andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ph 17 mag
- **
- 273 mesaje
- din 31 Jan 2009
- Astra 1994 c18xe
- Prahova
ph 17 mag
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1994 c18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
- xgender8k
- **
- 153 mesaje
- din 06 Feb 2012
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
xgender8k
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am un EGR vechi in garaj. Am zis sa incerc sa-l curat. L-am lasat in carburol vreo 30 minute. Am legat firele si am conectat la baterie. A facut tzac... a iesit pistonasul. La al 2-lea impuls tzac, a iesit pistonasul. Dupa aceea pauza... am tot dat pe impulsuri, ieseau scantei cand atingeam cu cablul pe baterie insa EGR-ul n-a mai miscat deloc. L-am stricat oare cu totul ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ph 17 mag
- **
- 273 mesaje
- din 31 Jan 2009
- Astra 1994 c18xe
- Prahova
ph 17 mag
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1994 c18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
trebuie sa bati cu ceva in el in timp ce este conectat la baterie si ai sa vezi ca incepe sa isi dea drumul.
in seara asta l-am curatat si eu din nou ca prima oara ce am facut a fost un fel de frectie la picior de lemn iar aseara in timp ce mergeam un pic mai tare mi s-a aprins si becul de check engine in bord si nu a mai vrut sa se stinga deloc.
asa ca m-am pus si i-am facut o testare asa-zisa pseudoagrafa si mi-a dat eroare 0400 ceea ce am vazut ca inseamna egr malfunction adica egr varza.
l-am desfacut si am bagat spray de carburator in el,l-am ciocanit si usor,usor a inceput sa isi dea drumul.
dupa ce i-am bagat si wd-40 a inceput sa mearga din ce in ce mai usor pina s-a deblocat de tot.
ideea e ca trebuie sa ai rabdare pt ca se inmoaie destul de greu calamina aia depusa prin el.
totusi l-am mai lasat la inmuiat cu ceva spray in el pina miine si apoi o iau de la capat pina sint sigur ca merge perfect.
acuma intrebarea mea este....oare daca el va functiona corect becul de check se va stinge singur sau trebuie sa merg la un tester sa il sting?
cind i-am facut eu testarea mi-a mai dat o eroare,ceva legat de un switch de la pedala de frina care ar avea legatura cu cruise control....sa fie vorba de intrerupatorul de la stop pe frina?
ultima oara cind am verificat mergeau stopurile pe frina....
in seara asta l-am curatat si eu din nou ca prima oara ce am facut a fost un fel de frectie la picior de lemn iar aseara in timp ce mergeam un pic mai tare mi s-a aprins si becul de check engine in bord si nu a mai vrut sa se stinga deloc.
asa ca m-am pus si i-am facut o testare asa-zisa pseudoagrafa si mi-a dat eroare 0400 ceea ce am vazut ca inseamna egr malfunction adica egr varza.
l-am desfacut si am bagat spray de carburator in el,l-am ciocanit si usor,usor a inceput sa isi dea drumul.
dupa ce i-am bagat si wd-40 a inceput sa mearga din ce in ce mai usor pina s-a deblocat de tot.
ideea e ca trebuie sa ai rabdare pt ca se inmoaie destul de greu calamina aia depusa prin el.
totusi l-am mai lasat la inmuiat cu ceva spray in el pina miine si apoi o iau de la capat pina sint sigur ca merge perfect.
acuma intrebarea mea este....oare daca el va functiona corect becul de check se va stinge singur sau trebuie sa merg la un tester sa il sting?
cind i-am facut eu testarea mi-a mai dat o eroare,ceva legat de un switch de la pedala de frina care ar avea legatura cu cruise control....sa fie vorba de intrerupatorul de la stop pe frina?
ultima oara cind am verificat mergeau stopurile pe frina....
- ph 17 mag
- **
- 273 mesaje
- din 31 Jan 2009
- Astra 1994 c18xe
- Prahova
ph 17 mag
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1994 c18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
in cele din urma mi-am cumparat o interfata op-com de aici de pe forum si m-am pus pe testat...nu ma pricep eu prea bine dar incerc sa invat...
egr-ul l-am curatat foarte bine zic eu incit probat pe baterie la fiecare impuls facea cursa completa.
l-am montat,nu imi mai da nici o eroare legata de el numai ca din cite am mai citit pe aici la relanti trebuie sa apara pe tester inactiv iar cind accelerez motorul teoretic ar trebui sa apara activ,nu?
atasez si citeva poze facute in timp ce il testam....
apropo,daca ii dau din tester verificare,adica sa testez supapa egr,cum ii dau ok se opreste motorul.e normal?
si mai am o singura intrebare...din cind in cind mi se aprinde masinuta cu cheita si gasesc eroarea din poza a doua ...p0571 legata de switchul de la lampile pe stop pe frina.
azi am descoperit ca mai aveam stop pe frina doar pe cel suplimentar,becurile de pe cele doua lampi erau arse...oare din cauza asta sa imi apara eroarea asta?
am schimbat becurile si acum sint curios sa vad daca mai apare...
egr-ul l-am curatat foarte bine zic eu incit probat pe baterie la fiecare impuls facea cursa completa.
l-am montat,nu imi mai da nici o eroare legata de el numai ca din cite am mai citit pe aici la relanti trebuie sa apara pe tester inactiv iar cind accelerez motorul teoretic ar trebui sa apara activ,nu?
atasez si citeva poze facute in timp ce il testam....
apropo,daca ii dau din tester verificare,adica sa testez supapa egr,cum ii dau ok se opreste motorul.e normal?
si mai am o singura intrebare...din cind in cind mi se aprinde masinuta cu cheita si gasesc eroarea din poza a doua ...p0571 legata de switchul de la lampile pe stop pe frina.
azi am descoperit ca mai aveam stop pe frina doar pe cel suplimentar,becurile de pe cele doua lampi erau arse...oare din cauza asta sa imi apara eroarea asta?
am schimbat becurile si acum sint curios sa vad daca mai apare...
andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
Vãd cã eroarea a fost la un moment dat dar acum nu mai este (Not Present), Dac-o ºtergi, reapare?
În legãturã cu EGR-ul, da, este normal sã þi se opreascã motorul dacã acesta (EGR-ul), deschide la ralanti.
Schimbã becurile (vezi cã îþi trebuie bec cu douã intensitãþi/2 faze) ºi sã vezi dacã mai ai probleme. Tu nu ai senzor de bec ars, aºa cã nu prea vãd legãtura. O fi fost vreo eroare întâmplãtoare?... nu ºtiu.
În legãturã cu EGR-ul, da, este normal sã þi se opreascã motorul dacã acesta (EGR-ul), deschide la ralanti.
Schimbã becurile (vezi cã îþi trebuie bec cu douã intensitãþi/2 faze) ºi sã vezi dacã mai ai probleme. Tu nu ai senzor de bec ars, aºa cã nu prea vãd legãtura. O fi fost vreo eroare întâmplãtoare?... nu ºtiu.
Dan033
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salut! Masina in cauza este un Z16SE. Nu s-a aprins nici un martor in bord, doar ca inainte masinuta cu cheita statea putin aprinsa cand ii puneam contactul, dupa care se stingea. Acum sta aprinsa pana pornesc motorul. Asa ca am facut testul magic. Mi-a aparut codul P0400, deci m-am apucat de desfacut EGR-ul. Cand l-am desfacut, l-am gasit in starea asta , iar pe orificiul care intre in valva am gasit asta . Ce parere aveti? Este ok? Si inca o intrebare....nu am dat impuls ca nu am inteles pe care pini. Pini corecti sunt 1 si 5? 1 masa si 5 baterie sau cum?
andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
Dan033
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2012
- Mesaj Privat
- mihaidarie
- ***
- 521 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Vectra 2008 Z18XER
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
salutare tuturor, vreau sa multumesc tuturor care si-au dat cu parerea sau a povestit despre curatarea acestei valve pt egr. Eu il mai demontasem inainte si il 'curateam' un pic pe la pistonas, un pic degripant, decarbusolv si il montam la loc; dupa 100 km se aprindea iar becul in bord, adica se bloca iar(pe inchis).... app, de bec, am facut si eu testul ala 'agrafa' si functioneaza, mi-a dat exact ce stiam 0400. Asa ca am cautat pe aici pe forum si ieri m-am dus si l-am demontat si l-am tinut in decarbusolv pana azi , cand i-am dat impuls si a deschis o data si s-a intepenit iar. ciocaneala si iar impuls dar de data asta in timp ce era bagat jumate in decarbusolv si iar impuls si tot asa cam vreo juma de ora si nu se mai bloca de loc dar si decarbusolv-ul era negru l-am lasat sa se usuce bine vreo 10 min cat a stat si borna de la baterie scoasa, i-am mai dat 2 impulsuri de proba si l-am montat si borna la baterie de asemenea. am pornit motorul si am lasat cam 20-25 min, beculetul e stins si sper sa nu se mai aprinda curand dar daca se mai aprinde si zice din nou ca e blocat, o sa il inlocuiesc Multumesc inca o data si va tin la curent daca e de bn sau de rau. Bafta tuturor!
cristimar
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2012
- Mesaj Privat
cristimar
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2012
- Mesaj Privat
andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
@cristimar, este posibil sã-l ai anulat din soft.
Oricum, este o mare dilemã pentru mine toatã treaba pentru cã ºi eu am garnitura plinã în zona pistonaºului dar la mine se oprea dacã scoteam mufa în timp ce motorul era pornit.
O altã chestie mai era cã dacã îi dãdeam EGR-ului, testare din Op-com, îl testa deci îl vedea.
Oricum, este o mare dilemã pentru mine toatã treaba pentru cã ºi eu am garnitura plinã în zona pistonaºului dar la mine se oprea dacã scoteam mufa în timp ce motorul era pornit.
O altã chestie mai era cã dacã îi dãdeam EGR-ului, testare din Op-com, îl testa deci îl vedea.
cristimar
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2012
- Mesaj Privat
cristimar
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2012
- Mesaj Privat
cristimar
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2012
- Mesaj Privat