- adrian terinte
- ****
- 1,240 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,240
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
PH-13-ADJ
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1994 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2011
- Mesaj Privat
Fratilor mi-a crescut consumul considerabil, sare de 7, cateodata de 7,5si mie mai mult de 5,5 nu mi-a consumat vreodata.
Sa fie de la uleiul 2T sau de la faptul k am marit relantiul? oricum, relantiul este in jurul valorii de 900 si din carte stiu k trebuie sa fie intre 880 si 920....aveti vreo idee? o sa ii dau relantiul mai mic un pic si la urmatoarea alimentare nu mai bag ulei, sa vad ce se intampla...Vroiam sa stiu daca are vreo legatura relantiul cu consumul...?
Sa fie de la uleiul 2T sau de la faptul k am marit relantiul? oricum, relantiul este in jurul valorii de 900 si din carte stiu k trebuie sa fie intre 880 si 920....aveti vreo idee? o sa ii dau relantiul mai mic un pic si la urmatoarea alimentare nu mai bag ulei, sa vad ce se intampla...Vroiam sa stiu daca are vreo legatura relantiul cu consumul...?
- ahappyuser
- OP
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Relantiul DA, are legatura cu consumul. In plus, consumul are legatura cu frigul de afara si cu uleiul de motor folosit. Cu 2T semisintetic trebuia sa-ti scada cu putin consumul (~2%) la un stil de mers econom. Dar poate ai prins vre-un lot de motorina proasta, cine stie.
Relantiul corect la motorul 1.7TD ISUZU este 780-880rpm. Dimineata la frig, incepand cu 6 grade C, dupa 1-2min de la pornire intra relantiul accelerat care este 950-1.050rpm daca motorul este corect reglat.
Eu mi-as face griji daca motorul ar porni greu sau in mers ar da cu fum (alb-gri/negru).
La motorul meu relantiul este 780rpm si relantiul accelerat 950rpm. Postincalzirea imi functioneaza dupa pornirea motorului pana la max. 5min, daca e foarte frig.
Mie imi ia in oras 6.8l la suta pe timp de vara si ~7l la suta pe vreme ca asta. Pe iarna ajung pana la 7.6l la suta daca e iarna grea.
Relantiul corect la motorul 1.7TD ISUZU este 780-880rpm. Dimineata la frig, incepand cu 6 grade C, dupa 1-2min de la pornire intra relantiul accelerat care este 950-1.050rpm daca motorul este corect reglat.
Eu mi-as face griji daca motorul ar porni greu sau in mers ar da cu fum (alb-gri/negru).
La motorul meu relantiul este 780rpm si relantiul accelerat 950rpm. Postincalzirea imi functioneaza dupa pornirea motorului pana la max. 5min, daca e foarte frig.
Mie imi ia in oras 6.8l la suta pe timp de vara si ~7l la suta pe vreme ca asta. Pe iarna ajung pana la 7.6l la suta daca e iarna grea.
PH-13-ADJ
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1994 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2011
- Mesaj Privat
PH-13-ADJ
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1994 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2011
- Mesaj Privat
m-am panicat degeaba...neavand computer de bord, am apreciat gresit consumul, pt ca acul arata si estimativ si atunci cand merg mai sport se duce spre rosu. pana la urma am realizat un consum de 6,3 in conditii de trafic mixt si destul de mult timp mers sport. oricum i-am dat inapoi relantiul si parca nu se mai duce asa tare acul cand o calc, dar acum trebuie sa il dau mai sus, k e prea jos si nu mai intra socul automat... pana la urma sper sa il potrivesc.
B79KHR- Suspendat
- 169 mesaje
- din 25 Jul 2008
- Alta tara
B79KHR- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- OP
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Nu am mai modificat nimic la motor. Dar mi-am cumparat un incalzitor de antigel cu 3 bujii (de Ford Focus diesel, anul 2000) si o sa-l adaptez pe masina pe circuitul mic de racire ca sa-mi incalzeasca mai repede apa+antigelul din motor. Sistemul asta e bun sa-l ai pe timp de iarna.
Insa asta se va intampla cel mai repede la primavara, ca pe timp de iarna nu ma indur sa-l montez.
Nu am mai modificat nimic la motor. Dar mi-am cumparat un incalzitor de antigel cu 3 bujii (de Ford Focus diesel, anul 2000) si o sa-l adaptez pe masina pe circuitul mic de racire ca sa-mi incalzeasca mai repede apa+antigelul din motor. Sistemul asta e bun sa-l ai pe timp de iarna.
Insa asta se va intampla cel mai repede la primavara, ca pe timp de iarna nu ma indur sa-l montez.
- birlica dorel
- *
- 8 mesaje
- din 13 Feb 2013
- Vectra 1994
- Timis
birlica dorel
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2013
- Mesaj Privat
- birlica dorel
- *
- 8 mesaje
- din 13 Feb 2013
- Vectra 1994
- Timis
birlica dorel
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2013
- Mesaj Privat
arias
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2010
- Mesaj Privat
PH-13-ADJ
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1994 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2011
- Mesaj Privat
Salutare. Revin si eu cu o intrebare pt cunoscatori. Am observat ca in jurul filtrului de ulei imi arunca ulei in mers, completez cam cu 1l la vreo 3000 de km, dar daca merg mai sportiv, chiar si 1l la 2000 km. Am fost la service de am schimbat garnitura d ele termoflot, considerand-o vinovata, si acum dupa 500km din nou motorul este plin de ulei, cam in acelasi loc, electromotorul este iar negru. Aveti idee de la ce sa fie, vreo alta garnitura, ceva, a intampinat cineva aaceasta problema in trecut ?
- ahappyuser
- OP
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Saptamana trecuta am decis sa mai cobor relantiul unpic.
Pe turometru parea a fi 800rpm, am pus OpCom-ul pe mufa si am vazut ca turatia reala era defapt 885-890rpm iar cu ocazia asta am stat sa vad si la ce temperatura reala imi porneste ventilatorul de racire pe treapta I. Pe ceasul de temperatura aveam 91-92 (verificat ochimetric) dar in realitate erau 94-95 (o diferenta de 3 grade C) deci nu e de mirare ca mie la 92 pe ceas imi pleaca ventilatorul de racire cel de pe partea pasagerului pe turatie mica. Termocupla o am cumparata de noua, pe original.
Asadar, da-i in jos cu turatia... am tot invartit de surub pana ce relantiul a venit frumos la 830-835rpm, pe turometru acul imi indica 750rpm. Acum nu mai aud motorul din masina, iar de afara se aude incet de zici ca-i motor cu injectie directa, e foarte linistit si-mi place mult asa cum e acum. Un bonus neasteptat la chestia asta a fost ca mi-a scazut vizibil vibratia bordului si unpic chiar si a volanului, am ramas destul de surprins pentru ca eu credeam ca efectul va fi invers, insa se pare ca tampoanele hidraulice de pe acest motor sunt optimizate sa lucreze eficient la vibratii motor mai mici.
De curiozitate, am vrut sa vad si care este caderea de turatie cand cuplez A/C-ul, ei bine turatia motorului scade instantaneu cu 80rpm (deh, motor mic... de doar 1686ccm) si acolo ramane pana accelerez iar apoi mai creste putin, deci se pare ca nu-mi lucreaza corect piesa aia care este pe vacuum si care primeste comanda de actionare cand cuplezi A/C-ul tocmai ca sa iti creasca automat turatia de relanti si sa-ti compenseze caderea de turatie. Va trebui sa verific daca-i vine curent iar daca-i vine, va trebui sa fac un efort ca sa inteleg cum ar trebui sa lucreze chestia asta si de ce nu isi face treaba.
Astept sa se mai incalzeasca putin vremea si apoi ma bag la schimbat de rezistente pe ventilatoarele din fata masinii (cele doua din fata radiatorului de A/C). Cu ocazia asta o sa desfac si ventilatorul auxiliar (cel pentru A/C de pe partea soferului) ca aud un zgomot uneori cand acesta cupleaza (e ca si cum s-a rupt ceva in el si tinde sa-l blocheze) iar apoi vreau sa curat de mizerie si sa indrept aripioarele fagurelui din radiatorul de A/C, cele care o sa le gasesc indoite. Va fi migaleala... dar o sa fac asta pentru o racire cat mai buna acesta fiind racit in principal de aerul care-i vine din fata masinii.
Pe turometru parea a fi 800rpm, am pus OpCom-ul pe mufa si am vazut ca turatia reala era defapt 885-890rpm iar cu ocazia asta am stat sa vad si la ce temperatura reala imi porneste ventilatorul de racire pe treapta I. Pe ceasul de temperatura aveam 91-92 (verificat ochimetric) dar in realitate erau 94-95 (o diferenta de 3 grade C) deci nu e de mirare ca mie la 92 pe ceas imi pleaca ventilatorul de racire cel de pe partea pasagerului pe turatie mica. Termocupla o am cumparata de noua, pe original.
Asadar, da-i in jos cu turatia... am tot invartit de surub pana ce relantiul a venit frumos la 830-835rpm, pe turometru acul imi indica 750rpm. Acum nu mai aud motorul din masina, iar de afara se aude incet de zici ca-i motor cu injectie directa, e foarte linistit si-mi place mult asa cum e acum. Un bonus neasteptat la chestia asta a fost ca mi-a scazut vizibil vibratia bordului si unpic chiar si a volanului, am ramas destul de surprins pentru ca eu credeam ca efectul va fi invers, insa se pare ca tampoanele hidraulice de pe acest motor sunt optimizate sa lucreze eficient la vibratii motor mai mici.
De curiozitate, am vrut sa vad si care este caderea de turatie cand cuplez A/C-ul, ei bine turatia motorului scade instantaneu cu 80rpm (deh, motor mic... de doar 1686ccm) si acolo ramane pana accelerez iar apoi mai creste putin, deci se pare ca nu-mi lucreaza corect piesa aia care este pe vacuum si care primeste comanda de actionare cand cuplezi A/C-ul tocmai ca sa iti creasca automat turatia de relanti si sa-ti compenseze caderea de turatie. Va trebui sa verific daca-i vine curent iar daca-i vine, va trebui sa fac un efort ca sa inteleg cum ar trebui sa lucreze chestia asta si de ce nu isi face treaba.
Astept sa se mai incalzeasca putin vremea si apoi ma bag la schimbat de rezistente pe ventilatoarele din fata masinii (cele doua din fata radiatorului de A/C). Cu ocazia asta o sa desfac si ventilatorul auxiliar (cel pentru A/C de pe partea soferului) ca aud un zgomot uneori cand acesta cupleaza (e ca si cum s-a rupt ceva in el si tinde sa-l blocheze) iar apoi vreau sa curat de mizerie si sa indrept aripioarele fagurelui din radiatorul de A/C, cele care o sa le gasesc indoite. Va fi migaleala... dar o sa fac asta pentru o racire cat mai buna acesta fiind racit in principal de aerul care-i vine din fata masinii.
PH-13-ADJ
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1994 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2011
- Mesaj Privat
Hristos a Inviat !
Revin si eu cu o intrebare legata de pierderea de ulei la motorul tc4ee1. Azi am facut schimbul de ulei si am vazut din nou motorul super murdar de ulei. am o pierdere destul de mare pe undeva pe deasupra pompei de injectie, caci e plina de ulei care se prelinge in jos pe cutia de viteze si pe baia de ulei. cineva mi-a zis k s-ar putea sa fie de la garnitura de chiuloasa, dar nu cred...
Va rog, cada poate cineva sa ma ajute, k desteptii astia de la serviceurile din zona mea nu ii dau de cap deloc...
Revin si eu cu o intrebare legata de pierderea de ulei la motorul tc4ee1. Azi am facut schimbul de ulei si am vazut din nou motorul super murdar de ulei. am o pierdere destul de mare pe undeva pe deasupra pompei de injectie, caci e plina de ulei care se prelinge in jos pe cutia de viteze si pe baia de ulei. cineva mi-a zis k s-ar putea sa fie de la garnitura de chiuloasa, dar nu cred...
Va rog, cada poate cineva sa ma ajute, k desteptii astia de la serviceurile din zona mea nu ii dau de cap deloc...
- ahappyuser
- OP
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pierderea de ulei este pe la garnitura de capac, la fel e si la mine iar eu sunt deja la a 3-a garnitura si inca nu am rezolvat problema asta. Daca nu curge pe sub garnitura, curge pe sub suruburile de la garnitura (proiectarea etansarii la capacul motor e cam deficitara, in opinia mea). In general se schimba garnitura ca nu duce decat 2, maxim 3 ani de zile. Atentie maxima la strangere, deoarece capacul de deasupra e din PLASTIC si costa 900lei unul nou (si 200lei unul SH la dezmembrari, dar este la fel de rar ca si cometa Halley ). Se va strange cu cheia dinamometrica, in ordinea corecta, cu 8-10Nm.
In alta ordine de idei, in perioada 1-2 Iunie 2013 este intalnirea regionala Valcea-Arges-Sibiu, se tine la Malaia la coada lacului. Daca vrei sa vezi modificarile facute de mine si eventual sa dai o tura cu masina mea sa vezi cum se simte motorul dupa modificari, esti invitat sa participi la intalnire.
In alta ordine de idei, in perioada 1-2 Iunie 2013 este intalnirea regionala Valcea-Arges-Sibiu, se tine la Malaia la coada lacului. Daca vrei sa vezi modificarile facute de mine si eventual sa dai o tura cu masina mea sa vezi cum se simte motorul dupa modificari, esti invitat sa participi la intalnire.
PH-13-ADJ
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1994 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2011
- Mesaj Privat
Tare mi-ar placea, dar sincer sunt pus pe economie fiindca cu ajutorul lui Dumnezeu eu si prietena mea la toamna ne casatorim. pe langa asta mai am si vreo 5 nunti vara asta, deci bugetul meu e la pamant. sincer am schimbat de curand garnitura de la capac si am luat victor reinz, despre care mi s-a spus k e cea mai buna, si e curat pe la capac.treaba cu scurgerea la mine pleaca de undeva de deasupra pompei de injectie, si curge nu gluma, k daca ma dau la ea imi arunca tare, se duce pe evacuare pana la toba de mijloc. am schimbat semering de palier, garnitura la termoflot, garnitura la capac si degeaba. acum nu mai curge pe electromotor dar pe dreapta deasupra pompei e negru... nu stiu ce sa zic, k am fost pe la cateva serviceuri si nu i-au dat de cap. am tot curatat, am tot fost sa vedem iar si degeaba...daca ai cumba o poza, schema cu motorul poate o pui sa o studiez si eu. ms de invitatie si sincer imi pare rau ca nu o pot onora.o seara buna
- ahappyuser
- OP
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
PH-13-ADJ
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1994 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2011
- Mesaj Privat
am gasit o poza mai ok cu spatele motorului, dar nu stiu daca e de la capac, avand in vedere k e noua garnitura. am vazut k sunt multe furtune pe spate, furtune subtiri. sa fie vreunul de ulei?cineva zicea ceva de furtunul de retur de la turbo... nu stiu ce sa mai zic. cred k ultima mea sansa este sa ma duc la dezmembrari si sa studiez un morot pana ii dau de cap. apropo...cand ma dau la ea mai tare incepe si miroase a incins si nu stiu de la ce sa fie. la peste 70 de km la ora face si un zgomot ca un scartait, parca in dreptul rotii stangi fata, inclusiv daca apas ambreiajul. am dat jos roata, am curatat etrierul, discurile si placutele sunt noi, am aerisit cum trebuie si face in continuare. sa fie ceva in cutie oare?...
- ahappyuser
- OP
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
'Furtunele' de ulei motor sunt conducte metalice (pentru ca daca ar fi din cauciuc si s-ar sparge ai ramane fara ulei, nu? iar asta... ar fi un design complet nefiabil) doar cele de apa/vacum/ulei servo/aer sunt din cauciuc si sunt o gramada pe motorul asta. Conducta de retur ulei de la turbo este gandita de fabricant astfel incat uleiul sa curga liber fara presiune direct in baia de ulei.
Ai mai multe poze aici : https://www.clubopel.com/vie...52&highlight= .
Vorbeste cu un mecanic care stie bine motorul asta TC4EE1, eu nu am avut problema ta si nu te pot ajuta cu nimic mai mult.
Vezi poate te ajuta vreunul din colegii de pe forum, in cazul in care deschizi un topic separat pe problema asta a ta.
Ai mai multe poze aici : https://www.clubopel.com/vie...52&highlight= .
Vorbeste cu un mecanic care stie bine motorul asta TC4EE1, eu nu am avut problema ta si nu te pot ajuta cu nimic mai mult.
Vezi poate te ajuta vreunul din colegii de pe forum, in cazul in care deschizi un topic separat pe problema asta a ta.
- ahappyuser
- OP
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
-update-
Cu o luna în urma am schimbat si rezistentele de pe ventilatoarele din fata, a trebuit sa demontez bara si traversa ocazie cu care am curatat cu aer comprimat la 5bari radiatorul de A/C, i-am îndreptat aripioarele de ghidare a aerului si i-am scos pietricelele acumulate între acestea, apoi în zilele ce au urmat am vazut si schimbarile în bine... deci am rezolvat si problema cu racirea la acest motor iar acum totul a reintrat în normal. Acum pot sa merg cu A/C-ul cuplat prin oras/înafara indiferent de temperatura exterioara, dar mai important e ca acum pot sa-i dau talpa fara sa-mi fac griji ca ulterior va trebui sa reduc turatia sub 2.400rpm ca sa poata sa se raceasca mai repede motorul dupa forja.
Ulterior, saptamâna asta am verificat care sunt jocurile în chiuloasa (am facut 50.000km de la ultima corectie) iar cu aceasta ocazie am schimbat 4 pastile (2 pe admisie, 2 pe evacuare) ca sa fie totul ca la carte. Am mai facut si schimbul de ulei, ocazie cu care am demontat capacul de vizitare si înainte de remontare i-am marit presiunea din admisie la 1.2bar (am mai strâns putin boostcontroller-ul Forge, cât sa fie 1.2bar la boost într-a 5-a cu acceleratia la blana pe drum în linie dreapta).
De ce am facut aceasta schimbare? Am urcat o panta cu a 3-a în forta (aveam un VW Transporter dupa mine care venea 'lipit de bara mea spate' si uitându-ma în oglinda am vazut ca lasam ceva fum dupa mine (pe ceas turbina la boost îmi crea o presiune de 1.1bar constant dar simteam ca motorul se chinuie sa comprime toata motorina pe care o baga pompa de injectie) asa ca la boost un +0.1bar aer comprimat în amestec în mod cert ma va ajuta în astfel de situatii.
Cu o luna în urma am schimbat si rezistentele de pe ventilatoarele din fata, a trebuit sa demontez bara si traversa ocazie cu care am curatat cu aer comprimat la 5bari radiatorul de A/C, i-am îndreptat aripioarele de ghidare a aerului si i-am scos pietricelele acumulate între acestea, apoi în zilele ce au urmat am vazut si schimbarile în bine... deci am rezolvat si problema cu racirea la acest motor iar acum totul a reintrat în normal. Acum pot sa merg cu A/C-ul cuplat prin oras/înafara indiferent de temperatura exterioara, dar mai important e ca acum pot sa-i dau talpa fara sa-mi fac griji ca ulterior va trebui sa reduc turatia sub 2.400rpm ca sa poata sa se raceasca mai repede motorul dupa forja.
Ulterior, saptamâna asta am verificat care sunt jocurile în chiuloasa (am facut 50.000km de la ultima corectie) iar cu aceasta ocazie am schimbat 4 pastile (2 pe admisie, 2 pe evacuare) ca sa fie totul ca la carte. Am mai facut si schimbul de ulei, ocazie cu care am demontat capacul de vizitare si înainte de remontare i-am marit presiunea din admisie la 1.2bar (am mai strâns putin boostcontroller-ul Forge, cât sa fie 1.2bar la boost într-a 5-a cu acceleratia la blana pe drum în linie dreapta).
De ce am facut aceasta schimbare? Am urcat o panta cu a 3-a în forta (aveam un VW Transporter dupa mine care venea 'lipit de bara mea spate' si uitându-ma în oglinda am vazut ca lasam ceva fum dupa mine (pe ceas turbina la boost îmi crea o presiune de 1.1bar constant dar simteam ca motorul se chinuie sa comprime toata motorina pe care o baga pompa de injectie) asa ca la boost un +0.1bar aer comprimat în amestec în mod cert ma va ajuta în astfel de situatii.
- bivol viorel
- *
- 7 mesaje
- din 06 Sep 2013
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
bivol viorel
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2013
- Mesaj Privat