Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • marius_mrs27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salutare am o vectra a din 92 si nu pot sa rezolv urmatoarea problema.
De vreo doua sptamani face urmatoarea chestie, pornesc motorul ok isi tine socul automat toate bune ,dupa ce se incalzeste motorul apare problema cum o scot la liber scade turatia pe la 500rot. si se opreste motorul ,uneori scade la 500rot. si urca imediat la1000rot. si ramane asa . de obicei cand se opreste am piciorul pe frana.
Skip ads

  • adialba

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut . Si eu am o problema asemanatoare doar ca la mine dupa ce se incalzeste un pic motorul ( 2-3 minute) se opreste si nu mai porneste la automat nici in draci. Trebuie sa o las iar vreo ora sa se raceasca si apoi porneste la sfert de cheie. Am inteles ca problema ar putea fi din delcou. Probabil ca si la tine ar fi ceva de genul asta
  • vl30tax

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2008

  • Mesaj Privat
incercati prin a schimba filtrul de benzina nu este asta problema voastra 100% dar nu se stie ,mie din cauza filtrului de benzina la o astra f se ingatuia si murea motorul in mers
  • vl30tax

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2008

  • Mesaj Privat
incercati prin a schimba filtrul de benzina nu este asta problema voastra 100% dar nu se stie ,mie din cauza filtrului de benzina la o astra f se ingatuia si murea motorul in mers
Skip ads

  • niniy21

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c16 Sv
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2010

  • Mesaj Privat
sunt destule cauze si la fel de multe rezolvari:
filtru de benzina,senzorul de temperatura,pot fi bujiile,fisele admisia ...cand rezolvi problema poate lasi si un sfat util pe aici,sa stim si noi care a fost rezolvarea in cazul tau.
  • marius_mrs27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2009

  • Mesaj Privat
sper sa rezolv problema cat mai curand si binenteles ca voi posta si care a fost buba
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am un c16nz nu sta la relanti cand scot mufa de la bulb apa senzorul de presiune merge turata si numai moare motorul ce ar putea avea
  • dorinnb

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Relantiu este tinut de clapeta de acceleratie ,incercati sa curatati clapeta de acceleratie dar nu pe masina ......o dati jos si o curatati
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
sorine12005 a scris:am un c16nz nu sta la relanti cand scot mufa de la bulb apa senzorul de presiune merge turata si numai moare motorul ce ar putea avea
Functie de posibilitati,ar trebui verificata valoarea temperaturi "vazuta" de calculator,apoi verificata rezistenta zenzorului de temperatura sa fie conforma cu pragul de temperatura din acel moment.Daca vrei sa sari acesti pasi, poti inlocui zenzorul de temperatura motor,cu unul verificat sau nou... E important ca temperatura motorului sa fie supravegheata corect,deoarece functie de aceasta calculatorul face o serie de corectii,pentru a mentine relantiul corespunzator.
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am dat jos clapetul lam curatat si avea niste orificii icarcate dar nu am pornito ink pt ca am luat furtunele la vericat si cel de aer care vine din partea dreapat am vazut ca intre carenajul de noroi si aripa este ceva ca o butelie ceva neagra vine numai mizerie nu stiu ce este acela
iar senzorul acela lam schimbat cu doua si tot nimic
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@sorine12005
Butelia neagra este canistra de vapori benzina. Precis ai sita sparta si furtunelul care intra in clapeta de acceleratie e plin cu granule de carbune.
Documenteaza-te si treci la treaba:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1452223
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=86075
Bafta.
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
si din cauza cansitrei sparte sa numi tina relantiul
Skip ads

  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut,am facut canistra dar tot nu vrea sa tina relantiul oscileaza pana se opreste schimbat motoras pas cu pas nou si degeaba
  • Demonik

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Va rog ajutati-ma cu o problema, sunt nou, nu ma pricep la forum-uri, si nici la mecanica. am un vectra A 1.6 benzina din 92. 55 kw C16NZ si sa oprit in mers si nu mai vrea nici cum sa porneasca, am schimbat bujii, fise, capac delco, injectorul monopunct. si tot nu vrea, au fost 4 mecanici care s-au dat batuti, pana la urma din spusele lor ar fi delco-ul in sine, ca cica nu da scanteia cand trebuie unde trebuie...nu stiu, in fine + ca am verificat compresia si am 10 bari pe toate 4 pistoane si verificat bobina si toate sunt inregula. in concluzie , benzina primeste, scantei are la buji, dar nu porneste. Mentionez ca din nu stiu ce cauza ( banuiesc ca e inecata) uda bujiile cu benzina, incercand sa o pornesc . Deci pareri? si Daca ,, delco-ul'' e de vina unde gasesc? Multumesc pentru intelegere
  • jambonel

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Sorine,curata clapeta de acceleratie si motorasul pas cu pas.
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am curatat clapeta motarasuul pas cu pas este nou egr si el schimbat bujii fise tot vericate k, senzorul de temperatura am probat vreo doua si la fel,senzorul MAP si ala schimbat masina practic nu tine relantiul la drum lung e k nu se opeste atat doar cand scot mufa de la senzorul de temperatura cu masina pe liber sta turata am verificat pompa de benzina cu un manometru si sare de 2 atmosfere am desfacut injetorul , intre alea oringuri era benzina e normal cred zic si eu iar cand lam pus inapoi a pornit la sfert de cheie da baga benzina ca la locomotiva sa fie injectorul de vina
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am facut si testul agrafa dar nu imi arata nici o eroare
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR