- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Treaba asta am patit-o si eu. Ca proba, porneste motorul si tureaza masina(sprit) pana in 2200 RPM sau 2500 RPM(pot sa incerci si alte plaje de turatie). Cand o sa iei piciorul de pe acceleratie, imediat, in deccelerare va avea un moment scurt cand se va auzi iarasi acel mieonit.
P.S.: Zgomotul tind sa cred ca se aude dinspre turbina sau de la acea electrovalva turbo., cu toate ca la revizie cei din reprezentanta au verificat toti parametrii masinii atat la motor cat si la turbina si electrovalva
P.S.: Zgomotul tind sa cred ca se aude dinspre turbina sau de la acea electrovalva turbo., cu toate ca la revizie cei din reprezentanta au verificat toti parametrii masinii atat la motor cat si la turbina si electrovalva
Eu iti sugerez gresarea busonului; poti sa o faci si cu ulei de masa.
De multe ori marile pb se rezolva simplu
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=92730
Aici e dezbatuta problema si sunt detalii si despre cum s-a "reprodus" sunetul si rezolvarea.
Aici e dezbatuta problema si sunt detalii si despre cum s-a "reprodus" sunetul si rezolvarea.
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
vladbobu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salut, am un Opel Insignia care are codul motor trecut de cei de la rar pe cartea de identitate A20DTH iar pe toate site-urile daca fac VIN decode imi arata ca am motor A20DTC.
Spuneti-mi va rog este vreo diferenta intre cele doua motoare? Vreau sa fac revizia si pe site-ul de unde vreau sa cumpar piesele au doar pentru codul A20DTH.
De asemeni vreau sa va mai intreb, pentru acest motor ce ulei imi recomandati sa flosesc.
Multumesc frumos.
Spuneti-mi va rog este vreo diferenta intre cele doua motoare? Vreau sa fac revizia si pe site-ul de unde vreau sa cumpar piesele au doar pentru codul A20DTH.
De asemeni vreau sa va mai intreb, pentru acest motor ce ulei imi recomandati sa flosesc.
Multumesc frumos.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
Am si eu o intrebare.
Am facut update (.in noiembrie) la soft pe insignia din semnatura ........rezultat bineinteles am acele mici variatii la relanti......acum ce de la reprezentanta vor sa imi repuna vechiul soft dar mi-au spus ca pot aparea eventuale probleme daca fac acest lucru.....intrebarea mea este daca a mai facut cineva acest lucru si eventual daca au aparut eventule probleme la motor dupa resoftarea cu vechiul soft.
Ca o paranteza au spus ca odata ce este pus vechiul soft (la care nu aveam nici o problema) nu mai pot pune softul actual cel cu fluctuatii.
Am facut update (.in noiembrie) la soft pe insignia din semnatura ........rezultat bineinteles am acele mici variatii la relanti......acum ce de la reprezentanta vor sa imi repuna vechiul soft dar mi-au spus ca pot aparea eventuale probleme daca fac acest lucru.....intrebarea mea este daca a mai facut cineva acest lucru si eventual daca au aparut eventule probleme la motor dupa resoftarea cu vechiul soft.
Ca o paranteza au spus ca odata ce este pus vechiul soft (la care nu aveam nici o problema) nu mai pot pune softul actual cel cu fluctuatii.
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
Eu am scris la opel romania si ei au vorbit cu service-ul care mia facut update la soft sa imi rezolve problema cu fluctuatiile .....ideia e ca numai prin punerea vechiului soft e posibil sa se rezolve dar mecanicul care face acesta resoftare spune ca sar putea sa apara anumite probleme...gen erori de instalare a vechiului suof......masina acum merge fara probleme ....arenuai acel mici variatii la relanti....mecanicul de la reprezentanta opel imi recomanda sa mai astept asa.cu masina.....sincer nustiu ce sa fac de aceia intrebam daca cineva a facut aceasta resoftare cu vechiul soft si daca da sa ne spuna si noua daca iau aparut probleme la motor.
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
Valeriuc
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
gheorgheadrian a scris:Am o insignia din 2009de 130 cp cutie automata. am cu ea 155000km dar am luat_o la 145000. dupa ce am schimbat ulei ,filtre, placute frana, capac racitor egr care se fisurase,furtun turbo si disributie completa( tot setul costand cam 4000 lei)imediat dupa schimbare curele distributie a inceput saseauda un zgomot la directie, mai ales pe loc cand virez se aude un zgomot ca un uruit usor de motor electric cu toate ca are directia doar hidraulica. mai nou si motrul are acelasi rontait care inainte de schimbare curele nu il avea. am fost la reprezentanta opel constanta si cei de acolo mi_au spus ca nu are absolu nimic , s_ar putea sa fie de la cureaua care angreneaza pompa servodirectie care e noua si pana se rodeaza freaca putin. insa am facut deja 1500 km si continua acel zgomot. MEntionez ca nupierde lichid directie deloct. A mai patit cineva la fel?
Salut,
Am aceeasi problema. ai rezolvat ceva?
- gheorgheadrian
- *
- 2 mesaje
- din 08 Jan 2013
- Insignia 2009 Y20DTH
- Constanta
gheorgheadrian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2013
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
zanfy, sunt mai mult ca sigur ca nu o sa se intample nimic daca rescrii softul vechi. Nu are ce sa se intample, pe partea de hard totul a ramas la fel, nu s-a modificat nimic. Practic, softul este cel care pune hardul la lucru. E ca si cand ai cumpara un calculator cu W XP. Pui W7 pe el, nu-ti place, revii la XP si totul merge ca inainte.
Exista niste dispozitive pentru chiptuning (chiptuningul este practic un alt soft modificat) numite bluefin, produse de o firma foarte serioasa din Anglia (Superchips). Bluefinul arata ca un memory stick mai mare. Se introduce in mufa OBD, copiaza softul original al masinii.
Apoi se conecteaza la calculator, se trimite softul la Supercips, ei il modifica si il trimit inapoi prin internet.
Urmatorul pas, se conecteaza iar la OBD si se rescrie softul modificat.
Marele avantaj al acestui dispozitiv este ca iti poti stoca mai multe softuri, optimizate pt performanta, consum, etc toate astea pe langa softul original.
Oricand poti alege un soft modificat, oricand poti reveni la softul original.
Cativa colegi de pe clubford folosesc ustensila asta, nu am auzit la nici unul sa aiba probleme la rescrierea oricarui soft, original sau modificat.
Nici in cazul vostru, revenirea la softul vechi nu cred ca afecteaza absolut nimic. Service-urile vin intotdeauna cu basme de adormit copii.
Exista niste dispozitive pentru chiptuning (chiptuningul este practic un alt soft modificat) numite bluefin, produse de o firma foarte serioasa din Anglia (Superchips). Bluefinul arata ca un memory stick mai mare. Se introduce in mufa OBD, copiaza softul original al masinii.
Apoi se conecteaza la calculator, se trimite softul la Supercips, ei il modifica si il trimit inapoi prin internet.
Urmatorul pas, se conecteaza iar la OBD si se rescrie softul modificat.
Marele avantaj al acestui dispozitiv este ca iti poti stoca mai multe softuri, optimizate pt performanta, consum, etc toate astea pe langa softul original.
Oricand poti alege un soft modificat, oricand poti reveni la softul original.
Cativa colegi de pe clubford folosesc ustensila asta, nu am auzit la nici unul sa aiba probleme la rescrierea oricarui soft, original sau modificat.
Nici in cazul vostru, revenirea la softul vechi nu cred ca afecteaza absolut nimic. Service-urile vin intotdeauna cu basme de adormit copii.