l3o- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2010
- Mesaj Privat
l3o- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
l3o- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2010
- Mesaj Privat
l3o- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2010
- Mesaj Privat
Gata am rezolvat.Contacte de pe electromotor oxidate,unul din ele era putin "prajit".Am curatat si carbunii daca tot l-am dat jos.
De mentionat ar fi ca daca n-ai o imagine (TIS) cu suruburile pe care trebuie sa le dai jos mai bine nu te apuci.Oricum eu am dat jos si turbo + galerie evacuare+suport filtru motorina pentru acces mai usor la electromotor.
De data asta am scapat ieftin
De mentionat ar fi ca daca n-ai o imagine (TIS) cu suruburile pe care trebuie sa le dai jos mai bine nu te apuci.Oricum eu am dat jos si turbo + galerie evacuare+suport filtru motorina pentru acces mai usor la electromotor.
De data asta am scapat ieftin
djd3mo
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2009
- Mesaj Privat
dan24ion
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2009
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut.
Dupa parerea mea ai contacte imperfecte pe circuitul de forta al electromotorului (intrerupatorul de forta din electromotor sau firele groase care vin de la baterie la electromotor - inclusiv contactul pe bornele bateriei si cele de la baterie la caroserie si motor (masa)) sau carbuni pe terminate. Sfatul meu este ca daca ajungi sa dai jos electromotorul pentru schimbarea carbunilor sa schimbi si bucsile lui.
Mai poate fi si bateria cu probleme .
Bafta.
Dupa parerea mea ai contacte imperfecte pe circuitul de forta al electromotorului (intrerupatorul de forta din electromotor sau firele groase care vin de la baterie la electromotor - inclusiv contactul pe bornele bateriei si cele de la baterie la caroserie si motor (masa)) sau carbuni pe terminate. Sfatul meu este ca daca ajungi sa dai jos electromotorul pentru schimbarea carbunilor sa schimbi si bucsile lui.
Mai poate fi si bateria cu probleme .
Bafta.
- deleted-50226
- **
- 163 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50226
- Mesaje scrise: 163
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
Buna, si va rog sa ma scuzati daca postarea mea e gresita..da am o problema si va rog sa ma ajutati daca puteti
Am achizitionat o Vectra C, y20dth..din 2004..si a mers ok, azi am pus contactul , sa aprins tot ce trebuia si a facut pac...nu a invartit, pus cabluri , am pornit...a mers 10 minute , am oprit-o...cand sa pornesc..iar pac...nu invartea, am schimbat bateria cu alta ,la fel...am inpins-o a pornit. apoi de 10 ori cred ...nu mai invartea , doar pacanitul
ala...am lasat-o jumate de ora..si apornit la cheie, atunci si inca de 10 ori cred a pornit fara probleme
Daca imi puteti spune care ar fi cauza..sa nu ma apuc de facut investitii aiurea...e din contact, cipul din cheie, electromotor,vreun fir desfacut, ..?va multumesc..chiar nu vreau sa raman cu ea pe undeva.
Am achizitionat o Vectra C, y20dth..din 2004..si a mers ok, azi am pus contactul , sa aprins tot ce trebuia si a facut pac...nu a invartit, pus cabluri , am pornit...a mers 10 minute , am oprit-o...cand sa pornesc..iar pac...nu invartea, am schimbat bateria cu alta ,la fel...am inpins-o a pornit. apoi de 10 ori cred ...nu mai invartea , doar pacanitul
ala...am lasat-o jumate de ora..si apornit la cheie, atunci si inca de 10 ori cred a pornit fara probleme
Daca imi puteti spune care ar fi cauza..sa nu ma apuc de facut investitii aiurea...e din contact, cipul din cheie, electromotor,vreun fir desfacut, ..?va multumesc..chiar nu vreau sa raman cu ea pe undeva.
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- OP
- 123 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut, simptomele astea le aveam si eu vmcand bateria era terminata. Cel mai probabil s-a dus si sin cauza alteenatorului care nu incarca bine, ca eu am avut si problema asta. Am refacut diodele la alternator, am cumparat baterie noua ca cealalta mi-o facuse praf, nu mai mergea nici incarcata pe redresor, si nu am mai avut probleme. Eu zic sa vezi mai intai daca esti in parametrii cu incarcarea, apoi vezi bateria in ce stadiu e. Vezi si bornele sa nu fie oxidate sa nu faca contact, ca la fel face, nu trage curent cat trebuie din baterie. Sper sa rezolvi fara costuri majore. Te asteptam cu vesti daca ai dat de cap. Numai bine
- deleted-50226
- **
- 163 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50226
- Mesaje scrise: 163
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- deleted-50226
- **
- 163 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50226
- Mesaje scrise: 163
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- OP
- 123 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Vezi bornele sa fie bine stranse. De asemenea sa nu fie oxidate pe dinauntru inelul ce intra in borna, ca face contact imperfect. Am patit si asta si nu mi-a venit sa cred ce banal a fost. Tot asa luasem si eu la rand absolut tot pana am ajuns la borne. Sper sa nu ti se mai intample, mai ales in mers. Numai bine
- deleted-50226
- **
- 163 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50226
- Mesaje scrise: 163
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Nu ai intrebat meseriasul care trebuia! Cind o sa ai probleme cu ambreiajul,o sa intrebi electricianul...? Aita timp cit are loc o anclansare ferma,statorul,rotorul si carbunii(periile),sunt intr-o stare acceptabila.In cazul tau,problemea este la starter(releu de cuplare,solenoid),care nu inchide contactul,ce faciliteaza trecerea curentului din baterie in electromotor.Tot la releu,o piulita strinsa necorespunzator,se poate incalzi local,oxideaza si in timp,efectul va fi acelasi...
- deleted-50226
- **
- 163 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50226
- Mesaje scrise: 163
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- deleted-50226
- **
- 163 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50226
- Mesaje scrise: 163
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat