- redghola
- OP
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
- redghola
- OP
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- redghola
- OP
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- redghola
- OP
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
razvantog
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
D-lor am avut si eu aceasta problema si am reusit sa o rezolv acum cateva zile
Defectiunea este cauzata de filtrul de motorina sau "oala" in care se afla acesta
la mine era oala care avea ceva fisura la mufa de sus pe unde tragea aer iar pompa de inalta presiune se depresuriza si murea motorul
am dat mult si la automat pana s-a dus si electomotorul
"Oala" noua este 430 ron incercati second cam la 100- 150 dar sa o probati bagata in apa si suflati aer in ea sa vedeti daca face bule pe udeva nu e buna de nimic
BAFTA
Defectiunea este cauzata de filtrul de motorina sau "oala" in care se afla acesta
la mine era oala care avea ceva fisura la mufa de sus pe unde tragea aer iar pompa de inalta presiune se depresuriza si murea motorul
am dat mult si la automat pana s-a dus si electomotorul
"Oala" noua este 430 ron incercati second cam la 100- 150 dar sa o probati bagata in apa si suflati aer in ea sa vedeti daca face bule pe udeva nu e buna de nimic
BAFTA
- redghola
- OP
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
- redghola
- OP
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
Update:
Tot curatand si incercand sa vad care e treaba cu garniturile ce etanseaza canductele in capacul de la filtrul de motorina, am observat in mufa "mama"a capacului foarte putina motorina pe langa cele 2 lamele. mi-am adus aminte de ce spunea colegul mai sus. Sufland cu putere in mufa, mi-am dat seama ca acolo era "buba". Am pus ceva silicon la baza celor 2 lamele, intr-un start foarte subtire, sufland in continuare pana nu a mai scapat aer.
Montat la loc pe masina azi dimineata motorul nu a mai avut acele balbaieli la prima cheie, dar ramane sub observatie.. Se poate sa nu fi e garniturile totusi..
PS mersi razvantog
Tot curatand si incercand sa vad care e treaba cu garniturile ce etanseaza canductele in capacul de la filtrul de motorina, am observat in mufa "mama"a capacului foarte putina motorina pe langa cele 2 lamele. mi-am adus aminte de ce spunea colegul mai sus. Sufland cu putere in mufa, mi-am dat seama ca acolo era "buba". Am pus ceva silicon la baza celor 2 lamele, intr-un start foarte subtire, sufland in continuare pana nu a mai scapat aer.
Montat la loc pe masina azi dimineata motorul nu a mai avut acele balbaieli la prima cheie, dar ramane sub observatie.. Se poate sa nu fi e garniturile totusi..
PS mersi razvantog
- Gillig bernhardt
- *
- 2 mesaje
- din 23 Feb 2013
- Meriva 2004 1,7 cdti/74kv
- Hunedoara
Gillig bernhardt
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2004 1,7 cdti/74kv
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
salut ! am scris si eu cu o pb. la o Meriva 1,7 cdti din 2004 74/101 kw/cp
cind pornesc dimineata ohcileaza de vreo trei ori si dupa aceea se opreste !
un mecanic mi-a spus ca sint
1 sau 2 injectoare .
am schimbat 2 injectoare , le-am cumparat de la Opel 2300 ron bucat (f.... in gura de nesimtiti)
si tot asa merge .
cineva mi-a spus ca sa curati ERG !
din pacate nu stiu ce e ERG !
poate cineva ma poate ajuta !
multumesc !
cind pornesc dimineata ohcileaza de vreo trei ori si dupa aceea se opreste !
un mecanic mi-a spus ca sint
1 sau 2 injectoare .
am schimbat 2 injectoare , le-am cumparat de la Opel 2300 ron bucat (f.... in gura de nesimtiti)
si tot asa merge .
cineva mi-a spus ca sa curati ERG !
din pacate nu stiu ce e ERG !
poate cineva ma poate ajuta !
multumesc !
- redghola
- OP
- 168 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
Daca ai citit mai sus, vei vedea ca am fost sfatuit sa schimb 3 injectoare, pompa de 'nalta presiune, regularizatorul de presiune si clapeta de acceleratie. Cred ca m-ar fi ajuns pe la 3500 euro. Nu rezolvam nimic insa deoarece problema era la capacul filtrului de motorina, tragea aer, fiind fisurat in cazul meu in mufa in jurul pinilor. Nu strica sa verifici asa cum am verificat eu. Pus pe direct cu un furtun intre cele 2 conducte ce duc motorina la filtru. E cel mai simplu, apoi daca nu e de acolo te apuci si de altele.
Tine-ne la curent cu ce rezolvi!
Tine-ne la curent cu ce rezolvi!