- utilizator
- OP
- 98 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Arad
utilizator
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Astazi am legat pe direct prin furtune transparente tur-ul ce vine de la pompa din rezervor cu tur-ul ce merge in pompa de inalta, iar returul ce vine din rampa intr-o sticla, am facut un bypass la carcasa filtrului de motorina pentru a vedea cu ochii mei daca trage pe undeva aer sa nu, sa e o problema cu pompa din rezervor.
Cand pun contact-ul vine motorina foarte vioi chiar din rezervor, fara bule de aer sau ceva, dar ce mi s-a parut ciudat e ca o scoate pe retur exact cum vine din rezervor, ca si cum nici nu ar trece prin pompa\rampa\pe la injectoare, etc, e normal asa ceva ? E normal sa curga pe retur in halul asta ori ca dau la automat ori ca nu, pur si simplu....trece prin rampa ca si cum ar fi o simpla teava ?
Ma gandeam la regulatorul de presiune rampa, sa nu mai tina presiune, desi in Opcom nu da nici o eroare si valorile sunt ok, adica imi arata ca creste presiunea cand dau la automat, regulatorul lucreaza ( in % ), etc.
Cand pun contact-ul vine motorina foarte vioi chiar din rezervor, fara bule de aer sau ceva, dar ce mi s-a parut ciudat e ca o scoate pe retur exact cum vine din rezervor, ca si cum nici nu ar trece prin pompa\rampa\pe la injectoare, etc, e normal asa ceva ? E normal sa curga pe retur in halul asta ori ca dau la automat ori ca nu, pur si simplu....trece prin rampa ca si cum ar fi o simpla teava ?
Ma gandeam la regulatorul de presiune rampa, sa nu mai tina presiune, desi in Opcom nu da nici o eroare si valorile sunt ok, adica imi arata ca creste presiunea cand dau la automat, regulatorul lucreaza ( in % ), etc.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- utilizator
- OP
- 98 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Arad
utilizator
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
scorpio18 a scris:trebuie sa stii sa citesti parametrii si sa vezi daca se inchide cum trebuie. cand dai test la egr trebuie sa te uiti la MAP sa vezi valorile. posteaza valorile cu EGR activ si inactiv si-ti zic daca teoretic merge.
Nu porneste deloc, nici cu spray !
Sa postez valorile care mi le da cu motorul oprit ? Ca de pornit nu porneste
maus
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
Daca nu mai porneste e posibil sa se fi "deranjat" ceva cand ai facut testele de care spui.
A mea a inceput sa porneasca foarte greu tot la sfarsitul lui noiembrie cand temperatura
a coborat sub 4 grade C (dar nu destul incat sa activeze folosirea bujiilor incandescente).
Motorina pe care am pus-o la ultimul plin e tot de la OMV, dar sortimentul mai ieftin. Chiar
daca motorina e de proasta calitate nu ar trebui sa influenteze pornirea la cald (motorul
oprit de curand) daca dimineata cand temperatura exterioara este mult scazuta masina
reuseste sa porneasca la "sfert".
Simptomul poate fi dat de injectoare (la mine cred ca am vreo 2 cu probleme) sau un senzor
de temperatura care indica o temperatura mai mare decat este in realitate in camera de ardere
si deci amestecul de combustibil generat de calculator nu este suficient pentru a porni motorul.
A mea a inceput sa porneasca foarte greu tot la sfarsitul lui noiembrie cand temperatura
a coborat sub 4 grade C (dar nu destul incat sa activeze folosirea bujiilor incandescente).
Motorina pe care am pus-o la ultimul plin e tot de la OMV, dar sortimentul mai ieftin. Chiar
daca motorina e de proasta calitate nu ar trebui sa influenteze pornirea la cald (motorul
oprit de curand) daca dimineata cand temperatura exterioara este mult scazuta masina
reuseste sa porneasca la "sfert".
Simptomul poate fi dat de injectoare (la mine cred ca am vreo 2 cu probleme) sau un senzor
de temperatura care indica o temperatura mai mare decat este in realitate in camera de ardere
si deci amestecul de combustibil generat de calculator nu este suficient pentru a porni motorul.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
in camera de ardere nu ai nici un senzor. problemele pot fi multe si ne dam doar cu parerea pe aici.
testele pe motor se fac conform specificatiilor testului. Cauta TIS si vezi ce si cum.
la EGR se face cu motorul pornit si la temperatura de functionare (87grade celsius) si nu te uiti la valoarea egr, caci aia iti arata pozitia electrovalvei, ci la MAP care iti arata procentul de oxigen din admisie, asa dandu-ti seama daca inchide/deschide bine.
testele pe motor se fac conform specificatiilor testului. Cauta TIS si vezi ce si cum.
la EGR se face cu motorul pornit si la temperatura de functionare (87grade celsius) si nu te uiti la valoarea egr, caci aia iti arata pozitia electrovalvei, ci la MAP care iti arata procentul de oxigen din admisie, asa dandu-ti seama daca inchide/deschide bine.
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- utilizator
- OP
- 98 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Arad
utilizator
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Au fost verificate pe banc de proba : rampa, regulator, senzor, injectoare - au iesit ok, deci nu e nimic legat de rampa, ce mai ramane ? O sa incerc sa fac rost de o pompa de injectie sa vad daca cu ea porneste, daca nu, ii dau foc, m-am saturat sa "testez" posibile cauze la corcitura asta de masina.
A fost primul si ultimul diesel din viata mea,
A fost primul si ultimul diesel din viata mea,
- rolea mihai
- *
- 3 mesaje
- din 20 Mai 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Arges
rolea mihai
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2012
- Mesaj Privat
Luccck
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
La -17 porneste la cheie , iar la +3grade stau si 5 min. Cum vine caldura am probleme cu pornirea, dar dupa ce porneste merge perfect. Corsa z13dt 2005. Am schimbat bateria(am pus de 60a),bujiile toate,am verificat altermatorul si este in parametri, fulia alternator,cureaua si rola intinzatoare + distributia(tot kitul,sa folosit kM de punere la punct).mai ramane de verificat alternatorul si senzorii de pe rampa. Pe numeroasele testere facute nu-mi indica vreo eroare . Toate sunt din vina mea ca m-am nascut sarac si cinstit. Toate problemele sunt din pricina unui service unde am fost sa schimb garnitura de chiuloasa si racitorul de ulei .Pana atunci toate mergeau perfect. Nu mai las masina niciodata la toti dobitocii care se cred meseriasi si mai zic ca au lucrat in germania si italia . O zi buna tuturor si la mai multi km fara probleme.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat