Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pedala de acceleratie ati verificat-o sa nu aiba ea ceva probleme...
  • lian66

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: focsani
  • Masina: Vectra 2002 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mai oameni buni, e defecta ,,mecanica" din pompa nu calculatorul de pe pompa ,de asta nu da nici o eroare. Aceste pompe bosch daca le priviti in interior o sa vedeti componente rotative in miscare care la randul lor uzeaza corpul pompei , s-o reconditionezi pe bune ar trebui sa schimbi inauntru ce este uzat si apoi calibrata din nou pe banc.Asta daca nu sunt uzate si lagarele din corpul pompei altfel trebuie sa schimbi cam tot.Totul din cauza motorinei de proasta calotate si cu impuritati si neschimbarii la timp a filtrelor de motorina.Sfat , folositi filtre de cea mai buna calitate chiar daca sunt un pic mai scumpe si mai ales cele recomandate de gm.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@lian66 are dreptate! Daca motorul galopeaza cu pedala de acceleratie apasata si tinuta constant la o valoare fixa, atunci trebuie inlocuita partea mecanica a pompei de injectie. Nu va mai legati de altceva.
Filtrul de motorina recomand Purflux !
Daca nu gasiti,puteti pune doar DELPHI, care are aceeasi densitate a hartiei filtrante ca si Purflux.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR