- dragomir claudiu
- *
- 49 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Arges
dragomir claudiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dragomir claudiu
- *
- 49 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Arges
dragomir claudiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dragomir claudiu
- *
- 49 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Arges
dragomir claudiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- dragomir claudiu
- *
- 49 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Arges
dragomir claudiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Stai linistit ca n-au umblat cei de la service la martorul "cu spira" ( martor bujii ).
Din ce ai scris tu in acest topic reiese ca problema ta este din cauza faptului ca mergi doar cate 5 km cel mai probabil subturat si astfel dupa circa 1000-1500 km se infunda filtrul.
Ca sa vezi ca am dreptate dupa ce ai facut regenerarea fortata mergi vreo 1000 km si pune testerul pe masina. Vei vedea ca valorile de pe tester indica un filtru infundat ( grad de saturatie peste 120 % ).
Sincer, pentru acest stil de condus nu ai nevoie de o masina cu DPF...
Din ce ai scris tu in acest topic reiese ca problema ta este din cauza faptului ca mergi doar cate 5 km cel mai probabil subturat si astfel dupa circa 1000-1500 km se infunda filtrul.
Ca sa vezi ca am dreptate dupa ce ai facut regenerarea fortata mergi vreo 1000 km si pune testerul pe masina. Vei vedea ca valorile de pe tester indica un filtru infundat ( grad de saturatie peste 120 % ).
Sincer, pentru acest stil de condus nu ai nevoie de o masina cu DPF...
- dragomir claudiu
- *
- 49 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Arges
dragomir claudiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
alex90ptm- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
alex90ptm- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
mihaita89
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2012
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
las-o in mersul ei ca nu e nicio problema daca se regenereaza! atata timp cat se regenereaza des sau mai rar e ok! problema e cand nu se regenereaza si se imbacseste prea rau filtrul ,atunci sa vezi caterica! problema e undeva la modul cum conduci,esti pe un mers la consum si cred ca mergi mai mult in oras si mergi subturat! masina e buna ,nu iti face probleme , cu timpul se rezolva si asta cand masina va adapta sistemul la stilul tau de condus! atentie mare sa nu distrugi dpf!
mihaita89
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2012
- Mesaj Privat
- alex.panciu
- **
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
alexhaiducu a scris:las-o in mersul ei ca nu e nicio problema daca se regenereaza! atata timp cat se regenereaza des sau mai rar e ok! problema e cand nu se regenereaza si se imbacseste prea rau filtrul ,atunci sa vezi caterica! problema e undeva la modul cum conduci,esti pe un mers la consum si cred ca mergi mai mult in oras si mergi subturat! masina e buna ,nu iti face probleme , cu timpul se rezolva si asta cand masina va adapta sistemul la stilul tau de condus! atentie mare sa nu distrugi dpf!
din cate stiu eu,la cat de des se regenereaza cu atat mai rau este infundat....am patit-o la grupul vag 2.0 tdi 170 cai masina de 100.000 km,incepuse sa se regenereze in fiecare zi si mergeam sportiv cu ea vedea des 4500 rpm,s-a regenerat in fiecare zi timp de 2 saptamani,eram pe autostrada mergeam destul de tare s-a aprins si nu s-a mai stins.....am oprit-o,am pornit-o nimic mi-a ramas limitata la 3000 rpm pana la bucuresti s-a spart si admisia.....am schimbat admisia,am curatat filtrul si acum se aprinde cam din 1000-1500 km,dar isi face regenerarea imediat si nu mai am probleme si merg mai mult in oras....acelasi lucru la patit si un prieten la astra h,1.7 cdti 110 cai.......
mihaita89
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2012
- Mesaj Privat
- alex.panciu
- **
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
mihaita89
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2012
- Mesaj Privat
- alex.panciu
- **
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
@mihaita Vezi cum stai cu injectoarele sa nu ai corectie f mare pe vre unu. Nu stiu daca la motorizarea ta ecu tine cont de ce ii spune senzorul de presune diferentiala, dar cunosc caz (1.9 unde ecu nu tine cont de presiunea diferentiala la calculul saturatiei) unde un injector baga prea multa motorina si infunda filtrul in 100-200km (presiunea diferentiala 12-16 sau chiar si mai mare).
Poate ai vre-un injector care incepe sa faca figuri si infunda filtrul. EGR-ul inchide bine?
Adi G.
@mihaita Vezi cum stai cu injectoarele sa nu ai corectie f mare pe vre unu. Nu stiu daca la motorizarea ta ecu tine cont de ce ii spune senzorul de presune diferentiala, dar cunosc caz (1.9 unde ecu nu tine cont de presiunea diferentiala la calculul saturatiei) unde un injector baga prea multa motorina si infunda filtrul in 100-200km (presiunea diferentiala 12-16 sau chiar si mai mare).
Poate ai vre-un injector care incepe sa faca figuri si infunda filtrul. EGR-ul inchide bine?
Adi G.
mihaita89
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2012
- Mesaj Privat
Tocmai am facut o diagnoza. Saturatia dpf era de 74...pana am terminat diagnoza ajunsese la 77.
Km parcursi de la ultima regenerare 12
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel,0.43 V
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel,1 kPa
Cantitate injecþie principalã cilindru 1,12 mm3/crs
Nu am stiut unde sa ma uit injector sau EGR.
Km parcursi de la ultima regenerare 12
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel,0.43 V
Presiune diferenþialã la filtrul de particule Diesel,1 kPa
Cantitate injecþie principalã cilindru 1,12 mm3/crs
Nu am stiut unde sa ma uit injector sau EGR.