Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da,e mult mai usor asa. Releul care trebuie folosit de la ce e? Ce releu trebuie sa caut? In cazul in care siguranta nu duce ambele pompe, nu e nici o problema daca pun una cu amperaj mai mare nu? De unde ar fi mai indicat sa duc - la pompa pt spalatoare faruri, de la spalatoarele parbrizului sa de pe caroserie? Multumesc frumos de ajutor si de raspunsuri
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
un exmplu: http://www.adelaida.ro/rele...-70a-spst-no.html
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Deocamdata am reusit sa montez diuzele in bara...Din cauza vremii urate nu am avut nici un chef de a umbla la masina si a continua cu montarea...Am achizitionat cam 5 m de furtun si urmeaza sa fac o reductie pentru borcanul de lichid. In afara de reductie cum as mai putea baga furtunul in borcan? Oricum trebuie dat gaura cumva in partea de jos.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat

Cam asa arata...
Skip ads

  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
providra18 a scris:Asa ar trebui sa vina bidonul. Era montat pe masina de pe care l-am luat...dar la mine nu vine din cauza acelei piese negre care nu stiu ce face, ce reprezinta..
salut acea tulumba este pompa aer cald si este pt pornirea la rece iarna adica cand pornesti motorul iarna trage aer cald de pe evacuare si il baga in admisie deci nu anula acea pompa
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Iti dai seama ca nu anulez aia...din acest motiv am cautat alta solutie pentru montarea spalatorilor de faruri...tre sa fac reductia aia care sa intre in borcan si nu prea stiu cum...
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ce reductie? poate iti dau o idee
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ca sa mearga spalatoarele in faruri tre sa bag furtunul in recipientul de lichid si as vrea sa fac calumea. Bidonul nu e asa de mare si nu am cum sa atasez pompa pe el. Ca sa nu ma complic si pentru ca nu am asa de mult loc acolo, pompa secundara pentru diuze o pot atasa oriunde; in loc sa bag pompa direct in borcan m.am gandit sa fac asa: gauresc bidonul, fac o reductie care o atasez pe bidon, pe reductie bag furtunul care o sa intre in pompa si de acolo mai departe la diuze. Sper sa fi inteles.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu ai cum sa pui bidonul pt faruri sa spele si parbrizul?adica sa il inlocuiesti pe ala de pe masina?
pompa de aer secundar la unele x20xev nu exista(a mea din 99 nu are).dar ca sa o anulezi cred ca trebuie anulata si din soft ca altfel da eroare.
la vectra b pompa de aer secundar e pusa undeva in lateraul bateriei sus.nu merge mutata acolo si la calibra?vezi niste poze pe net cu pompa aia pe vectra b.
  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Marian stii sigur ca in momentul in care anulezi functionarea pompei secundare o sa dea eroare in bord? Ma refer strict la Calibra, Vectra e alta mancare de peste...
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
atat timp cat ecu da comanda sa plece pompa si pompa nu mai e ma gandesc ca da eroare.asta e logica.ce se intampla in realitate sincer nu stiu.se poate verifica simplu.scoti mufa din pompa si la rece pornesti masina.daca ai eroare in ecu e clar.daca nu jos cu pompa ca eu sincer nu ii vad rostul.poate consum mai mare la rece.dar sincer eu nu cred.masina mea e pt germania si nu a avut pompa din fabrica.nu stiu daca e anul de vina sau altceva.
la vectra nu e alta mancare de peste.din ce stiu ecu sunt identice si interschimbabile.
  • providra18

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
E foarte ciudat bidonul ala...E tuguiat ca sa zic asa si nu prea are loc unde sa bag si pompa de spalat parbrizul. In locul celui de parbriz nu am cum sa-l pun, e si lung si lat si inalt. Singura modalitate ar fi asa cum a zis moderatorul nostru, cu releul, pus pe faza scurta. Asta nu e o problema; trebuie sa pun furtunele si asta cred ca maine daca va fi vreme si sa vad un loc pentru pompa ca sa o atasez cumva pe caroserie; ramane sa vad cum fac si sa dau gaura in bidonul de parbriz si sa ma gandesc cum sa prind si sa etansez furtunul acolo; asta ma roade pentru ca nu am idee cum sa fac o treaba calumea cu gaura si furtunul in bidon...Am vazut pe un forum ca a mai facut cineva asa, dar nu mai retin unde...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR