- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Am vrut eu sa imi aduc un BMW 2.0 150CP din 2003-2004 dar m-am racorit. Le pica turbinele intr-o veselie, gasiti diverse relatari pe net. Nu au recunoscut oficial problema si ca urmare trebuie sa scoti bani din buzunar.
O alta chestie ciudata care se intampla sunt resoftarile oficiale de dupa cumparare. Se intampla destul de des ca proprietarii de diesel 2.5 V6 sa fie chemati pentru resoftare si apoi se plang de consum marit cu vreo 2 litri la suta. E clar ca se acopera o eroare in proiectarea motorului, ceea ce nu mi se pare deloc ok la o masina de 35000 de euro.
Un alt punct slab este iDrive. Este stresant si nu cred ca am auzit pe cineva incantat de practicalitatea sistemului.
Sunt destui care au ajuns sa se planga de motorizarea 3.0i 225CP de pe seria 5. Mi se pare incredibil ca un 530i sa fie considerat subdimensionat, asa ceva nu s-a mai intamplat de multi ani la BMW. Cum nu cred ca 225CP pot fi considerati insuficienti, imi inchipui ca ceva la transmisie e prost proiectat.
Si nu in ultimul rand, sa amintesc si de greierii care au inceput sa apara in ultimii ani prin masinile BMW, fapt de neconceput acum 10 ani, cand BMW-ul era privit ca un produs german de calitate excelenta.
Ca nota personala, imi plac BMW-urile si imi plac cum se misca, dar cred ca nu sunt un mit de fiabilitate. Marele avantaj pe care il vad este tractiunea spate. Oricum, se va rezolva si cu asta la Opel o data cu aparitia noii VectraD.
O alta chestie ciudata care se intampla sunt resoftarile oficiale de dupa cumparare. Se intampla destul de des ca proprietarii de diesel 2.5 V6 sa fie chemati pentru resoftare si apoi se plang de consum marit cu vreo 2 litri la suta. E clar ca se acopera o eroare in proiectarea motorului, ceea ce nu mi se pare deloc ok la o masina de 35000 de euro.
Un alt punct slab este iDrive. Este stresant si nu cred ca am auzit pe cineva incantat de practicalitatea sistemului.
Sunt destui care au ajuns sa se planga de motorizarea 3.0i 225CP de pe seria 5. Mi se pare incredibil ca un 530i sa fie considerat subdimensionat, asa ceva nu s-a mai intamplat de multi ani la BMW. Cum nu cred ca 225CP pot fi considerati insuficienti, imi inchipui ca ceva la transmisie e prost proiectat.
Si nu in ultimul rand, sa amintesc si de greierii care au inceput sa apara in ultimii ani prin masinile BMW, fapt de neconceput acum 10 ani, cand BMW-ul era privit ca un produs german de calitate excelenta.
Ca nota personala, imi plac BMW-urile si imi plac cum se misca, dar cred ca nu sunt un mit de fiabilitate. Marele avantaj pe care il vad este tractiunea spate. Oricum, se va rezolva si cu asta la Opel o data cu aparitia noii VectraD.
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Sunt posesor de opel de aproximativ o luna. Metoda prin care m-am hotarat si pe care ti-o recomand si tie:
faci o lista cu ce conditii trebuie sa indeplineasca masina pe care o vei cumpara-o, incepand de la cele fara de care nu poti concepe o masina si terminand cu cele mai putin importante. Cauta o masina incercand sa te abati cat mai putin de la lista. Vei avea o surpriza probabil la fel de mare cum am avut eu, cumparand o masina pe care nu am luat-o in calcul atunci cand am inceput sa caut si care are o culoarea ce era trecuta ca ultima optiune posibila.
faci o lista cu ce conditii trebuie sa indeplineasca masina pe care o vei cumpara-o, incepand de la cele fara de care nu poti concepe o masina si terminand cu cele mai putin importante. Cauta o masina incercand sa te abati cat mai putin de la lista. Vei avea o surpriza probabil la fel de mare cum am avut eu, cumparand o masina pe care nu am luat-o in calcul atunci cand am inceput sa caut si care are o culoarea ce era trecuta ca ultima optiune posibila.
nitro_od
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1987 16NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
eu sunt pro BMW. cine cumpara o masina de peste 10000E nu cred ca ar trebui sa se planga de un filtru de 900mii fata de unul de 350! cel mult ar trebui sa se gandeasca inainte de a achizitiona masina.
daca m-as gandi sa-mi iau un cabrio, cu siguranta nu ar fi singura masina din ograda.
ca o paranteza... atunci cand ne-a fost propus poll-ul am presupus ca, in conditii ideale, masinile sunt in aceeas stare tehnica si au acelas grad de uzura, prin urmare comentariile gen ''daca BMW-ul este alergat de manelisti...'' nu cred ca isi au rostul.
sunt posesor de opel de 14 ani, chiar daca nu ultima generatie, si sunt f. multumit de ce inseamna el.
la cat de chinuita a fost si este a mea, fiabilitatea e surprinzatoare!
daca m-as gandi sa-mi iau un cabrio, cu siguranta nu ar fi singura masina din ograda.
ca o paranteza... atunci cand ne-a fost propus poll-ul am presupus ca, in conditii ideale, masinile sunt in aceeas stare tehnica si au acelas grad de uzura, prin urmare comentariile gen ''daca BMW-ul este alergat de manelisti...'' nu cred ca isi au rostul.
sunt posesor de opel de 14 ani, chiar daca nu ultima generatie, si sunt f. multumit de ce inseamna el.
la cat de chinuita a fost si este a mea, fiabilitatea e surprinzatoare!
- deleted-6211
- *
- 44 mesaje
- din 28 Mai 2007
deleted-6211
- Mesaje scrise: 44
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2007
- Mesaj Privat
......pffff....lungi posturi pe aici....aprinsa discutia
Eu sunt posesor de astra g...am facut aceasta alegere pt ca este (parerea mea) o masina buna vs banii pe care ii dai pe ea.
Sunt f. multumit de ea, dar cu siguranta nu as mai cumpara-o inca o data, iar daca ar fi sa aleg intre BMW si ASTRA as alege cu sufletul impacat BMW (cu motor diesel) chiar daca ar fi sa aleg un Bmw cu 3-4 ani mai vechi....
Opelul este o masina buna, dar in BMW nu o sa scartzaie niciodata grila de aer din bord sau te miri ce fir prin bord, haion, butoane si asa mai departe.
Si acum sa fim sinceri....cum te baga in scaun un BMW cu un motor 2.0 tds si cum se simte o vectra/astra cu acelasi motor?
In orice caz, sunt de parere ca aceasta comparatie nu isi are rostul fiind vorba de 2 masini total diferite din toate puctele de vedere.
Eu sunt posesor de astra g...am facut aceasta alegere pt ca este (parerea mea) o masina buna vs banii pe care ii dai pe ea.
Sunt f. multumit de ea, dar cu siguranta nu as mai cumpara-o inca o data, iar daca ar fi sa aleg intre BMW si ASTRA as alege cu sufletul impacat BMW (cu motor diesel) chiar daca ar fi sa aleg un Bmw cu 3-4 ani mai vechi....
Opelul este o masina buna, dar in BMW nu o sa scartzaie niciodata grila de aer din bord sau te miri ce fir prin bord, haion, butoane si asa mai departe.
Si acum sa fim sinceri....cum te baga in scaun un BMW cu un motor 2.0 tds si cum se simte o vectra/astra cu acelasi motor?
In orice caz, sunt de parere ca aceasta comparatie nu isi are rostul fiind vorba de 2 masini total diferite din toate puctele de vedere.
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
Pai hai sa explic....eu mi-as lua o astra de exemplu pentru ca in mod clar nu as avea bani de bmw si atunci fac raportul calitate pret si imi dau seama ca o astra e ok la banii ei in comparatie cu masinile din clasa ei.
Deci in mod clar Opel-ul in clasa lui este din punctul meu de vedere cea mai buna alegere.
BMW-ul e mai sus...cu audi..mercedes etc...Opelul parerea mea intra laolalta cu frantuzoaicele si ceva japoneze si dintre ele in primul rand e singura masina germana si eu am boala ca masina sa fie germana.
Dar daca as avea bani as lua un bmw sau audi.
Tu de ce ai si golf 4 ? intre golful 4 si astra daca ar fi sa alegi sa ramai doar cu una...sau poate nu mai ai golful...cu care ai vrea sa ramai..astra sau golf?
Uite un nou subiect...astra classic sau golf 4...ca sunt tot pe acolo...eu prefer golful
Deci in mod clar Opel-ul in clasa lui este din punctul meu de vedere cea mai buna alegere.
BMW-ul e mai sus...cu audi..mercedes etc...Opelul parerea mea intra laolalta cu frantuzoaicele si ceva japoneze si dintre ele in primul rand e singura masina germana si eu am boala ca masina sa fie germana.
Dar daca as avea bani as lua un bmw sau audi.
Tu de ce ai si golf 4 ? intre golful 4 si astra daca ar fi sa alegi sa ramai doar cu una...sau poate nu mai ai golful...cu care ai vrea sa ramai..astra sau golf?
Uite un nou subiect...astra classic sau golf 4...ca sunt tot pe acolo...eu prefer golful
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
bine explicat @Fumanchu
si eu sunt la fel boala masini germane!
dar sa fim seriosi oare opelul este o marca germana?intro oare care masura este dar este sub "dominatia" GM si de la GM sa auzit vreodata de calitate?fiabilitate?in comparatie cu un bmw...
si mai ales cum se compara 2 masini din clase diferite la toate nivelele. bmwul intruchipeaza luxul,viteza,fiabilitatea si performanta.
bmwul a scris istorie!dupa al 2 razboi mondial din cenusa sa ridicat ..... nici nu mai avea propriile lor ateliere si unde au ajuns.......
intrun bmw de 30de ani nu scartie plasticaraiele ca si la bordul meu vechi.....
dar din lipsa de bani mam ales cu un opel.....lam indragit si mam atasat de ea,dar daca as alege atunci tot bmw ar fi....chiar si unu peste 10ani,dar pe benzina ii clar.
si la bani sa nu ne uitam si asa sa comparam ....caliatea se plateste si daca iti iei o masina scumpa trebuie sa si intretii daca nu iati un logan si la mai putin de un an ti se lasa arcurile pe spate deja trebuie sa schimbi bucsaraie,etc.
crezi ca va ajunge la aceeasi performante,fiabilitate,control ca si tractiunea de la bmw?grupul bmw de cand exista imbunatateste tractiunea pe spate!in comparatie cu opelul....oare de ce au renuntat cei de la opel in favoarea tractiuni pe fata?peste noapte nu se va concepe astfel de technologi
si eu sunt la fel boala masini germane!
dar sa fim seriosi oare opelul este o marca germana?intro oare care masura este dar este sub "dominatia" GM si de la GM sa auzit vreodata de calitate?fiabilitate?in comparatie cu un bmw...
si mai ales cum se compara 2 masini din clase diferite la toate nivelele. bmwul intruchipeaza luxul,viteza,fiabilitatea si performanta.
bmwul a scris istorie!dupa al 2 razboi mondial din cenusa sa ridicat ..... nici nu mai avea propriile lor ateliere si unde au ajuns.......
intrun bmw de 30de ani nu scartie plasticaraiele ca si la bordul meu vechi.....
dar din lipsa de bani mam ales cu un opel.....lam indragit si mam atasat de ea,dar daca as alege atunci tot bmw ar fi....chiar si unu peste 10ani,dar pe benzina ii clar.
si la bani sa nu ne uitam si asa sa comparam ....caliatea se plateste si daca iti iei o masina scumpa trebuie sa si intretii daca nu iati un logan si la mai putin de un an ti se lasa arcurile pe spate deja trebuie sa schimbi bucsaraie,etc.
Marele avantaj pe care il vad este tractiunea spate. Oricum, se va rezolva si cu asta la Opel o data cu aparitia noii VectraD.
crezi ca va ajunge la aceeasi performante,fiabilitate,control ca si tractiunea de la bmw?grupul bmw de cand exista imbunatateste tractiunea pe spate!in comparatie cu opelul....oare de ce au renuntat cei de la opel in favoarea tractiuni pe fata?peste noapte nu se va concepe astfel de technologi
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
BMW-ul a folosit tractiune spate pt ca este o marca exclusivista . Si isi permite sa foloseasca ...pt cine aprecieaza . Cum si Subaru sunt printre putinii constructori care mai fac motoare boxer . Consum ridicat insa performante bune .
Europenii nu gusta glumite de-astea . Ei vor un motoras de 1.2 care sa fie pe motorina si sa consume vapori .
Crezi ca pe majoritatea proprietarilor de masini ii intereseaza ce-i ala motor boxer ? Sau daca e mai avantajoasa tractiunea spate ?
Insa marcile ca BMW , Subaru au targetul lor aparte si nu-i intereseaza ca lumea isi cumpara VW Lupo sau Yaris de 1.0 .
Europenii nu gusta glumite de-astea . Ei vor un motoras de 1.2 care sa fie pe motorina si sa consume vapori .
Crezi ca pe majoritatea proprietarilor de masini ii intereseaza ce-i ala motor boxer ? Sau daca e mai avantajoasa tractiunea spate ?
Insa marcile ca BMW , Subaru au targetul lor aparte si nu-i intereseaza ca lumea isi cumpara VW Lupo sau Yaris de 1.0 .
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Fumanchu a scris:aprpo de tractiunea spate...am avut opel ascona b...si era din 78 si avea tractiune spate si aveam crucile cardanice si cardanul original...deci ceva istorie cu tractiunea spate are si opel-ul
pai tocmai am spus faptul ca schimbandu-se clinetii si pretentiile , s-au schimbat si strategiile de marketing ale firmelor ( inclusiv opel ) ;
si am mai spus ca unii au ramas constanti , cu niste clienti cu pretentii constante . care aprecieaza alte lucruri decat ceilalti ( bmw , subaru ) ;
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
daca bmwul este asa exclusiv de ce se mai compara cu opeleu?mai bine sa caute unul cu pretentii mai mici ....ceva francez sau italian si cu asa ceva ar trebui sa se compare.
cine cunoaste instoria motoarelo boxer,mai ales europeni.ar intelege ca porscheul face boxere!aventajele unui boxer fata de cele in v sa in linie este mai echilibrat(stabil),puntul de greutate este coborat la minim,greutate mai mica,un pic mai lat,nu inseamna ca consuma mai mult ca si unul asemanator in v sa linie...ca subaru are "prestigiul"de a face masini care mananca mai mult treaba lor...dar nu se generalizeaza.
daca clientu doreste motoare mai mici(1.2) si sa sifoneze asfaltul+pe motorina sa viseze in continuare.....sau mai bine ramane la bicicleta.
dar de ce a renuntat?daca asa de fiabil a fost?
oare din drag trec la tractiunea pe spate sau din nevoie?un motor de mare putere cat va merge cu tractiunea pe fata?cat au de trait planetarele?just daca se merge calm poate sa tina bine mersi...dar la ce imi trebuie atunci motoare mari?ca sa vada vecinu ce motor am si il tin la praf?sau il plimb?
Crezi ca pe majoritatea proprietarilor de masini ii intereseaza ce-i ala motor boxer ?
cine cunoaste instoria motoarelo boxer,mai ales europeni.ar intelege ca porscheul face boxere!aventajele unui boxer fata de cele in v sa in linie este mai echilibrat(stabil),puntul de greutate este coborat la minim,greutate mai mica,un pic mai lat,nu inseamna ca consuma mai mult ca si unul asemanator in v sa linie...ca subaru are "prestigiul"de a face masini care mananca mai mult treaba lor...dar nu se generalizeaza.
daca clientu doreste motoare mai mici(1.2) si sa sifoneze asfaltul+pe motorina sa viseze in continuare.....sau mai bine ramane la bicicleta.
..deci ceva istorie cu tractiunea spate are si opel-ul
dar de ce a renuntat?daca asa de fiabil a fost?
oare din drag trec la tractiunea pe spate sau din nevoie?un motor de mare putere cat va merge cu tractiunea pe fata?cat au de trait planetarele?just daca se merge calm poate sa tina bine mersi...dar la ce imi trebuie atunci motoare mari?ca sa vada vecinu ce motor am si il tin la praf?sau il plimb?
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
AdamOpel in primul rand , in acest post , ai ceva lipsa la punctuatie si mi-e foarte greu sa inteleg ce ai vrut sa zici , drept care merg dupa ureche ca lautarii:
cine compara bmw-ul exclusivist cu opel-ul ? Voi o faceti ! Ca la pret , calitate , etc. nu se compara .am zis ca e exclusivist pt ca nu toata lumea gusta tractiune spate . regula este fata la autoturisme !
boxerul e un motor care consuma mai mult . Oltcitul consuma mai mult , daca iti aduci aminte .
cine compara bmw-ul exclusivist cu opel-ul ? Voi o faceti ! Ca la pret , calitate , etc. nu se compara .am zis ca e exclusivist pt ca nu toata lumea gusta tractiune spate . regula este fata la autoturisme !
boxerul e un motor care consuma mai mult . Oltcitul consuma mai mult , daca iti aduci aminte .
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- alindel
- **
- 215 mesaje
- din 05 Mai 2007
- Kadett 1989 17d
- cluj-napoca
alindel
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: cluj-napoca
- Masina: Kadett 1989 17d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2007
- Mesaj Privat
eu am avut prima masina o dacie 1300 din 1974, in 4 ani am facut 70000 km si poate am bagat in ea 50 mil lei. acum aproape de 2 ani am un opel kadett din 1989 diesel 1.7, e o masina buna super nu se compara cu dacia 1300. am facut si cu opelul multi km cam 40.000 km. dar comparativ cu bmw cred ca nici macar nu ar trebui discutat. un bmw seria 3 cu motor de 2.0 diesel (cel mai slab) da clasa la opel. deci eu daca as avea bani "multi" as alege sigur BMW cat mai mare motor cu cat mai multi cai, dar daca as cumpara o masina la veniturile actuale tot opel as alege. BMW e o masina care desi foarte fiabila intretinerea este foarte costisitoare. am un prieten mecanic la reprezentanta bmw din cluj si cred ca de aceea nu vorbesc prosti. as alege bmw daca as avea bani. daca nu opel.
laurscr
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
xmlguy
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
Bine ca am citit threadul asta, ca deja ma uitam cu jind la un BMW, diesel, de prin 2001, satul fiind de problemele pe care le-am avut cu clima la Astra G a mea. Patronul meu are un 530 si sustine ca piesele nu sunt scumpe, ba chiar sunt situatii in care sunt mai ieftine decat cele de la Opel. Dar n-am facut un tabel sa facem concret comparatii. Ce-i drept insa, eu cred ca am fost mult mai des decat el in service, desi si-a luat masina inaintea mea.
- alindel
- **
- 215 mesaje
- din 05 Mai 2007
- Kadett 1989 17d
- cluj-napoca
alindel
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: cluj-napoca
- Masina: Kadett 1989 17d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2007
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat