Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Vezi ca nu merge linkul ca sa ne dam cu parerea.
Skip ads

  • FLV

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2010

  • Mesaj Privat
FLV a scris:este vorba de un Z16XE, primele minute dupa pornire, dimineatza la rece (iarna) se aude un zgomot de la motor. Parca fluiera ca l-am trezit.
Un link sa vedeti/auzit : http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Am dat si cu pudra de talc pe cureaua de accesorii, nu pare sa schimbe nimic. De la ce poate fi?


Apasati Fullscreen din dreapta sus, ca nu se incarca pagina altfel, ramane alba si cu bara de clubopel de sus.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da a mers.
Pare flueierat de rola, de rulment.
Cumpara totusi un spray pt curele si da cu ala. Vezi daca mai face.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Spray-ul pt curele este cel mai bun pt eliminarea scartiitului
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
FLV a scris:este vorba de un Z16XE, primele minute dupa pornire, dimineatza la rece (iarna) se aude un zgomot de la motor. Parca fluiera ca l-am trezit.
Un link sa vedeti/auzit : http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Am dat si cu pudra de talc pe cureaua de accesorii, nu pare sa schimbe nimic. De la ce poate fi?
Ala e scartait de role(rulment)sau fulia alternator sigur!!!...nu e de la curea,scoate pt.3 minute cureaua de accesorii si iti vei da seama daca e de la rolele de distributie role accesorii, rulment fulie alternator, dupa ce ai dat jos cureaua accesorii verifica fiecare rola prin invartire sau miscare stanga dreapta si vezi daca au joc/opune rezistenta ...bafta! Shocked
  • profes0rul

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Fluieraturi la pornire cauzate de cureaua de la alternator pot fi si din cauza unei baterii uzate . Cere curent mare de incarcare si cureaua da sa patineze deoarece volanta alternatorului se invarte mai greu blocata in campul magnetic . Odata ce cureaua a apucat boala fluieraturilor este in mare proportie deja compromisa si trebuie schimbata.
  • FLV

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Acum nu mai suiera si ma asteptam sa se linisteasca. Cand au fost mai jos de -15, mai ales dimineatza, dar si dupa o lunga stationare (>8ore), suiera primele 2-3 min la pornire. Vara, cand e f cald afara si am clima pornita, vajaie compresorul de clima, cel putin asa cred, pt ca daca opresc clima sau dau pe ECO nu mai vajaie. Oare e o legatura intre ele, si o fi rulmentul fuliei compresorului? La temp. extreme (f frig si f cald+compresor cuplat) sa faca urat? Ma gandeam sa cuplez compresorul intr-o dim. cand erau -15, insa nu porneste la pornirea climei la temp. joase:| .
Ce parere aveti?
  • profes0rul

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
sugestii pentru a verifica presupunerea facuta ( baterie functionala, dar uzata si care poate pune probleme dupa stationare indelungata/ temperaturi extreme/consumatori puternici ) : [1] cand o apuca boala fluieraturilor daca pui redresorul sa incarce suplimentar bateria vrea sa taca ? [2] incarcati bateria/ proba cu alta baterie si porniti toti consumatorii posibili . mai face damblaua ?
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Putin probabil sa fie de la alternator ca e bateria slaba si se invarte mai greu; La pornire e de inteles cand sunt sub -15 grade afara, dar din experienta va spun ca de obicei este slabit intinzatorul.
  • mannix35

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salutare dragilor,am si eu o intrebare: la un astra 1.7 CDTI cum se slabeste intinzatorul ca sa schimb cureaua de accesorii? va multumesc.
  • gigi haios

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ai nevoie de o cheie de 15 ( tubulara sau inelara). identifici rola intinzator si tragi spre tine, in sensul acelor de ceasornic. are si un locas pentru blocare, foloseste un burghiu ceva. eu am incercat cu un crichet, dar sa ai la indemana ceva pentru a face parghie, este destul de tare arcul intinzatorului.
succes.
  • mannix35

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspuns.
  • Marius Ciucus

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2006 Z19
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut si eu aceiasi problema la un vectra 1.9 cdti,un scartait care apare dupa 5-10 secunde de la pornire si dureaza cam 30 de sec.Se aude doar la rece(dar spre deosebire de majoritatea colegilor de mai sus la temp.ext. pozitive).Mentionez ca pana acum am schimbat:cureaua de serviciu(bosch),brat tensor si compresorul de aer,alternatorul fiind schimbat anul trecut...ramane doar fulia sau sa ma intorc la alternator Question Question
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR