tzeapa77
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Op-COM are foarte multe optiuni daca stii sa-l folosesti. Si iti da exact atatia parametrii cat stie ECU motorului sa transmita. Nu are cum sa-ti vada presiunea din roti daca tu nu ai senzor de presiune in roti. Logic, nu?
tzeapa77
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- Kay
- ****
- 1,067 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
In orice caz, trebuie sa verifici cu un aparat de masura tensiunile, nu cu op-com.
Eu zic sa verifici tensiunea intre:
1. + alternator + acumulator (cat mai aproape de 0).
2. - acumulator si caroserie (cat mai aproape de 0).
3. - acumulator si chiulasa motorului (cat mai aproape de 0).
4. + acumulator si firele de alimentare cu +12V ale ecu (cat mai aproape de 0).
Dupa ce vezi ca sunt in regula tensiunile astea pe langa tensiunea bateriei (13.8-14.4 fara fluctuatii prea mari) putem merge mai departe.
- nicusan75
- **
- 149 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
tzeapa77
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat