Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • bob_bob

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salutare. tocmai am achizitionat un frontera b 2001 2.2 dti modelul exclusive si am constatat ca nu merge kilometrajul. ma poate ajuta cineva? un electrician auto l-a dat jos si doar ceasurile fara tot bordul montat mergeau. cand l-a fixat iar nu a mers. stie cineva de un problema? am fost si am curatat si incarcat cu freon si instalatia de AC si mi s-a spus ca frontera nu are filtru polen. e adevarat? si am ramas si fara capacul de protectie la roata de rezerva. mi-a fost furat. sunt nou pe forum si nu stiu daca am postat unde trebuia. daca am gresit, mii de scuze! va multumesc tuturor!
Skip ads

  • stoicaaurelian

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
frontera orice varianta nu are filtru de polen,pb cu kilometrajul nu stiu:)
  • gtdflorin

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 v6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2009

  • Mesaj Privat
bob_bob a scris:salutare. tocmai am achizitionat un frontera b 2001 2.2 dti modelul exclusive si am constatat ca nu merge kilometrajul. ma poate ajuta cineva? un electrician auto l-a dat jos si doar ceasurile fara tot bordul montat mergeau. cand l-a fixat iar nu a mers. stie cineva de un problema? am fost si am curatat si incarcat cu freon si instalatia de AC si mi s-a spus ca frontera nu are filtru polen. e adevarat? si am ramas si fara capacul de protectie la roata de rezerva. mi-a fost furat. sunt nou pe forum si nu stiu daca am postat unde trebuia. daca am gresit, mii de scuze! va multumesc tuturor!


Sal,treba cu vitezometrul e destul de naspa,adica si frontera mea sufera de aceeasi problema si am fost la 2 meseriasi care unul dintere ei lucreaza numai opel diagnosticul este intreruperea microcircuitelor sau cip prajit.tratament prescris inlocuirea ceasurilor din bord. Sad .tradus in bani .........mult foarte mult varianta ceasuri noi.s h la o negociere mai dibace poate le scoti la 70 euro.
  • gtdflorin

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 v6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2009

  • Mesaj Privat
bob_bob a scris:salutare. tocmai am achizitionat un frontera b 2001 2.2 dti modelul exclusive si am constatat ca nu merge kilometrajul. ma poate ajuta cineva? un electrician auto l-a dat jos si doar ceasurile fara tot bordul montat mergeau. cand l-a fixat iar nu a mers. stie cineva de un problema? am fost si am curatat si incarcat cu freon si instalatia de AC si mi s-a spus ca frontera nu are filtru polen. e adevarat? si am ramas si fara capacul de protectie la roata de rezerva. mi-a fost furat. sunt nou pe forum si nu stiu daca am postat unde trebuia. daca am gresit, mii de scuze! va multumesc tuturor!


Sal, ai postat unde trebuia n.p. In al -lea rand ai rezolvat treaba cu kilometrajul?pentru si eu sunt in cautare de un electrician bun ca am fost in cateva locuri si nu am putut rezolva problema cu kilometrajul.
Skip ads

  • bob_bob

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
sal. nu am rezolvat. merge doar cand vrea. a promis un prieten ca se intereseaza de un electrician bun. te anunt de indata ce rez probleama.
  • geluedy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2009

  • Mesaj Privat
sal.am avut si eu problema asta si a trebuit sa lipesc un circuit intrerupt.dar am rupt cablu la km.ma poate ajuta cineva si pe mine? unde as putea sa gasesc la mina doua tel. ceva adresa.tel. meu 0760157293
  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
a luato rasna vitezometru si la mine, cum ati rezolvat problema? nu are cablu model 2002
  • bob_bob

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pai nu am rezolvat-o inca
Skip ads

  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. la mine acul nu mai revenea la 0, si pornea de unde se blocase, adica la viteza de 50 km/h arata 100 km/h. la mine cind pun contactul toate acele ceasurilor au o miscare in jos, dupa care revin la pozitia normala. dupa ce sa blocat am pus contactul de vreo 8-10 ori, a revenit la 0 si de atunci, sa bat in lemn, nu mai am probleme.
  • ierbos

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat ceasurile cu totul si nu am probleme. 100 euro m-au costat, mult foarte mult.....
  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
unde ai gasit la pretul asta sint noi ?
  • ierbos

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
la dezmembrari nu sunt noi au 200.000 km.
Skip ads

  • bucurct

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
am si eu probleme la vitezometru si turometru.toate merg numai atunci cand pun pozitia sau aprind farurile si culmea se mai si reseteaza de te enerveaza.daca gasiti solutia fara sa cumpar altul dati si mie de veste.multumesc anticipat
  • bob_bob

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
bob_bob a scris:salutare. tocmai am achizitionat un frontera b 2001 2.2 dti modelul exclusive si am constatat ca nu merge kilometrajul. ma poate ajuta cineva? un electrician auto l-a dat jos si doar ceasurile fara tot bordul montat mergeau. cand l-a fixat iar nu a mers. stie cineva de un problema? am fost si am curatat si incarcat cu freon si instalatia de AC si mi s-a spus ca frontera nu are filtru polen. e adevarat? si am ramas si fara capacul de protectie la roata de rezerva. mi-a fost furat. sunt nou pe forum si nu stiu daca am postat unde trebuia. daca am gresit, mii de scuze! va multumesc tuturor!



gata.am rez probl. cu 57000 mile la 200 ron. tocmai la craiova
  • radu_moto14

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1993 C24NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut la toti, aceeiasi problema am avut-o si eu la un ford focus, parerea mea e ca ceasurile nu au nimic, mai ales in cazul celui care zicea ca ii porneste de la 50km/h.
Problema este urmatoarea: acul indicator este apasat prea tare, si freaca pe cadranul de la ceas, desfaceti ceasurile si trageti un pic de ac.
Daca asta e problema astept o bere Cool
  • bob_bob

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
radu_moto14 a scris:Salut la toti, aceeiasi problema am avut-o si eu la un ford focus, parerea mea e ca ceasurile nu au nimic, mai ales in cazul celui care zicea ca ii porneste de la 50km/h.
Problema este urmatoarea: acul indicator este apasat prea tare, si freaca pe cadranul de la ceas, desfaceti ceasurile si trageti un pic de ac.
Daca asta e problema astept o bere Cool


In cazul meu au avut un scurt pe undeva pentru ca nu mergeau nici luminile la ceasuri, decat din cand in cand. am probat si ceea ce ai spus mai sus dar nu a avut efect. in cele mai multe cazuri se aplica explicatia ta, dar mai sunt si ghinionisti ca mine. Oricum, meriti o bere pentru interesul acordat si pentru solutia prezentata, solutie de care 98% dintre cei specializati in electrica masina sunt straini.
  • baba007

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Reparatie testata si functionala pentru probleme vitezometru frontera B 2.2 diesel.

Problema avuta: acul vitezometru cadea la zero in timpul deplasarii, kilometrajul si tripul nu mai inregistrau km
Solutie temporara: un pumn sanatos aplicat desupra ceasurilor, apasat butonul de reset trip, aprins faza scurta sau pozitiile si vitezomentrul isi revenea ca prin farmec.
Saturat de aplicat solutii temporare, pumni si injuraturi am desfacut bordul si am dat jos placa din spatele ceasurilor care arata exact ca cea din prima imagine de mai jos.

SOLUTIE DEFINITIVA

Cu placa in mana m-am dus la un ELECTRONIST (un prieten de-al meu care are un atelier de reparat tv-uri, statii, microunde etc)
CU SCULELE POTRIVITE acesta a aplicat urmatoarele reparatii:

1) La conector (locul unde intra mufa alba din bord in placa) marcat cu 1 in poza 2, a verificat continuitatea si a CURATAT TOT COSITORUL care era in cantitati INDUSTRIALE ACOLO. DUPA CE L-A dat TOT JOS, a curatat cu un smirghel fin conexiunile pana aproape a dat de cupru. NU MAI RECOSITORITI, NU E NEVOIE, daca e prea mult cositor pe acel conector acesta in timp va provoca rezistenta in loc de continuitate. Verificat continuitate la fiecare pana in prima lipitura sa nu fie intrerupte sau pocnite chiar unde incepe circuitul dupa conector.

2) in zonele incercuite in prima poza, care sunt niste rezistente de valoare mai mare. REFACUT TOATE LIPITURILE DE PE SPATE, cu pistol de lipit cu varf mic, mic, cat ptza de furnica. Motivul: Rezistentele alea se incalezesc si pot provoca dezlipiri pe spate

3) In zona 2 marcata in poza 2 (care e locul in care e lipit de placa butonul de reset trip) REFACUT TOATE LIPITURILE si verificat continuitate trasee din cei 2 pini ai butonului de reset care sunt legati la circuite. El are 4 dar doar 2 sunt efectiv legati la ceva.

4) in zona 3 marcata in poza 2, se vor identifica cele 4 picioruse ale acului vitezometru si se verifica continuitatea circuitelor care ajung pana in integratul dreptunghiular din dreapta, se refac just in case lipiturile de pe cele 4 picioruse ale vitezometrului

5) cea mai de durata si migaloasa operatiune, in zona 4 marcata pe poza 2 sunt exemplificate niste rezitente de valoare mica. pe toata placa sunt cateva ca ele: dreptunghiurile alea negre mici. Sunt unele de dimensiune mai mica si unele de dimensiune mai mare REFACUT TOATE LIPITURILE LA TOATE REZISTENTELE de dimensiune MAI MARE de pe placa. (stiu ca nu are nici o logica, dar electronistul meu a spus ca si alea se incalzesc si pot cauza probleme in timp, asa ca el le-a relipit ca sa fie sigur)

6) verificat butonul de reset trip sa nu fie in scurt tot timpul (cu multimetrul) daca este in scurt trebuie inlocuit complet sau doar guma din el care il tine in scurt

7) In cazul in care nu va merge vitezometrul, rugati electronistul sa schimbe ceasul de vitezometru cu cel de turometru. Sunt LA FEL asa ca nu e NICI O PROBLEMA. Astfel puteti vedea daca problema e din acel "ceas" sau e de la altceva.

Cool Citind pe alte forumuri engleze la vauxhall frontera, am gasit specificat ca ar fi bine de refacut TOT CE INSEAMNA LIPITURA PE PLACA, mai putin cele de la integratul mare din centru si cel dreptunghiular din dreapta. Daca dati de un electronist care are chef de buchiseala, parerea mea e ca nu ar fi rau sa vi le refaca chiar pe toate, pentru ca in 99% din cazuri problemele la ace apar dintr-o lipitura care a cedat, placile nu au nimic ars pe ele, sunt doar probleme de lipituri ... asa ca nu strica sa fii preventiv si sa refaci tot. Nu dureaza mai mult de 30 de minute, daca nenea se pricepe cu pistolul de lipit. Eu nu mi-am refacut toate lipiturile, doar cele prezentate mai sus.

Cu toate reparatiile de mai sus facute, anunt cu mandrie ca am facut deja 100 de km si acul nu a mai cazut niciodata pe zero, lucru ca inainte il facea si de 3-4 ori la 10km, la orice groapa, denivelare sau cand avea el chef.
Am vazut si eu postarile de pe fronteraownersclub si / sau variantele de a trimite placa in UK sau la Bucuresti. Am mai vazut si solutia de a repara ceasurile prin a "cumpara altele de la SH".
Pe mine toata reparatia asta de mai sus m-a costat 1 ora de lucru: demontat/montat ceasuri din bord, un drum la electronist si 20 RON reparatia pe care mi-a facut-o el in 20 de minute, asa ca inainte de a da banii pe alte ceasuri eu spun ca merita incercata varianta asta.
Sper sa va ajute povestea mea de aici!

Poza 1


Poza 2


LE: Acum vad ca in poza 1 am incercuit si niste diode din viteza ... la diode in spate nu e cazul de refacut nimic, doar la rezistente. Sunt alea albastre din stanga sus si mai e una alba pe centru jos. Diodele le puteti lasa in pace Very Happy
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
LIKE, o sa le dau iar jos si la electronist cu ele Very Happy
Multumim pentru detaliere.
  • baba007

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2007

  • Mesaj Privat
oki, dupa ce executi operatiunea sa ma anunti daca a functionat si la tine.
  • flavicx

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 2002 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salutari.

S-am mai discutat si aici, pe forumul nostru, solutia cu refacerea lipiturilor de pe placa ceasurilor de bord. La mine nu a functionat ... vitezometrul tot nu se misca, restul merge perfect.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR