Octav88
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
O varianta ar fi sa le identifici dupa culorile firelor,care sunt notate pe scheme,eventual verificate cateva cu multimetrul pentru confirmare.
Daca masina e cablata,trebuie sa ai in portiera firele pentru inchiderea centralizata (pentru actuatoare).La fel,trebuie sa ai firele si conectorul pentru modulul electronic de inchidere centralizata.
A mea are inchidere si geamuri electrice,dar nu are oglinzi electrice,dar are firele si conectorii in portiera soferului.Probabil ca ar fi suficient sa-i pun oglinzi el. si ar functiona...dar n-am nevoie.Poate doar rezistenta de dezghetare a oglinzilor mi-ar fi utila.
Eu vreau sa fac totusi o comanda (de la alarma) de inchidere a geamurilor si pentru asta trebuie sa mai trec un singur fir prin acel conector,doar in portiera soferului (va comanda simultan ambele geamuri fata).
Daca ai masina cu 4 usi,vezi daca ai la portierele din spate furtune cu cabluri.Asta inseamna ca e cablata.Ai toate actuatoarele originale,adica si de la haion si de la capacul de benzina?
Daca masina e cablata,trebuie sa ai in portiera firele pentru inchiderea centralizata (pentru actuatoare).La fel,trebuie sa ai firele si conectorul pentru modulul electronic de inchidere centralizata.
A mea are inchidere si geamuri electrice,dar nu are oglinzi electrice,dar are firele si conectorii in portiera soferului.Probabil ca ar fi suficient sa-i pun oglinzi el. si ar functiona...dar n-am nevoie.Poate doar rezistenta de dezghetare a oglinzilor mi-ar fi utila.
Eu vreau sa fac totusi o comanda (de la alarma) de inchidere a geamurilor si pentru asta trebuie sa mai trec un singur fir prin acel conector,doar in portiera soferului (va comanda simultan ambele geamuri fata).
Daca ai masina cu 4 usi,vezi daca ai la portierele din spate furtune cu cabluri.Asta inseamna ca e cablata.Ai toate actuatoarele originale,adica si de la haion si de la capacul de benzina?
Octav88
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
Masinuta e in 3 usi, adik 2+haion. Am de la toate cele 3 usi, de la benzina nu am actuator. Am sa vad daca e facut cablajul si am sami iau liber o zi sa verific toti pinii, sa vad care unde corespund, pentru ca mai mult ca sigur nu am cablaj pentru inchidere si nici pentru geamurile electrice. Ma gandeam ca poate totusi gasesc ceva care sa ma ajute in sensul determinarii care e masa si care e plusul si tot asa.
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Octav88
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
Va multumesc de raspunsuri si atasez poze la ce am mai gasit pe net, cu explicatii cu tot, cu privire la acei pini din "butucul" ala.
Here's my workings from when I did the window guide. I had a loom with the Windows that had 19 pins (Green text) and a car loom I got from a scrappy with 14 pins (White text), and 13 pins in common (Green circles).
Which of those pins do you have? The ones with orange text are all you need to get Electric Windows & Speakers running. With only 9 pins I would guess you have central locking, but no windows or mirrors.
From a quick look of the wiring diagrams:
Blue, Grey and one of the White/Black are for heated/electric mirrors.
Red/Yellow, Brown/Red, Black/White, Black/Blue, Black/Red, Black/Yellow are for Central Locking.
That just leaves Black/White Dot, Black/Red Yellow Dot, Brown/White that I'm not sure what they do.
http://i42.tinypic.com/20q19xv.jpg
Here's my workings from when I did the window guide. I had a loom with the Windows that had 19 pins (Green text) and a car loom I got from a scrappy with 14 pins (White text), and 13 pins in common (Green circles).
Which of those pins do you have? The ones with orange text are all you need to get Electric Windows & Speakers running. With only 9 pins I would guess you have central locking, but no windows or mirrors.
From a quick look of the wiring diagrams:
Blue, Grey and one of the White/Black are for heated/electric mirrors.
Red/Yellow, Brown/Red, Black/White, Black/Blue, Black/Red, Black/Yellow are for Central Locking.
That just leaves Black/White Dot, Black/Red Yellow Dot, Brown/White that I'm not sure what they do.
http://i42.tinypic.com/20q19xv.jpg
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Multumim si noi pentru link.E foarte utila poza cu pini,pentru cei ce vor sa faca modificari sau sa completeze din optiunile care lipsesc.Eu sunt in situatia fericita in care am toti pinii notati pe acea schema...si cei la care lipsesc din poza contactele electrice,am chiar un pin in plus,ce nu apare in link.Si tot mai am 10 gauri libere(fara pini).
Pentru a completa cu pini care lipsesc,se poate procura un conector (perechea mama-tata) de la dezmembrari si demontati pini,care se pun unde e nevoie.
Alta varianta (rapida) este gaurirea plasticului,prin locuri libere (fara pini) si trecerea firelor prin gauri.Este loc in furtunul din cauciuc pentru fire...nu stiu daca se pot baga in furtun si niste conectori mici,simpli (cate unul pentru un fir),dar nu sunt necesari.Acel conector se scoate doar daca trebuie sa dai jos portiera de pe masina,iar intr-o astfel de situatie (foarte rara) se pot taia firele suplimentare,urmand a se reface legaturile (prin lipire) la montarea portierei.E important sa aiba culori diferite pentru a putea fi refacute usor legaturile.
Succes!
Pentru a completa cu pini care lipsesc,se poate procura un conector (perechea mama-tata) de la dezmembrari si demontati pini,care se pun unde e nevoie.
Alta varianta (rapida) este gaurirea plasticului,prin locuri libere (fara pini) si trecerea firelor prin gauri.Este loc in furtunul din cauciuc pentru fire...nu stiu daca se pot baga in furtun si niste conectori mici,simpli (cate unul pentru un fir),dar nu sunt necesari.Acel conector se scoate doar daca trebuie sa dai jos portiera de pe masina,iar intr-o astfel de situatie (foarte rara) se pot taia firele suplimentare,urmand a se reface legaturile (prin lipire) la montarea portierei.E important sa aiba culori diferite pentru a putea fi refacute usor legaturile.
Succes!
Octav88
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
Am reusit de am montat pe masina de la dezmembrari geamuri electrice si ce mai avea ca si cablaraie. Cu parere de rau zic ca daca nu ai pinii, nu prea ai ce face, decat intradevar sa cumperi de la dezmembrari si sa adaugi in butucul ala din stalp pinii care trebuie si sa faci cablaraia in interiorul masinii. Cu geamurile electrice am avut noroc ca am vazut ca era tras cablul si doar ce am montat macaralele si alte. La inchidere centralizata am motorasele dar nu stiu cum sa le montez, eventual daca are cineva o poza cu pozitia lor, sa reusesc sa pun. Eu am sa pun pozele zilele astea, pozele cu ce pini am avut, ce s-a adaugat, cu montaj geamuri electrice si eventual ce mai era de la inchiderea centralizata ce am reusit sa montez, ca sunt niste mici chestii interesante ce trebuie montate. REPET, daca are cineva poze cu asezarea actuatoarelor in usa, ar fi utile.
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
Octav88
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
Multumesc de poza de la haion. Eu am cumparat si actuatorul de la haion si yala, ca sa fie cum trebuie, de schimbat am sa schimb eu in el pinii sa mearga cheia. Intrebarea mea e, cum e prins actuatorul de haion, cu suruburui direct de tabla, sau cum? Asta e corsba b, ca arata altcumva actuatorul si totusi e original si asta ce l-am luat eu, si ce ai tu pare original.
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
In prima poza e motorul de la stergatorul lunetei.In a doaua poza se vede si actuatorul,in partea de sus.In a 3-a e doar actuatorul dar e neclara poza...si asa cum a zis kinderasu,e de corsa C.
Eu n-am demontat (inca) la haion,asa ca nu pot sa pun poze,dar poate pune altcineva..speram...si de la portiere,s-ar putea sa gasesti pe forum.
Succes!
Eu n-am demontat (inca) la haion,asa ca nu pot sa pun poze,dar poate pune altcineva..speram...si de la portiere,s-ar putea sa gasesti pe forum.
Succes!
Octav88
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Octav88 a scris:[....]The ones with orange text are all you need to get Electric Windows & Speakers running. With only 9 pins I would guess you have central locking, but no windows or mirrors[...]http://i42.tinypic.com/20q19xv.jpg
Deci mie s-ar putea sa nu-mi mearga inchiderea centralizata din cauza ca am pus geamuri electrice? Mi se pare ciudat, avand in vedere ca, masina donatoare, desi era de Anglia, avea inclusiv alarma din fabrica....
Chiar o sa verific maine
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
Octav88
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2013
- Mesaj Privat
Scuzati ca nu am mai pus poze, dar m-am luat cu treburile de Paste. Am gasit pana la urma un manual din ala de montaj, ceva haynes parca si am gasit unde ar fi si unitatea de inchidere centralizata, si tot felul de chestii. Nu am reusit inca sa montez inchiderea, dar cum reusesc cum mai fac si alte adaugiri si eventual sa pun si pozele.
raven11
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salutare, am cautat pe forum o solutie la problema mea si inca n-am gasit. Problema e ca mi-am montat pe corsa mea o inchidere centralizata aftermarket si nu stiu unde sa leg cele doua fire pt semnalizare ca atunci cand deschid sau inchid portierele sa am si martor luminos din semnalizare? Am incercat de la butonul de avarii dar cand inchid masina din telecomanda imi merg avariile continuu, am incercat si de la maneta din stanga si tot asa face! Poate aveti alta idee cum sa mai incerc? Oricum dupa-amiaza am sa iau din nou schema electrica sa vad poate reusesc de la relee sa ma cuplez.
Am atasat schema electrica a instalatiei
Am atasat schema electrica a instalatiei
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
In primul rand,pune-ti la semnatura sau profil tipul de masina,motor,etc (vezi cum au facut altii).
Dupa schema pusa,modulul e clasic,trebuie sa scoata +12V pe cele 2 fire care trebuiesc legate la cele 2 circuite de semnalizare,stanga si dreapta (direct pe firele de + ale becurilor).Daca la tine nu merge,atunci:ori le-ai legat gresit (nu unde trebuie),ori e defect modulul...poti masura cu multimetrul ce scoate pe fire,sau poti pune un bec de semnalizare pe un fir (si la masa),sa vezi daca modulul merge corect.
Dupa schema pusa,modulul e clasic,trebuie sa scoata +12V pe cele 2 fire care trebuiesc legate la cele 2 circuite de semnalizare,stanga si dreapta (direct pe firele de + ale becurilor).Daca la tine nu merge,atunci:ori le-ai legat gresit (nu unde trebuie),ori e defect modulul...poti masura cu multimetrul ce scoate pe fire,sau poti pune un bec de semnalizare pe un fir (si la masa),sa vezi daca modulul merge corect.
raven11
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat