Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • LOL
  • OP
  • 3 mesaje
  • din 22 Sep 2012
  • Corsa 1995 X14XE
  • Galati
  • LOL

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am o Zafira A, fabricata 1999, X20DTL. La o accelerare constanta, la 1700 rpm se aprinde check engine, care se stinge pe la 3100 rpm. Odata cu acesta se simte si o scadere a puterii motorului. Am curatat EGR-ul, mecanicul a spus ca turbina functioneaza bine, intrand la 2200 rpm si cica ar fi probleme cu injectia, in sensul ca are momente cand are injectia intarziata. Ceva sfaturi?
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
...
la diagnoza ce coduri de eroare au fost gasite?

spor
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
salutare.!cand se aprinde becul de check engine la o turare constanta peste 1500 e clar ca nu functioneaza egrul si nu are masina putere pt ca nu deschide turbina...deci vaccumul are pierderi.eu am patit-o si unii se uita ca la nave spatiale..aveam pompita aia de vacuum din partea dreapta de langa rampa de admisie cu ulei si mizerie..deci a cedat garnitura de cauciuc din ea si pierdea vacuum...am inchis furtunul cu un surubel si am accelerat masina...suiera turbina cum ttrebuie.am cautat piesa si am rezolvat problema.bafta celor cu problema descrisa mai sus.
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
salutare.!cand se aprinde becul de check engine la o turare constanta peste 1500 e clar ca nu functioneaza egrul si nu are masina putere pt ca nu deschide turbina...deci vaccumul are pierderi.eu am patit-o si unii se uita ca la nave spatiale..aveam pompita aia de vacuum din partea dreapta de langa rampa de admisie cu ulei si mizerie..deci a cedat garnitura de cauciuc din ea si pierdea vacuum...am inchis furtunul cu un surubel si am accelerat masina...suiera turbina cum ttrebuie.am cautat piesa si am rezolvat problema.bafta celor cu problema descrisa mai sus.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR