mogo
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Cristi_C
- ***
- 741 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 741
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
Eu am 30 mi KM pe GPL cu Astra G 1.8 i 16 v 125 cai, si vreo 50.000 pe fosta dacia carburatie. Tatmeu mai are si el 60 de mi pe dacia. Si niciuna nu are nimic. Diferenta consta la demaraj, gazul arde mai repede ai un demaraj mai rapid decat benzina, dar cu cat urci in turatie scade puterea. Oricum daca se pierd 10 cai. O alta observatie este ca daca mergi cu masina subturata pe gaz consuma mai mut decat daca schimbi in 3 mi de ture.
Am gaz de aproape 1 an si multi kilometri pe gaz si nici o problema. Cel mai bine va simtit la buzunar in Italia unde benzina este 1,32 euro si gazul 0,62 eurocenti. Acolo da!
ps Daca stie cineva gaz in Austria si Ungaria, sa imi zica si mie.
Am gaz de aproape 1 an si multi kilometri pe gaz si nici o problema. Cel mai bine va simtit la buzunar in Italia unde benzina este 1,32 euro si gazul 0,62 eurocenti. Acolo da!
ps Daca stie cineva gaz in Austria si Ungaria, sa imi zica si mie.
cobbra
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Ascona 1988 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2007
- Mesaj Privat
Sal si yo am un opel ascona motor c16nz si am o problema la iar pe benzina numi mere deci doar gpl il folosesc si e ok de consum nush ce sa zic dar am observat consum urca cu 3-4 litri in cazul in care se trage de masina in rest consumul e apropiat de benzina.Despre putere c sa zic da intradevar ii scade dar banuiesc k daca vrei putere iti comuti pe benzina sau iti pui un motor mai puternic.In concluzie sunt multumit de GPL ast sugestii
- vyo81_speed
- **
- 276 mesaje
- din 16 Feb 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Vrancea
vyo81_speed
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
vulturul_fly a scris:Fratilor problema mare ! Deci pornesc motoru sta la relantiu pe gas iar cand plec de pe loc pierde putere decelereaza cand yo accelerez si dak ii dau mai tare moare motoru! Mi-a zis cineva ca e de la bujii nu fac aprinderea bine si daia moare , voi ce ziceti :-s
raspunsuri la problema ta pe GPL gasesti aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11645
Teo_MTM
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mitz1982
- **
- 323 mesaje
- din 14 Jan 2007
- Astra 2003 2.0 DTI
- Arges
mitz1982
- Mesaje scrise: 323
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2007
- Mesaj Privat
Stie cineva daca s-au fabricat astre din fabrica pe GPL? Am o oferta de la cineva: opel astra 2004 pe GPL din fabrica (zice el).El zice ca "rezervorul de benzina este de 14L" - dovada ca e din fabrica facuta pe GPL. Eu inca nu am vazut-o, insa ma gandesc sa o iau in considerare.
L.E: Am gasit pe aici pe forum niste referiri la astre fabricate pe GPL. Problema este ca nu gasesc si niste detalii despre instalatiile GPL din fabrica (eventual avantaje si dezavantaje).
L.E: Am gasit pe aici pe forum niste referiri la astre fabricate pe GPL. Problema este ca nu gasesc si niste detalii despre instalatiile GPL din fabrica (eventual avantaje si dezavantaje).
- GL10PEL
- ***
- 782 mesaje
- din 18 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 782
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
- iulica1978
- *
- 49 mesaje
- din 19 Nov 2012
- Astra 2002 Z16XE
- Buzau
iulica1978
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2012
- Mesaj Privat
- costy-costy
- **
- 230 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Vectra 2001 z16se
- Valcea
costy-costy
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
ninu41
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2008
- Mesaj Privat
AM O INSTALATIE LOVATO SECVENTIALA DE 2 ANI MOTORUL MERGE PERFECT MAI BINE CA PE BENZINA CONSUM? UN EX
SLATINA- BUCURESTI AEROPORT 400KM PLECAT CU PLINUL DIN SLATINA AM ALIMENTAT LA INTOAECERE 26 DE LITRI DE GAZ IN CONDITIILE IN CARE AM FACUT 1.5 ORE PINA IN AEROPORT SI 2 ORE IESIRE LA AUTOSTRADA DECI NU E RENTABIL? GPL NU UZEAZA MOTORUL CEI CARE NU SE PRICEP SA MAI CITEASCA
SLATINA- BUCURESTI AEROPORT 400KM PLECAT CU PLINUL DIN SLATINA AM ALIMENTAT LA INTOAECERE 26 DE LITRI DE GAZ IN CONDITIILE IN CARE AM FACUT 1.5 ORE PINA IN AEROPORT SI 2 ORE IESIRE LA AUTOSTRADA DECI NU E RENTABIL? GPL NU UZEAZA MOTORUL CEI CARE NU SE PRICEP SA MAI CITEASCA
- Y-GreK
- ****
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
GPL-ul se preteaza pentru motoarele in 8 valve aspirate, cei care si-au montat instalatii GPL (indiferent cat de secventiale sunt ele) pe motoare in 16 valve + ceva electronica mai desteapta se vor bucura cateva luni de economie, dar la sfarsit se vor trezi ca au de desfacut motorul in doua.Cunosc cazuri de supape topite, care implicit necesitau si rectificarea scaunelor de supape, inlocuirea garniturii de chiuloase, inlocuirea unui simering pe la arborele cotit + multe alte maruntisuri.Si in final ca sa ce?Banii economisiti de pe urma gazului ii veti da inapoi pe reparatii, doar ca nu treptat, ci toti odata.Ganditi-va doar la cifra octanica a GPL-ului care este de 115, in conditiile in care kerosenul are 130, supapele nu sunt concepute din fabrica sa suporte asemenea temperaturi de pe urma exploziilor interne.
Un motor diesel este mult mai relaxant la drum lung decat unul pe benzina + GPL indiferent de situatie.Partea cea mai frumoasa a GPL-ului e cand ai multe drumuri in oras, mai ales iarna.Motorul e silentios, se incalzeste repede, baga caldura si se preteaza la porniri si opriri dese, situatie in care un diesel s-ar sufoca.Dar decat sa mai am de-a face cu aprinderea de la benzina si bobinele ei mirifice...nu-mi sariti in cap cu intretinerea mai ieftina la motoarele pe benzina ca nu este asa.Aveam niste oscilatii la relanti, mai ales cand era motorul rece, iar eu fiind mai perfectionist din fire si nesuportand ca masina mea sa aibe fluctuatii de relanti, am inceput sa schimb pe rand bateria, bujiile, aprinderile electronice, senzorul de turatie si dupa ce am facut toate astea, mi se parea ca face si mai rau.
Un motor diesel este mult mai relaxant la drum lung decat unul pe benzina + GPL indiferent de situatie.Partea cea mai frumoasa a GPL-ului e cand ai multe drumuri in oras, mai ales iarna.Motorul e silentios, se incalzeste repede, baga caldura si se preteaza la porniri si opriri dese, situatie in care un diesel s-ar sufoca.Dar decat sa mai am de-a face cu aprinderea de la benzina si bobinele ei mirifice...nu-mi sariti in cap cu intretinerea mai ieftina la motoarele pe benzina ca nu este asa.Aveam niste oscilatii la relanti, mai ales cand era motorul rece, iar eu fiind mai perfectionist din fire si nesuportand ca masina mea sa aibe fluctuatii de relanti, am inceput sa schimb pe rand bateria, bujiile, aprinderile electronice, senzorul de turatie si dupa ce am facut toate astea, mi se parea ca face si mai rau.