- dancuciureanu
- Moderator
- 16,454 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,454
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Dragosi
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,454 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,454
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Dragosi
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
- cronny
- ***
- 528 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Starscream
- **
- 50 mesaje
- din 08 Jun 2010
- Astra 2003 Z16XEP
- Cluj
Starscream
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
Totul e din vacuum si din furtunelul ce scoate gazele de carter si le baga in admisie. Toata chestia la mine cel putin a fost ca lipsea o piesa mica din furtunelul de vacuum.
Daca iti scoate fum etc. simptome clare de segmenatre sau asa nu are rost sa ma suni.
Si atentie mare furtunelul de vacuum se poate cumpara nou (170 ron) dar vine fara stutul din el acesta din urma fiind responsabil cu amestecul de aer benzina.
Sunt in cautarea acestei piese care intra in capul furtunului de vacuum.
Tel: 0746.290.683 - Adi.
cristimar
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2012
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,334 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,334
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
....
Si atentie mare furtunelul de vacuum se poate cumpara nou (170 ron) dar vine fara stutul din el acesta din urma fiind responsabil cu amestecul de aer benzina.
....
Despre ce piesa mica e vorba ?
Care stut ? Poti detalia ?
- catalindmy
- *
- 9 mesaje
- din 13 Apr 2013
- Astra 2004
- Braila
catalindmy
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2013
- Mesaj Privat
baba007- Suspendat
- 105 mesaje
- din 17 Dec 2007
- Frontera 2002 2.2 DTI
- Timis
baba007- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,367 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,367
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
Auto: Opel Astra H
Motor: 1.6 Twinport Z16XEP
An fabricatie: 2004
Km: 154 000 reali (am luat-o de la un tip care era primul proprietar si a dat-o la buyback)
Inainte sa o cumpar masina a stat 6 luni nepornita in austria (discurile de frana erau ruginite rau)
primul ulei : GM 5w40
schimbat cu Castrol Magnatec 10w40
Probleme:
cu 5w40 in iarna asta mi-a consumat de genul 700-1000ml/1500km
cu 10w40 contat ca a consumat 500ml/1200km
nu am fum albastru deloc,masina trage foarte bine, decand i-am sters erorile si asta prin luna decembrie, de atunci pana acum nu am niciuna, la testul cu pedala ecn 0000000ssmd, pe op-com, nimic (ma bucura faptul asta).
prima data am crezut ca, consumul exagerat este datorita uleiului pe care unii il acuza, ma refer la cel 5w40, l-am schimbat acum 3 saptamani cu 10w40, de atunci am tot sperat sa ajung la 1500km sa vad exact cat sa consumat, pe joja am avut uleiul la maxim, ieri cand am plecat iarasi intr-un traseu mai lung, aveam pe joja la jumatate, stiu ca intre min si max inseamna 1l, asadar pot sa zic ca mie mi-a luat jumatate deci 500ml.
am citit la forumul asta de m-a luat benga, unii imi sugereaza (mecanici) sa schimb simeringuri, segmenti, ssmd.
aici am citit si in alta parte ca ar fi datorita furtunului care pleaca din capacul de la culbutori, pentru ca pe acolo arunca uleiul in admisie.
o parere ceva, ce m-ati sfatui sa fac?
ps: nici ulei sub ea nu am, garnitura capacului de la culbutori am schimbat-o deoarece era spart.
- Silviu1393
- **
- 401 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,367 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,367
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- Silviu1393
- **
- 401 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,367 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,367
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- Astra_G_Z16XEP_2004
- *
- 1 mesaje
- din 04 Jul 2016
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
Astra_G_Z16XEP_2004
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2016
- Mesaj Privat
Papa la greu GM 5W30 cu capac culbutori nou si furtunul special schimbat. 180 000 km la bord.
Drumul Bucuresti-Craiova mers la limita legala (european si autostrada) "Check level oil" in conditiile completarii la semn inainte de plecare.
Nu am cuvinte sa descriu consumul.......