Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Furtunul e de vacuum,genereaza probleme in special la turbo.
Skip ads

  • shabazxz

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am un Signum din 2005 cu z19dth .Acum cateva zile in timp ce conduceam a inceput sa imi apara masina cu cheita, am oprit si imi aparea doar cand puneam contactul , nu si in timpul mersului. Am fost la diagnoza si nu imi dadea nici o eroare. Am plecat si am turat-o mai mult , schimband pe la 4000. Mi-a aparut masina cu cheita si nu mai avea putere.Pedala la fund si mai mult de 2000rpm nu trecea. M-am intors la diagnoza , cod eroare P1125 si scria ceva de regulator de presiune sau ceva de genul. Am cautat pe net si P1125 este de la altceva. Mi-a resetat eroarea si-a revenit masina, am forjat-o cativa km, si acu nu mai imi face probleme si nici eoarea nu mai apare. Mecanicul mi-a zis ca ramasese blocat regulatorul , si daca se mai intampla se curata sau se inlocuieste.

A mai curatat cineva regulatorul de presiune ?

Citisem mai sus, se recomanda schimbarea la 3000rpm la 1.9 cdti? Are 150cp si ar trebui sa merg cu a 4-a , a6-a ....niciodata.
Daca poate sa imi zica cineva cum se schimba corect la tipul asta de motor.multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Lasa regulatorul in pace. Schimba omu` cu diagnoza.
P1125 Throttle Actuator Malfunction - curata clapeta de acceleratie si daca tot umbli acolo, curata si EGR-ul.
E posibil sa ai si ceva lipituri reci la electronica din clapeta. Verific-o la cineva care stie ce face, altfel clapeta e vreo 1400 lei.
  • shabazxz

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
EGR-ul este schimbat recent , asa am cumparat masina. Lasand codul se eroare, daca intradevar este ceea ce zici tu , posibil sa se blocheze clapeta de acceleratie ? Dupa resetare si-a revenit, ciudat este ca inainte de resetare era apasata la maxim acceleratia si nu mai accelera.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pe acela care ti-a spus prostii la diagnoza(i-ai dat si bani,fireste!),l-ai crezut,iar aici unde ai primit o informatie corecta(gratis),stai in dubii. "lasand codul de eroare"- cum sa-l lasi? acesta e cheia rezolvarii. Cu regret o spun,dar iti meriti meseriasul cu diagnoza...!
  • shabazxz

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Intrebam doar, daca simptomele sunt date de blocarea clapetei de acceleratie. Dupa resetare si-a revenit. Am sa curat oricum clapeta. Multumesc
  • dragos100

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 h 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
salut. am un opel astra h, 101 cai.
Nu tragea, se aprinde becul de service...
Am curatat egr si tot sistemu de evacuare, am schimbat chitul turbinei si a fost verificata pe stand eletronic.
Dupa toate astea a mers o saptamana, acum iar scoate fum si nu trage, dar deloc abia merge cu 1.
Nu mai stiu, tind sa cred ca sunt masini slabute..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR