- Spire
- OP
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
la mine puteam sa o accelerez , puteam sa ii fac ce vrei tu ca tot nu isi revenea ! pana nu isi facea ea damblaua si nu se incalzea putin motoru nu-si revenea relantiul ala ! Mai nou acum de cand mi-au bagat noul soft care ar fi trebuit sa rezolve problema intradevar nu mai face asa la relantiu dar face daca o bag in Drive eu avand cutie automata de viteza !
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Spire
- OP
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
cam asa se manifesta relantiul meu la rece cand o bag in drive , imi cer scuze pentru calitatea filmuletului dar am filmat cu un telefon mobil !
http://www.youtube.com/watch?v=ZX83x9L3HLc
http://www.youtube.com/watch?v=ZX83x9L3HLc
IchLiebeEineHabe- Suspendat
- 27 mesaje
- din 12 Nov 2010
- Insignia 2009
- Bucuresti
IchLiebeEineHabe- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2010
- Mesaj Privat
Spire a scris:cam asa se manifesta relantiul meu la rece cand o bag in drive , imi cer scuze pentru calitatea filmuletului dar am filmat cu un telefon mobil !
http://www.youtube.com/watch?v=ZX83x9L3HLc
http://www.youtube.com/watch?v=ZX83x9L3HLc
Vrei sa ne intalnim si sa pun OP-COM 2009 pe interfata de diagnoza a masinii...sa vedem poate afiseaza si ceva erori si ratatii de la service nu-ti spun despre ele?
Tot in OP-COM poti vedea numeric in timp real turatia de relantiu si de asemeni mai afiseaza si o turatie ideala pe care masina urmareste sa o atinga, sunt curios daca aia variaza ca nebuna sau masina nu reuseste sa o tina. Mi se pare inadmisibila problema ta!
Ai motor A20DTH 160CP CDTI, da?
- Spire
- OP
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
IchLiebeEineHabe a scris:
Vrei sa ne intalnim si sa pun OP-COM 2009 pe interfata de diagnoza a masinii...sa vedem poate afiseaza si ceva erori si ratatii de la service nu-ti spun despre ele?
Tot in OP-COM poti vedea numeric in timp real turatia de relantiu si de asemeni mai afiseaza si o turatie ideala pe care masina urmareste sa o atinga, sunt curios daca aia variaza ca nebuna sau masina nu reuseste sa o tina. Mi se pare inadmisibila problema ta!
Ai motor A20DTH 160CP CDTI, da?
Spire a scris:cam asa se manifesta relantiul meu la rece cand o bag in drive , imi cer scuze pentru calitatea filmuletului dar am filmat cu un telefon mobil !
http://www.youtube.com/watch?v=ZX83x9L3HLc
http://www.youtube.com/watch?v=ZX83x9L3HLc
Vrei sa ne intalnim si sa pun OP-COM 2009 pe interfata de diagnoza a masinii...sa vedem poate afiseaza si ceva erori si ratatii de la service nu-ti spun despre ele?
Tot in OP-COM poti vedea numeric in timp real turatia de relantiu si de asemeni mai afiseaza si o turatie ideala pe care masina urmareste sa o atinga, sunt curios daca aia variaza ca nebuna sau masina nu reuseste sa o tina. Mi se pare inadmisibila problema ta!
Ai motor A20DTH 160CP CDTI, da?
da masina este ce-a cu motorul A20DTH 160 CP CDTI ! masina am bagat-o pana acum pe 4 testere diferite si pe nici un tester nu a dat vreo eroare ! cum vrei ...
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Pt Spire! Am condus doar 2 masini cu cutie automata, dar n-am vazut nici una cu asemenea variatii de turatie. Am tot citit despre problemele noului Astra si se pare ca sunt mai multe decat poate duce producatorul. Spre exemplu am o vecina care isi tot gaseste noul ei Astra J cu avariile pornite din senin. Intr-o dimineata dupa o noapte de ''avarii'' a ramas fara baterie. (masina sta parcata intr-o zona de unde nu o poate vedea de la balcon).
luci7000
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2013
- Mesaj Privat
- Spire
- OP
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
luci7000
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2013
- Mesaj Privat
curios dar la mine problema asta cu relantiul instabil nu mai este ultima data mi a oscilat in curma cu un an aprox dar nu la reci ci pe autostrada dupa cateva ore bune de mers am oprit la un peco si a inceput sa faca urat deci nu numai cu motorul rece am ramas surprins ca si cu el cald face dar din fericire acum nu mai am probleme sper sa se rezolve si la voi dupa un anumit nr de km eu acum am 64 de mii o am de 3 ani
yrkalex
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Sunt posesor de Opel Insignia cam de vreo 4 zile.( fab 2009 / 2.0 / 160 hp / 110K). Ieri si astazi am sesizat si eu o problema cu relantiul..adik..dimineata cand o pornesc sta la 1100 rpm si scade pana la 800 cand ajunge temperatura la 90. dar are momente cand stau la semafor cand sare iarasi la 1000-1100 fara sa am A/C -ul pornit ( nu stiu daca este un criteriu bun ). am oprit /repornit motorul si relantiul a revenit la 800. Care sa fie explicatia ? a mai patit cineva ?
Bafta!
Sunt posesor de Opel Insignia cam de vreo 4 zile.( fab 2009 / 2.0 / 160 hp / 110K). Ieri si astazi am sesizat si eu o problema cu relantiul..adik..dimineata cand o pornesc sta la 1100 rpm si scade pana la 800 cand ajunge temperatura la 90. dar are momente cand stau la semafor cand sare iarasi la 1000-1100 fara sa am A/C -ul pornit ( nu stiu daca este un criteriu bun ). am oprit /repornit motorul si relantiul a revenit la 800. Care sa fie explicatia ? a mai patit cineva ?
Bafta!
- deleted-79478
- **
- 76 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79478
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
Danelu
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2010
- Mesaj Privat
yrkalex a scris:Salutare,
Sunt posesor de Opel Insignia cam de vreo 4 zile.( fab 2009 / 2.0 / 160 hp / 110K). Ieri si astazi am sesizat si eu o problema cu relantiul..adik..dimineata cand o pornesc sta la 1100 rpm si scade pana la 800 cand ajunge temperatura la 90. dar are momente cand stau la semafor cand sare iarasi la 1000-1100 fara sa am A/C -ul pornit ( nu stiu daca este un criteriu bun ). am oprit /repornit motorul si relantiul a revenit la 800. Care sa fie explicatia ? a mai patit cineva ?
Bafta!
Sunt posesor de Opel Insignia cam de vreo 4 zile.( fab 2009 / 2.0 / 160 hp / 110K). Ieri si astazi am sesizat si eu o problema cu relantiul..adik..dimineata cand o pornesc sta la 1100 rpm si scade pana la 800 cand ajunge temperatura la 90. dar are momente cand stau la semafor cand sare iarasi la 1000-1100 fara sa am A/C -ul pornit ( nu stiu daca este un criteriu bun ). am oprit /repornit motorul si relantiul a revenit la 800. Care sa fie explicatia ? a mai patit cineva ?
Bafta!
Nu este nici o problema.
Acesta este comportamentul normal,adica atunci cand motorul este rece relantiul sta mai sus(1100-1200 rot/min),iar dupa ce ajunge la 90 de grade relantiul coboara undeva in jurul a 800 rot/min.
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
yrkalex a scris:Salutare,
Sunt posesor de Opel Insignia cam de vreo 4 zile.( fab 2009 / 2.0 / 160 hp / 110K). Ieri si astazi am sesizat si eu o problema cu relantiul..adik..dimineata cand o pornesc sta la 1100 rpm si scade pana la 800 cand ajunge temperatura la 90. dar are momente cand stau la semafor cand sare iarasi la 1000-1100 fara sa am A/C -ul pornit ( nu stiu daca este un criteriu bun ). am oprit /repornit motorul si relantiul a revenit la 800. Care sa fie explicatia ? a mai patit cineva ?
Bafta!
Sunt posesor de Opel Insignia cam de vreo 4 zile.( fab 2009 / 2.0 / 160 hp / 110K). Ieri si astazi am sesizat si eu o problema cu relantiul..adik..dimineata cand o pornesc sta la 1100 rpm si scade pana la 800 cand ajunge temperatura la 90. dar are momente cand stau la semafor cand sare iarasi la 1000-1100 fara sa am A/C -ul pornit ( nu stiu daca este un criteriu bun ). am oprit /repornit motorul si relantiul a revenit la 800. Care sa fie explicatia ? a mai patit cineva ?
Bafta!
Exact si la mine este situatia asta si aceasi testare am facut si eu, adica sa opresc si sa repornesc motorul si isi revine. Insignia 130 cp, 2.0 cdti. Se pare ca nu are preferinte intre cea de 130 sau 160 cp .
- Spire
- OP
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Danelu a scris:
Nu este nici o problema.
Acesta este comportamentul normal,adica atunci cand motorul este rece relantiul sta mai sus(1100-1200 rot/min),iar dupa ce ajunge la 90 de grade relantiul coboara undeva in jurul a 800 rot/min.
yrkalex a scris:Salutare,
Sunt posesor de Opel Insignia cam de vreo 4 zile.( fab 2009 / 2.0 / 160 hp / 110K). Ieri si astazi am sesizat si eu o problema cu relantiul..adik..dimineata cand o pornesc sta la 1100 rpm si scade pana la 800 cand ajunge temperatura la 90. dar are momente cand stau la semafor cand sare iarasi la 1000-1100 fara sa am A/C -ul pornit ( nu stiu daca este un criteriu bun ). am oprit /repornit motorul si relantiul a revenit la 800. Care sa fie explicatia ? a mai patit cineva ?
Bafta!
Sunt posesor de Opel Insignia cam de vreo 4 zile.( fab 2009 / 2.0 / 160 hp / 110K). Ieri si astazi am sesizat si eu o problema cu relantiul..adik..dimineata cand o pornesc sta la 1100 rpm si scade pana la 800 cand ajunge temperatura la 90. dar are momente cand stau la semafor cand sare iarasi la 1000-1100 fara sa am A/C -ul pornit ( nu stiu daca este un criteriu bun ). am oprit /repornit motorul si relantiul a revenit la 800. Care sa fie explicatia ? a mai patit cineva ?
Bafta!
Nu este nici o problema.
Acesta este comportamentul normal,adica atunci cand motorul este rece relantiul sta mai sus(1100-1200 rot/min),iar dupa ce ajunge la 90 de grade relantiul coboara undeva in jurul a 800 rot/min.
Cine ti-a spus ca atunci cand ajunge la 90 grade scade la 800 de turatii ? Masina la rece porneste intradevar turata in 1100-1200 dar in cateva secunde scade la 850 de turatii ! Vezi ca a scris colegul lucio care sunt treptele de turatii in care sta masina si cum se manifesta aceasta ! Mai uitati-va si la consumul instant cand vedeti ca v-a crescut asa mult turatia sa nu cumva sa-si inceapa regenerarea filtrului de particule !
yrkalex
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2013
- Mesaj Privat
- taranmarius
- *
- 6 mesaje
- din 11 Mai 2013
- Insignia 2009
- Constanta
taranmarius
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2013
- Mesaj Privat
Sunt posesor de opel insignia an fabricatie 2009 motor 160 cp.Am aceeasi problema numai ca oscilatia influenteaza masina si in mers...in treapta a 2-a,de obicei cand e motorul rece, masina "ii da in nas" in limbaj popular... nu face de fiecare data insa.. am fost la service si de fiecare data cand am vrut sa prezint problema mecanicului nu mai prezenta niciun fel de problema.. astept sugestii!
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
la o verificare prealabila unei remapari colegul maiandrei mi-a aratat pe tester ca ralantiul fluctueaza cu +/- 20 RPM,acul turometrului nu varia(remaparea s-a facut cu succes , masina merge super). mi s-a sugerat o verificare/curatare injectoare, astazi am testat cu opcom-ul varianta 2012(azi am primit un nou update 2013), rezultatele ar fi urmatoarele:
1:in primul grafic cu galben e rpm-ul dorit si cu rosu cel citit. se observa o fluctuatie de -/+ 15 RPM in jurul valorii de 850 rpm
2: in al doilea grafic se observa ca turatia e liniara la apasarea acceleratiei
3: in graficul 3 e presiunea in rampa(la fel galben cea dorita, rosu cea reala) , se observa o variatie de +/ - 5 MPa. daca apas pedala de acceleratie presiunea devine liniara cu o variatie de 0,1 MPa!
4: in ultimul grafic e deviatia pe injectoare, e zero la ralanti sau la acceleratie constanta si cu variatia din grafic la apasari scurte ale acceleratiei dupa care revine din nou la zero. deviatia e intre -0,4 + 0,3 mm3, valori foarte bune dupa cat ma pricep.
singurul semn de intrebare ramane variatia presiunii in rampa la ralanti de +/- 50 bari !(1 MPa=10 bari). e posibil ca ralantiul sa oscileze din cauza acesteia ? masina nu are nimic, nu are dtc-uri sau alte manifestari, doar cateodata cu motorul rece mai trepida scurt(dupa remapare nu am mai simtit dar am abia 4 zile)
1:in primul grafic cu galben e rpm-ul dorit si cu rosu cel citit. se observa o fluctuatie de -/+ 15 RPM in jurul valorii de 850 rpm
2: in al doilea grafic se observa ca turatia e liniara la apasarea acceleratiei
3: in graficul 3 e presiunea in rampa(la fel galben cea dorita, rosu cea reala) , se observa o variatie de +/ - 5 MPa. daca apas pedala de acceleratie presiunea devine liniara cu o variatie de 0,1 MPa!
4: in ultimul grafic e deviatia pe injectoare, e zero la ralanti sau la acceleratie constanta si cu variatia din grafic la apasari scurte ale acceleratiei dupa care revine din nou la zero. deviatia e intre -0,4 + 0,3 mm3, valori foarte bune dupa cat ma pricep.
singurul semn de intrebare ramane variatia presiunii in rampa la ralanti de +/- 50 bari !(1 MPa=10 bari). e posibil ca ralantiul sa oscileze din cauza acesteia ? masina nu are nimic, nu are dtc-uri sau alte manifestari, doar cateodata cu motorul rece mai trepida scurt(dupa remapare nu am mai simtit dar am abia 4 zile)
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-95699
- *
- 3 mesaje
- din 04 Sep 2014
cont-sters-95699
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2014
- Mesaj Privat
salutare.am o insignia 2010 manual 2 litri cdti 160 cai
problema e cam aiurea:la turatia de 1200 1400 nu se alimenteaza bine si mg in socuri pt.putin timp pina accelerez dar tot aiurea e cand schimb viteza urmatoare aceleasi simtome in fine cei d la service nu stiu nimic cam nimeni de prin uk nu stie ce naiba are
cam ce ar trebui sa fac?mutumesc ps:schimbul de ulei filtreil fac cam de doua ori pe an...
problema e cam aiurea:la turatia de 1200 1400 nu se alimenteaza bine si mg in socuri pt.putin timp pina accelerez dar tot aiurea e cand schimb viteza urmatoare aceleasi simtome in fine cei d la service nu stiu nimic cam nimeni de prin uk nu stie ce naiba are
cam ce ar trebui sa fac?mutumesc ps:schimbul de ulei filtreil fac cam de doua ori pe an...
- cont-sters-95699
- *
- 3 mesaje
- din 04 Sep 2014
cont-sters-95699
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2014
- Mesaj Privat
insignia 2010 manual 2 litri ctdi 160 cai,
deci cam asa e la mine:la 1200 -1400 rot pe min.nu se alimenteaza bine socuri pe durata scurta (5sec)pina accelerez dupa care pleak dar tot aiurea e k nimeni nui da de cap{service mecanici)si nu stiu d unde ar trebui sa incep si ce sa fac.ps.motorina numai de la shell v-power si service de 2 ori pe an (pt.mine asa)sugestii va rog.
deci cam asa e la mine:la 1200 -1400 rot pe min.nu se alimenteaza bine socuri pe durata scurta (5sec)pina accelerez dupa care pleak dar tot aiurea e k nimeni nui da de cap{service mecanici)si nu stiu d unde ar trebui sa incep si ce sa fac.ps.motorina numai de la shell v-power si service de 2 ori pe an (pt.mine asa)sugestii va rog.