Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • iulian_1967

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 0000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
nu mai da scanteie la capacitatea maxima cand se incalzeste
(bqbina)
Skip ads

  • alexey_21

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Girleanu a scris:Salutare,sunt un nefericit posesor de vectra B 1.6-16v (x16xel) fabricat in ''97 --287000km rulati (90% numai in Germania) .Va rog a ma ajuta cu sfaturi ca nu stiu ce sa mai fac cu el,urmatoare problema este : dimineata cand pornesc masina este totul ok, uneori mergand cu masina de exemplu in treapta a doua la 45km/h si iau piciorul de pe acceleratie lasand masina sa curga de la sine ma zgaltaie in ea (da in nas ) chestia asta nu o face de fiecare data,lucrul cel mai rau ca imi face intotdeauna cand este motorul cald aproape de 90 grade atunci chiar numai am ce sa ii fac decat sa merg rapid cu ea ca sa mi se raceasca apa la 80grade unde sta de obicei ca sa numai imi faca aceste zgaltaieturi asa des.Am fost la service cu ea sa puna testarul iar mecanicul mi-a zis ca Sistemul Egr-lucrul total neadevarat am zis acestuia deoarece vara trecuta am facut o reparatie capitala masini: am schimbat sonda lambda,Iac-ul,Egr,fise,bujii,furtunul acela gros de la clapeta de acceleratie,am curatat clapeta de acceleratie,chitul de distributie schimbat,sincer sa fiu nu stiu ce sa ma mai fac cu ea,masina este rulata numai in Germania,am un stil de condus normal nu o alerg la putere maxima,benzina bag intotdeauna din shell Super 95,am cumparat si ulei de motor GM 10w40 (inainte bagam numai Castrol 10W40) ,m-am gandit ca totusi poate va fi vreo schimbare,ce sa zic deja am inceput sa fiu paranoic cu aceasta problematica masina. Multumesc anticipat,o seara placuta-cius !

salut...aceeasi problema am av si eu...intrerupe mai tare cand e motorul cald.eu iti spun ce am facut.am pus-o pe calculator...n-a dat nimic...am inceput sa iau la rand...bujii....fise...bobina si sa probez,dar degeaba.am scos mufa de la sonda lambda....la fel facea.tin sa mentionez k egr-u l-am curatat de 2 sapt.am scos mufa de la egr in seara asta si merge ca albina si cu motorul cald..in regim optim de functionare...e ultimul lucru la care ma puteam gandi.dar am zis sa incerc totusi...si vad k m-a tras pe sfoara egr-u.incearca pe rand din astea si vezi cum se comporta
  • alexey_21

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Girleanu a scris:Sa REZOLVAT PROBLEMA ! PROBLEMA a fost pompa de retur de la rezervor,era sparta pe interior,era plina de carbune si de aceea imi facea aceste probleme ! In sfarsit de abia am rezolvat aceasta problema care parea ca nu are capat ! Ce pot sa zic decat ca opelurile nu sunt niste masini fiabile,rezistente la kilometri,sunt niste masini (fragile) care temporar trebuiesc curatate si intretinute indetaliat ! Va Multumesc,o seara placuta ! cius


salut.am si eu o intrebare...in rezervor e doar o singura pompa de benzina...cea care impinde benzina la injectoare.cel putina atat am vazut eu cand am scos pompa din rezervor.mai este alta pompa?ast rasp.ms
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca se referea la canistra de recirculare vapori benzina care odata deteriorata este raspunzatoare de vid in rezervor si infundarea valvei de purjare vapori in admisie cu granulele de carbune activ pe care il contine.
Skip ads

  • alexey_21

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
si cum pot sa verific daca e canistra de recirculare vapori benizina,mai exact?eu am scos furtunasul de la valva de purjare si am suflat in el...nu e infundat
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Daca atunci cand il scuturi in jos curg geanule de carbune sau cand tragi (nu sufli) vin granule de carbune canistra trebuie schimbata sau reconditionata (cum am facut si eu). Daca sufli prin valva de purjare si trece aerul , atunci este blocata pe deschis de la granule care au scapat din canistra.
  • alexey_21

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
multumesc...maine revin cu un raspuns.sa vad cum se prezinta.porblema la mine e ca intrerupe cand merg incet...sau in mers...si tin turatia constanta si asta doar cand e cald motoru.banuiesc ca pompa de benzina nu are legatura,nu?fise,bujii,bobina,filtru de combustibil sunt schimbate.pe calculator nu a dat erori
  • alexey_21

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:E vorba banuiesc de "canister purge valve" si da, chiar nu m-am gandit la asa ceva...

salut.am si eu astra f x16xel...exact aceeasi problema o am ca si garleanu...am demontat canistra de vapori si intr-adevar au iesit particule de carbuni din ea.se poate renunta la ea?cum sa procedez?sau trebuie neaparat schimbata.ast un rasp.multumesc
Skip ads

  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Se poate reconditiona, exista tutorial, eu am reconditionato dupa ce am cumparat una SH care dupa ce am scuturato de cateva ori au inceput sa iasa granule de carbune.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=86075
  • alexey_21

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am revenit.am demontat cansitra...am desfacut-o dar in ea nu aveam decat buretele acela filtrant rupt in zeci de bucati,dar in schimb nu aveam granule de carbuni deloc,doar buretele.am curatat furtunasele atat cele de la rezervor cat si cele de la valva de purjare...sa vad acum ce semne mai face.oare are ceva k nu are granule?sun convins k nu avea granule nici cand mergea bine si nu intrerupea.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Apeleaza la dezmembrari,componenta nu-i asa cautata!
  • alexey_21

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
vreau sa va anunt ca s-a rezolvat problema.am reconditionat canistra de recirculare vapori de benzina si e ok acum.
Skip ads

  • Girleanu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,tin sa va spun ca nu am mai avut nici o problema majora cu masina exceptand faptul ca in vara am mai curatat odata egr-ul ca era afumat rau de tot,galeria de admisie,am schimbat bujiile ca deja facusem 72.000km cu cele anterioare cu toate ca electrozii din capetele bujiilor nu erau tociti mai deloc dar am ales sa le schimb am dat 37 euro pe un set nou,dar asa mai o singura chestie ciudata la masina,uneori imi oscileaza turometrul la relantii fie cu motoru cald/rece si o alta chestie cand scot masina pe liber imi scade turometrul in 500 rpm si revine la 900 dar si asta se intampla uneori,nu stiu de la ce ar putea fi ca am ''gadilat-o'' de m-am saturat iar sa o pun pe calculator nu am timp si e f departe servisul auto de mine,poate voi pune calculatorul pe ea cand o sa ajung in tara pana atunci trag asa pe ea ! Salutare si drumuri bune.Cu stima ! ! !
  • stupariuviorel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Girleanu a scris:Salutare,sunt un nefericit posesor de vectra B 1.6-16v (x16xel) fabricat in ''97 --287000km rulati (90% numai in Germania) .Va rog a ma ajuta cu sfaturi ca nu stiu ce sa mai fac cu el,urmatoare problema este : dimineata cand pornesc masina este totul ok, uneori mergand cu masina de exemplu in treapta a doua la 45km/h si iau piciorul de pe acceleratie lasand masina sa curga de la sine ma zgaltaie in ea (da in nas ) chestia asta nu o face de fiecare data,lucrul cel mai rau ca imi face intotdeauna cand este motorul cald aproape de 90 grade atunci chiar numai am ce sa ii fac decat sa merg rapid cu ea ca sa mi se raceasca apa la 80grade unde sta de obicei ca sa numai imi faca aceste zgaltaieturi asa des.Am fost la service cu ea sa puna testarul iar mecanicul mi-a zis ca Sistemul Egr-lucrul total neadevarat am zis acestuia deoarece vara trecuta am facut o reparatie capitala masini: am schimbat sonda lambda,Iac-ul,Egr,fise,bujii,furtunul acela gros de la clapeta de acceleratie,am curatat clapeta de acceleratie,chitul de distributie schimbat,sincer sa fiu nu stiu ce sa ma mai fac cu ea,masina este rulata numai in Germania,am un stil de condus normal nu o alerg la putere maxima,benzina bag intotdeauna din shell Super 95,am cumparat si ulei de motor GM 10w40 (inainte bagam numai Castrol 10W40) ,m-am gandit ca totusi poate va fi vreo schimbare,ce sa zic deja am inceput sa fiu paranoic cu aceasta problematica masina. Multumesc anticipat,o seara placuta-cius !

  • talpadragos

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Va salut in primul rand pe toti. De foarte mare ajutor acest forum. Macar stii ce sa vorbesti cu "mecanicii" din ziua de azi. Problema mea a inceput undeva acum mai bine de doi ani. Un relanti instabil si vatiatie de turatie. Pe tester eroare EGR, schimbat egr. Din pacate relantiul exact la fel. Apoi, undeva cu doua luni in urma a inceput sa trepideze tot mai tare si cald si rece motorul, dimineata la pornire imi murea motorul, incercam sa accelerez si nimic, numai bun sa-i dai foc si sa pleci pe jos. Nu mai zic de consum: undeva la 16-18 in oras si cam 10-11 pe exterior. Imi iau inima in dinti si ma duc la primul service: vai e din motor, pe tester nimic deci clar, data jos chiuloasa si schimbat supapele. Am curatat tot ce era de curatat: IAC, EGR, fise si contacte, soc si nu mai stiu eu ce. Speriat ca tot omul care se ocupa de altceva si nu are habar de macanica, ma duc si la alt service mai serios. Desigur tester, desigur nimic, se uita ala ca boul 2 ore si la sfarsit "Nu stiu, crek e din electric, du-te si cauta o bobina de imprumut cu tot cu fise si daca se poate si bujii". Deja schimbasem bujiile si fisele anul trecut asa ca ma duc si caut bobina, imprumut, o motez si ca sa vezi... le fel. Toate bune, mai aveam ceva si ma hotaram sa o dau la dezmembrari si sa caut alta masina. Precizez ca in total am fost la 5 service-uri si toti au avut cate o parere si desigur toate diferite. In final dimineata pe la 6, acum vreo 2 zile, vad pe forum ca si altii au avut la fel, iau sculele si ma duc jos si incerc furtunase, senzori decuplati si curatate contactele si vad ca senzorul EVAP e plin de carbune. Il curat si nici o schimbare. Eh, asta e, am incercat si eu. Si in final, din greseala, avand treaba in zona, trec pe langa un mic parc de dezmembrari si dau de un mecanic "ciudat", care stie sa vorbeasca, iti raspunde la intrebari si iti explica daca ai neclaritati. Si omul ia de pe o masina un sensor de asta canister purge valve si mi-l da asa de-a moaca fara sa ceara nimic si isi cere scuze ca acum e ocupat si nu poate sa se uite la masina mea dar poate ca peste 2 zile si nu accepta decat 10 ron pentru ora pentru care i-am furat-o din program cu tot felul de intrebari. Si imediat ce am schimbat senzorul am capatat un zambet de zile mari: mers rotund al motorului, fara nici o trepidatie, pot sa merg cu mai mult de 100, consumul a revenit la normal.
Eu unul chiar plac masina asta, nu stiu de ce, poate ca am mers cu sotia in prea multe locuri cu ea si am amintiri placute. Poate din cauza ca nu imi permit anul si masina. Ideea e ca sunt mandru ca am reusit sa o rezolv oarecum singur, desigur cu ajutorul vostru. Multumesc. Pe viitor sunt foarte hotarat sa incerc sa fac cat mai multe la masina cu manutzele mele si mai putin la mecanicii cu 2 clase, ignoranti si fara cunostinte temeinice de care m-am saturat pana in gat. Poate macar o persoana care mai pateste ca mine o sa citeasca mesajul si il va ajuta. In speranta ca am fost cat de cat coerent, va doresc o masina de care sa fiti multumiti si multi, multi km la bord.
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Multumim mult TALPADRAGOS pentru ceea ce ai scris aici. Cu siguranta la cineva va fii de folos ceea ce ai scris si facut la masina ta. Am avut si eu o astfel de problema si am rezolvat cu mecanicul meu priceput o astfel. curatat egr, clapeta de acceleratie, schimbat fise bujii. masina merge foartr bine acuma. drumuri bune sa ai si multi multi km fara probleme.
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salutare...Vin si eu cu o problema asemantoare...da in nas mai mult cand e motorul cald si cu toate ca nu am turometru observ ca da in nas la turatie scazuta undeva intre 1000 - 2000 rpm. Peste 2000 rpm nu mai da in nas dar nu sunt foarte multumit de cum fuge. Precizez ca am o saptamana de cand i-am schimbat motorul (X16XEL - 16 V), si dupa o experienta neplacuta de incompatibilitate a ECU, EGR si sona lambda cu noua instaltie electrica de pe noul motor, am pus vechea mea instalatie dar a fost nevoie sa se rescrie softul calculatorului masinii pentru a lucra in noii parametrii al motorului pus pe masina.
Dupa rescriere si-a revenit motorul un pic, merge mai rotund, dar dupa cum spuneam la turatie relativ scazuta da in nas, incat e nevoie sa o turez mai tare si sa o tin din ambreaj mai mult timp...lucru destul de suparator! Daca tot i-am schimbat motorul, i-am bagat bujii noi, curatat EGR, schimbat filtru aer, schimbat bobina...etc. Becul nu imi sta aprins in bord, dar la testul cu agrava imi da erorile: 71 - Air Temperature Sensor (ATS) (MPi only) High voltage,, 92 - Camshaft sensor Faulty hall effect sensor or circuit si 34 - Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor Low voltage. Cum decuplez unul din acesti senzori care mi-ar aparea defecti, se aprinde beculetul.
Avand in vedere ca i-am schimbat cam tot ce se putea, inclusiv verificat presiunea pompei de benzina, nu mai stiu ce pot sa-i fac. Mecanicul mi-a zis ca e posibil ca in mers sau dupa ce se incalzeste motorul pompa de benzina nu mai baga suficienta presiune...
Care este acest senzor - canister purge valve despre care se tot vorbeste pe aici? unde se afla, cum arata si se schimba greu??? Are rost sa ma complic sa-i schimb pompa de benzina?
  • mateyon

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2009

  • Mesaj Privat
poti incepe cautarea de la admisie.ia la rand furtunele care ies din admisie , pe unul dintre ele vei gasi valva care te intereseaza...oricum s-a scris mult despre asta pe forum si daca mai cauti si pe google imagini iti faci o idee..






  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am sa le iau la rand sa vad unde dau de ea. Multumesc pentru raspuns. Vreau sa spun ca momentan am pus pe masina vechiul calculator (cel original cu care am cumparat masina, pentru ca cel care-l aveam era din dezmembrari), si s-ar parea ca fuge putin mai bine, insa tot nu am scapat de datul in nas, la turatie relativ scazuta... e ca si cum smuceste cand ramai fara benzina... Nu stiu unde sa mai umblu sa rezolv problema. Cu calculatorul original care l-am pus acum din nou pe masina am alte erori, senzor MAP - 34, EGR - 47 si senzor arbore cotit (crankshaft) - 19. Ce-i drept, senzorul crankshaft e mult mai aproape pozitionat de acea "rola", fata de cum era pozitionat pe vechiul motor. Poate fi o posibila cauza?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR