Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • nitzupower

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salut. am tot cautat pe forum dar nu am gasit problema similara cu a mea. necazul suna in felul urmator: de vreo 2 saptamani masina porneste foarte greu si ciudat, invarte dar nu ca de obicei, invarte foarte usor si parca in gol, ca si cum ar fi benzinar, parca nu are.compresie si peste vreo 20 secunde porneste si scoate mult fum, dar numai cateva clipe, apoi fumega obisnuit. daca o opresc imediat si incerc sa o pornesc peste o zi porneste fara probleme dar daca merg cu ea o ora si apoi o opresc si incerc sa o pornesc iar peste o zi nu mai porneste bine, adica tot asa invart la ea ca la trabant. imediat daca incerc porneste, chiar si peste o ora sau doua. in concluzie porneste ciudat numai daca o las peste 5-6 ore dupa ce merg cu ea, daca doar o pornesc si apoi o opresc porneste foarte bine si la -15 grade. nu am erori si motorul trage foarte bine. daca aveti vreo idee sau patanie similara astep sugestii. multumesc
Skip ads

  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Incearca (la un service) sa-i verifici compresia, dupa simptomele descrise, se pare ca ramane fara compresie dupa ce motorul nu functioneaza mai mult timp.
  • nitzupower

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2011

  • Mesaj Privat
pai si asta din ce cauza ar fi? cineva mi a spus ca ar pierde pompa presiunea la motorina...
  • costi_rxy

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Tigra 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
ai verificat bujiile daca sunt bune? teoretic daca apuca si iti porneste,e logic sa o ia bine la interval de timp scurt pentru ca motorul e inca cald,ori se dezamorseaza pe traseul motorinei,pe la filtrul de motorina sa traga aer in timp sau vreun furtunas...Sau ..compresia,desi nu cred. cati km are masina?
Skip ads

  • nitzupower

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2011

  • Mesaj Privat
aproape 200.000, bujiile nu sunt ok toate ca imi da eroare la bujii dar nu asta e problema, am zis ca daca doar o pornesc putin fara sa o incalzesc si apoi o las doua zile porneste imediat, problema apare numai dupa ce merg cu ea apoi o las sa zic peste 5-6 ore...
  • costi_rxy

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Tigra 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
totusi as spune sa schimbi bujiile,sa fie bune toate si apoi sa vezi. nu ai ce pierde.poate erau temperaturi diferite cand iti pornea si cand nu. tine-ne la urent Wink
  • nitzupower

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2011

  • Mesaj Privat
nu ai inteles, am zis ca pornirea anormala nu are legatura cu faptul ca nu sunt bujiile in regula. stiu ce se intampla cand nu porneste din cauza la bujii, in schimb la mine e altceva...
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
nitzupower a scris:pai si asta din ce cauza ar fi? cineva mi a spus ca ar pierde pompa presiunea la motorina...


pierderea compresiei se datoreaza uzurii segmentilor de ungere sau alinierea fantelor segmentilor pe piston, e corect si ce spune colegul mai sus, asa ca trebuiesc verificate pe rand pt eliminarea suspiciunilor fiecarui sistem in parte.
Skip ads

  • nitzupower

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2011

  • Mesaj Privat
din fericire pentru mine masina si a revenit, acum porneste normal, nu am modificat nimic, nu am schimbat nimic. pur si simplu intr-o dimineatza cand sa plec la servici am constatat ca si a revenit.
  • costi_rxy

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Tigra 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
oau...ciudata masina Wink) sa fi fost vreun contact imperfect la comp sau stiu eu....
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ai pus motorina de la Peco? Very Happy
  • nitzupower

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2011

  • Mesaj Privat
numai de la peco pun, mereu pun de la aceeasi statie. nu stiu ce sa fi avut. ideea e ca s a rezolvat Smile
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Si cum ti-ai dat seama ca s-a rezolvat ? Ai umblat la ceva pana acum ?
  • nitzupower

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2011

  • Mesaj Privat
pai s a rezolvat in sensul ca porneste bine, de fapt pornea pana dimineatza, m am bucurat degeaba, se pare ca problema a reaparut. nu am umblat la nimic. mai astept sa vina caldura si pe urma incep prin demontarea pompei de motorina. stie careva daca la y17dt sunt probleme cu pompa de motorina?
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Incearca sa lasi masina cu botul in panta, adica : pui 2 caramizi la rotile din spate, si te urci pe ele. Daca porneste bine e problema de dezamorsare, si asta ar insemna ca garniturile de la filtru sa nu etanseze bine, sau in unele cazuri grave cand sorbul e infundat si trage aer fals fortat pe unde apuca.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
pica si pompele de injectie la motorul asta, dar din descrierea problemei nu pare sa fie asta. in general cand pica pompa nu mai porneste sau nu se mai accelereaza.
pune pe returul de la injectoare pana in pompa un furtun transparent. la fel si din filtru in pompa si vezi sa nu prinda aer.
  • nitzupower

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2011

  • Mesaj Privat
si returul de la injectoare unde se gaseste? de unde pleaca si ce fel de furtun e? cauciuc, plastic? cineva mi a zis ca pe conducta care pleaca din filtru de motorina si duce in pompa, exact unde intra in pompa are o supapa de sens care se poate sa nu mai lucreze bine. exista asa ceva?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu are nici o supapa de sens pe furtun. Daca are ceva, este in interiorul pompei.
Returul porneste din dreapta motorului cum te uiti la el din fata. in partea din spate este un surub cu teava de ~10 cm ce continua cu un furtun de cauciuc negru si se imbina cu returul de la pompa de injectie (furtunul de motorina ce se duce inapoi in rezervor).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR