Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • tzeapa77

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
O sa incerc si asta. Mersi de idee.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Si nu ti se pare ciudat ca face figura doar cand e rece? adica atunci cand bujiile lucreaza un timp mai indelungat?
Op-COM are foarte multe optiuni daca stii sa-l folosesti. Si iti da exact atatia parametrii cat stie ECU motorului sa transmita. Nu are cum sa-ti vada presiunea din roti daca tu nu ai senzor de presiune in roti. Logic, nu?
  • tzeapa77

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
@BV19MAX : tu ce propui sa verific cu op-com atunci cand e frig si imi da eroarea aceea ? zi unde sa ma uit la valori si care ar trebui sa fie valorile normale sa le compar.
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
eu zic sa verifici alternatorul mai amanuntit, ar putea fi releul de incarcare sau chiar alternatorul sa aibe ceva probleme. Daca zici ca eroarea respectiva iti apare cateodata ia un tester din ala de baterie de se conecteaza la bricheta si iti mai arunci cate un ochi pe el sa vezi daca sare de 15V mai ales in mers cu masina turata.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
dupa ce stergi eroarea apare imediat?
In orice caz, trebuie sa verifici cu un aparat de masura tensiunile, nu cu op-com.
Eu zic sa verifici tensiunea intre:
1. + alternator + acumulator (cat mai aproape de 0).
2. - acumulator si caroserie (cat mai aproape de 0).
3. - acumulator si chiulasa motorului (cat mai aproape de 0).
4. + acumulator si firele de alimentare cu +12V ale ecu (cat mai aproape de 0).

Dupa ce vezi ca sunt in regula tensiunile astea pe langa tensiunea bateriei (13.8-14.4 fara fluctuatii prea mari) putem merge mai departe.
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu am auzit ca la z17dtl ECU sa aiba lipituri reci. Pentru toate exista un inceput totusi. Nu ne-ai spus ce tensiuni ai la bornele bateriei la pornire si dupa.
  • tzeapa77

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Nu mai tin minte exact valorile tensiunilor la pornire, dar le-a verificat un electrician cu aparat de masura si erau in limita valorilor normale inainte si dupa pornire. Tensiunea la borne inainte de pornire indica o baterie buna.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR