- Dragosh12
- **
- 346 mesaje
- din 25 Jul 2012
- Vectra 2003 Z18XE
- Dolj
Dragosh12
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2012
- Mesaj Privat
pitbullu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2005 1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2007
- Mesaj Privat
Salut
Am si eu o nelamurire:
De alaltaieri,s-a aprins martorul de la bujii(palpaie),bujiile le-a verificat mecanicul,sunt ok
A turat mai tare masina si scotea mult fum negru,dupa care a curatat egr-ul crezand ca este problema de acolo. Umbland sa scoata piesa si sa o curete,a depistat ca mufa de la egr era cazuta din cauza ca nu mai tine clipsul. Clapeta era cam intepenita dar in urma curatarii acum merge si se vede si pe tester.
Acum fum mult nu mai scoate dar mi se pare motorul mai zgomotos decat de obicei iar martorul tot palpaie...
Din computer nu s-a putut sterge eroarea deoarece nu arata sa fi avut erori...
Poate cineva sa ma lamureasca cum as putea rezolva problema?
Multumesc.
Am si eu o nelamurire:
De alaltaieri,s-a aprins martorul de la bujii(palpaie),bujiile le-a verificat mecanicul,sunt ok
A turat mai tare masina si scotea mult fum negru,dupa care a curatat egr-ul crezand ca este problema de acolo. Umbland sa scoata piesa si sa o curete,a depistat ca mufa de la egr era cazuta din cauza ca nu mai tine clipsul. Clapeta era cam intepenita dar in urma curatarii acum merge si se vede si pe tester.
Acum fum mult nu mai scoate dar mi se pare motorul mai zgomotos decat de obicei iar martorul tot palpaie...
Din computer nu s-a putut sterge eroarea deoarece nu arata sa fi avut erori...
Poate cineva sa ma lamureasca cum as putea rezolva problema?
Multumesc.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
pitbullu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2005 1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2007
- Mesaj Privat
- Dragosh12
- **
- 346 mesaje
- din 25 Jul 2012
- Vectra 2003 Z18XE
- Dolj
Dragosh12
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salutare. Azi mi s-a aprins pt prima data in bord Sistemul electrohidraulic de direcþie si Programul electronic de stabilitate. Am oprit motorul, am pornit din nou si nici o problema apoi am plecat dupa cateva ore si iar s-a aprins, iar am oprit motorul si nu s-a mai aprins. Nu simt nici o diferenta, merge ok. Care ar putea fi "buba" ?
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- sofer de duminica
- *
- 10 mesaje
- din 22 Mar 2011
- Vectra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
sofer de duminica
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
Dragosh12 a scris:Salutare. Azi mi s-a aprins pt prima data in bord Sistemul electrohidraulic de direcþie si Programul electronic de stabilitate. Am oprit motorul, am pornit din nou si nici o problema apoi am plecat dupa cateva ore si iar s-a aprins, iar am oprit motorul si nu s-a mai aprins. Nu simt nici o diferenta, merge ok. Care ar putea fi "buba" ?
Am patit si eu chestia asta intr-o zi cu zapada pe jos. Dupa ce am oprit motorul si l-am repornit martorii s-au stins si nu i-am mai vazut aprinsi de atunci.
maduss
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2008 y1daet
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2013
- Mesaj Privat
salutare de curand am achizitionat un vectra c din 2008 1.9cdti am fost la r.a.r si mi-au spus ca masina nu are filtru de particole...in ficare dimineata (numai cand e motoru rece)cand o pornesc printre alti martori de bord se afla si acesta spirala galbena in cartea tehnica imi spune ca ar fi filtru de particole...ce imi recomandati
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
maduss a scris:salutare de curand am achizitionat un vectra c din 2008 1.9cdti am fost la r.a.r si mi-au spus ca masina nu are filtru de particole...in ficare dimineata (numai cand e motoru rece)cand o pornesc printre alti martori de bord se afla si acesta spirala galbena in cartea tehnica imi spune ca ar fi filtru de particole...ce imi recomandati
Salutare!
Martorul cu spirala galbena, este pentru bujii, indica faptul ca ele sunt active, cand o sa se mai incalzeasca afara peste +3grade am impresia, nu o sa ti se mai aprinda. E recomandat sa pornesti motorul dupa ce se stinge. Cu cat e mai frig afara cu atat mai mult timp o sa stea aprins cand pui contactul.
Are legatura si cu dpf, dar nu e cazul tau. Cllipeste in timpul mersului si inseamna ca e dpf foarte incarcat, dar in timpul regenerarii NU se aprinde. (ar fi fost bine sa o faca)
Adi G.
maduss
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2008 y1daet
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2013
- Mesaj Privat
multumesc de raspunsuri dar in cartea ehnica imi indica ca acela ar fi de la filtru de particole chiar are acel martor si in drepru lui imi sp ca e filtru de particole ...totusi daca nu ar fi unde trebuie sa ma uit sa vad daca masina are filtru...si daca as fi avut filtru ce ar fi trebuit sami arate in bord sau cum...mai are rost sa merg la opel pt o constatare?
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Daca spui ca la RAR ti=au zis ca n-are filtru, mai mult ca sigur sa nu aiba. N-are rost sa te duci la constatare doar pentru asta. Cauta aici pe forum topicul cu decodarea VIN-ului si o sa aflii sigur daca masina are sau nu. O alta modalitate ar fii sa te uiti dupa senzorul de presiune diferentiala. Cauta o poza pe net sa vezi cum arata. Daca nu i-au schimbat pozitia la facelift, al trebui sa-l vezi intre vasul de expansiune si filtrul de motorina, undeva mai jos. Sau, cauti un prieten cu garaj cu groapa, te bagi sub masina, daca din "toba intermediara" iese un fir si 1 sau 2 furtunase metalice depinde de model, ala e dpf-ul.
La vectra C, in bord nu ai niciun martor care sa arate prezenta dpf-ului.
Adi G.
Daca spui ca la RAR ti=au zis ca n-are filtru, mai mult ca sigur sa nu aiba. N-are rost sa te duci la constatare doar pentru asta. Cauta aici pe forum topicul cu decodarea VIN-ului si o sa aflii sigur daca masina are sau nu. O alta modalitate ar fii sa te uiti dupa senzorul de presiune diferentiala. Cauta o poza pe net sa vezi cum arata. Daca nu i-au schimbat pozitia la facelift, al trebui sa-l vezi intre vasul de expansiune si filtrul de motorina, undeva mai jos. Sau, cauti un prieten cu garaj cu groapa, te bagi sub masina, daca din "toba intermediara" iese un fir si 1 sau 2 furtunase metalice depinde de model, ala e dpf-ul.
La vectra C, in bord nu ai niciun martor care sa arate prezenta dpf-ului.
Adi G.
maduss
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2008 y1daet
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2013
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Dragosh12 a scris:Salutare. Azi mi s-a aprins pt prima data in bord Sistemul electrohidraulic de direcþie si Programul electronic de stabilitate. Am oprit motorul, am pornit din nou si nici o problema apoi am plecat dupa cateva ore si iar s-a aprins, iar am oprit motorul si nu s-a mai aprins. Nu simt nici o diferenta, merge ok. Care ar putea fi "buba" ?
Tu ai nivelul scazut de ulei de servo in vas.
Schimba-l pe tot cu unul nu si completeaza pana la nivelul maxim inscris pe bidon.
Bidonul il gasesti in partea dreapta desfacand aripa de plastic din fata rotii.
Martorul ESP ti se aprinde deoarece servodirectia consuma foarte mult si datorita lipsei uleiului in bidonul de servo motorasul pompei de servo consuma mai mult curent electirc in momentul in care virezi fapt ce duce la o insuficienta temporara (cateva secunde cat virezi tu volanul) a curentului electric in ciruitul pe care e prins si blocul ESP si aceasta sesizeaza calculatorul masinii dezactivandu-se.
Am patit-o si eu si gratie unui coleg de pe forum care a facut un topic despre aceast aproblema am reusit si eu sa-i dau de cap.
De cand am rezolvat problema nu s-a mai aprins nici un martor.
Tine minte: nu completa ci schimba tot lichidul de servo in instalatie.
Vei vedea ca nu vei mai avea probleme.
Mult succes.
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Va salut! Legat de "spirala" din bord, la Z19DTH al meu 150hp se aprinde DOAR la pornirea pe temperaturi scazute, ceea ce confirma spusele colegului Cyberbob. Aceasta la mine apare la o temperatura mai mica de -3 grade.
Intr-adevar, in manualul de utilizare al masinii, acest semn indica prezenta DPF, dar nu e asa! .
In cazul meu, DPF nu apare nicaieri in bord, nici macar cand se curata! Singura chestie vizibila care imi spune ca DPF se regenereaza este consumul exagerat de mare, miros de cauciuc ars in exteriorul masinii (in partea dreapta, unde e situata toba finala) si raspunde mai greu la accelerare in turatii scazute.
Cu respect!
Intr-adevar, in manualul de utilizare al masinii, acest semn indica prezenta DPF, dar nu e asa! .
In cazul meu, DPF nu apare nicaieri in bord, nici macar cand se curata! Singura chestie vizibila care imi spune ca DPF se regenereaza este consumul exagerat de mare, miros de cauciuc ars in exteriorul masinii (in partea dreapta, unde e situata toba finala) si raspunde mai greu la accelerare in turatii scazute.
Cu respect!
- banu ionut
- *
- 31 mesaje
- din 25 Jul 2011
- Vivaro 2008
- Alta tara
banu ionut
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vivaro 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2011
- Mesaj Privat
am si eu un vectra cosmo din 2004 si am probleme cu pornirea mereu,nu conteaza temperatura de afara. dupa pornire ramane aprinsa masinuta cu cheita,iar astazi a pornit si mai greu si am zis ca se rupe-n doua si mi-a ramas aprins si martorul care seamana cu un motor.s-a stins doar dupa ce a pornit masina bine.ce sa fie?
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Mafi0tul
- **
- 165 mesaje
- din 07 Sep 2007
- Vectra 2002 Z18XE
- Dolj
Mafi0tul
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2007
- Mesaj Privat
- msv_64
- ***
- 862 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Vectra 2005 Y20DTH
- Bucuresti
msv_64
- Mesaje scrise: 862
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Mafi0tul
- **
- 165 mesaje
- din 07 Sep 2007
- Vectra 2002 Z18XE
- Dolj
Mafi0tul
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2007
- Mesaj Privat