danli
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005 Z 17 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2009
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
fleser_p a scris:
da, vectra C, din 2003. stiti ceva de modelul asta? probleme?!
iulian1971 a scris:Nu-i rau deloc.
Ce-ti iei, tot Opel ?
Ce-ti iei, tot Opel ?
da, vectra C, din 2003. stiti ceva de modelul asta? probleme?!
Probleme des intalnite:
- CIM - contacte imperfecte;
- volanta cu masa dubla - la apasarea usoara a ambreiajului se aud cloncanituri daca e defecta;
- alternator sensibil (releu, diode ) - nu incarca suficient;
- daca e 2.0 sau 2.2 DTI, probleme cu EGR-ul electronic - unul nou costa 1.400 lei ;
- brate spate - se strica usor bucsile.
In rest e o masina buna.
fleser_p
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
calculici
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2012
- Mesaj Privat
am si eu aceeasi problema. motor Z17DTL/2004...Se manifesta la peste 3000de ture in treapta a 5-a sau a 4-a...dar am invatat sa o pacalesc...daca o las usor si scade sub 2500-2700 nu stiu ce face dar se sterge martorul cu cheita. Probabil ca el ramane inregistrat dar macar nu-l mai afiseaza....
Cineva a descoperit ceva nou...
Cineva a descoperit ceva nou...
yosipescu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
da, am citit 10 pagini de forum pe eroarea 2279-11 si nu stiu cum se rezova, masina asta z19dth m-a terminat psihic. Cum poti ca mergi dimineata mancand asfalt iar la ora 16 sa te umpli de nervi. De la tija swirl, apoi mufa injectorului3 care e prinsa cu soricel, la distributie, ambreiaj cu volanta, am ajuns la eroare 2279-11, halal masina. Poate cineva a rezolvat si ne invata cum, masina are doar 100.000 k reali
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
yosipescu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
yosipescu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
se pare ca am rezolvat prin inlocuirea egr-ului si a filtrului de aer care era f putin prafuit. Un egr nou nout in cutie de italia iar in interior original de pierburg la suma de 601 lei si un filtru de aer de 41 lei, total 150 euro. La care am platit anterior 200 lei /2 drumuri cu platforma + 100 lei curatare egr+ diagnoze si fluturi multi in stomac. Fratilor, magazinul de piese are un raft spacial ptr noi, respectiv galeria admisie cu saltimbanga tija swirl, egr, mufa injectorului 3, kit-ul de ambreiaj. cred ca erau ordonate chiar in ordinea in care se bulesc. Bravos Opel, visez la ziua in care o sa retragi masinile pentru remedierea viciilor de fabricatie, pana si amaratul de logan de 5 mii de euro a fost retras pentru remedieri. Nu vreau sa jignesc iubitorii de opel ptr ca si eu imi iubesc masina...
- bame
- **
- 366 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
bame
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Am avut si eu eroarea asta si intr-adevar s-a rezolvat cu odata cu curatarea EGR-ului...a doua oara.
Problema mea era ca eroarea imi aparea aleator iar turbina se simtea dupa 2700 ture/min.
Din pacate eu curatasem EGR-ul asa cum zice intr-un tutorial descris in acest site care nu este decat frectie la picior de lemn. Adevarata "curatare" inseamna de fapt deblocarea partii electrice, adica a tijei din bobina, partea mecanica nu cred ca se blocheaza vreodata deoarece este "gresata" de amestecul de gaze nearse. Dupa ce am scos tija din bobina am curatat-o cu banda abraziva P2000, am gresat-o cu WD40 si am introdus-o inapoi. Am testat-o cu impulsuri si am observat ca actioneaza ca o electrovalva, deci am verificat-o ca functioneaza ok.
Toata operationea de curatare a partii electrice (gaurit cu burgiu de 3mm, scos tija, curatat tija si interior bobina, asamblat, testat cu impulsuri) a durat maxim 20 minute.
Acum masina "fuge de rupe", ca sa-l citez pe @tonytm.
Problema mea era ca eroarea imi aparea aleator iar turbina se simtea dupa 2700 ture/min.
Din pacate eu curatasem EGR-ul asa cum zice intr-un tutorial descris in acest site care nu este decat frectie la picior de lemn. Adevarata "curatare" inseamna de fapt deblocarea partii electrice, adica a tijei din bobina, partea mecanica nu cred ca se blocheaza vreodata deoarece este "gresata" de amestecul de gaze nearse. Dupa ce am scos tija din bobina am curatat-o cu banda abraziva P2000, am gresat-o cu WD40 si am introdus-o inapoi. Am testat-o cu impulsuri si am observat ca actioneaza ca o electrovalva, deci am verificat-o ca functioneaza ok.
Toata operationea de curatare a partii electrice (gaurit cu burgiu de 3mm, scos tija, curatat tija si interior bobina, asamblat, testat cu impulsuri) a durat maxim 20 minute.
Acum masina "fuge de rupe", ca sa-l citez pe @tonytm.
- mario 03
- **
- 137 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Insignia 2010 2.0dth
- Bucuresti
mario 03
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
da , si eu ma gindem sa curat tija din interiorul egr (partea electrica). ma bucur sa vad ca a functionat . am avut si eu eroarea astaiarna ,am curatat egr ,am sters eroarea, si masina si-a revenit ,alearga ,nu a mai avut niciun fel de problema o perioada de timp , dar de circa 3 saptamini eroarea a aparut din nou . la condus inca nu se simte , masina alearga in continuare , dar cit de curind va trebui sa fac si eu operatiunea pe care ai descris-o mai sus.
- bame
- **
- 366 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
bame
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Mai jos sunt imaginile pe care le-am gasit pe un forum englezesc si care descriu in detaliu cum se curata partea electrica de EGR pentru Z19DTH. Toate pozele sunt aici.
- meshterul
- **
- 126 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Astra 2005 z17dth
- Bacau
meshterul
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
ma alatur si eu cu problema p2279 numai ca la mine uneori, in afara de ''masinuta cu cheita'' care se aprinde in frana de motor la viteza de peste 110km/h, uneori se aprinde si motorasul galben. la ambii martori aprinsi, aceeasi eroare: p2279. a mai patit cineva asa?
initial mi s-a spus de la service ca e stricata electrovalva turbo (convertor presiune turbo), am schimbat-o insa problema a ramas.
ma poate ajuta cineva cu un sfat?
initial mi s-a spus de la service ca e stricata electrovalva turbo (convertor presiune turbo), am schimbat-o insa problema a ramas.
ma poate ajuta cineva cu un sfat?
- meshterul
- **
- 126 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Astra 2005 z17dth
- Bacau
meshterul
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
- vali_panait
- *
- 2 mesaje
- din 11 Feb 2013
- Astra 2006 z19dth
- Bucuresti
vali_panait
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Detin Opel Astra GTC z19dth 2006 dpf 150k km am si eu urmatoarele erori
161450
227911
190175
19010F
Tin sa precizez masina o pornesc sta la relanti 3 secunde si imi moare motorul incerc sa o pornesc dupa si numai am nici un fel de sansa, problema e ca mi-as dori sa pot sa o pornesc sa ajung pana la maiandrei sa rezolv toate aceste erori. Da stiu o sa imi spuneti probabil sa o tractez etc nu mi-as dori, chiar daca nu am niciun mesaj postat pana acum pe forum am intrat destul de des ca am mai intampinat ceva probleme cu aceasta masina si a trebuit sa ma informez.
Sper sa gasesc si eu o rezolvare cu ajutorul vostru.
Salut
Detin Opel Astra GTC z19dth 2006 dpf 150k km am si eu urmatoarele erori
161450
227911
190175
19010F
Tin sa precizez masina o pornesc sta la relanti 3 secunde si imi moare motorul incerc sa o pornesc dupa si numai am nici un fel de sansa, problema e ca mi-as dori sa pot sa o pornesc sa ajung pana la maiandrei sa rezolv toate aceste erori. Da stiu o sa imi spuneti probabil sa o tractez etc nu mi-as dori, chiar daca nu am niciun mesaj postat pana acum pe forum am intrat destul de des ca am mai intampinat ceva probleme cu aceasta masina si a trebuit sa ma informez.
Sper sa gasesc si eu o rezolvare cu ajutorul vostru.
Salut
- deejay.flavor
- **
- 118 mesaje
- din 27 Oct 2010
- Astra 2005 Z 17 DTl
- Buzau
deejay.flavor
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salutare am si eu aceeasi problema sambata cand am fost la tara s-a apins masina cu cheia pe ea am facut testul agrafa a iesit p 2279 . m-am uitat pe forum si e cv cu aer fals sau prinde aer ... nu prea am inteles mare lucru cand a aparut moartorul nu mai trecea masina de 3100 de ture in nici o treapa , nici macar pe liber am incercat sa o alerg sa se desfunde injectoarele si astea dar degeaba ! am oprit am pornit iar a fost bine . Duminica m-am plimbat cam toata ziua a aparut iar martorul aceeasi erroare plus martorul la ulei si martorul care arata motorul . Sintome iar acceleratia limitata , zgomot la pornire motorul fiind rece atunci cand se incalzeste parca se desfunda ceva se aude si el mai grav dupa ce o las putin pornita pe liber ... nu stiu exact de ce . Filtrele si uleiul castrol sintetitc schimbate anul trecut acum 4000 5000 km ! Oricum nu mai merge atat de rotund e aiurea accelereaza greu chair si cand e goala si fara martor aprins e terminata nu stiu ce are ! O sa ma duc maine la service habar nu am .