- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Da, am motorinã care vine pe la injectoare, am verificat filtru + pompã (iese motorinã!). Nu e problema cã ar prinde aer (nu e ca la Zafira, de exemplu, când dacã ai un Teu din acela crãpat, ADIO pornire). E ceva electronic, persistã eroarea P0090 - Tensiune prea micã regulator presiune. La 3 regulatoare diferite.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Ai identificat corect valva regulatoare, e usor de schimbat. Diferente eu vad si posibil sa pice in curand ca asa fac ele. Cand vei avea pornire grea deja o inlocuiesti.
Cum și dupã ce criterii ai identificat diferențele, Dan? Când dau la automat, în dreptul coloanei ”Rail Pressure Control Valve” apar valori între 40 și 50%. Este normal? TISul nu-mi merge pe Win7 sã vãd exact ce valori ar trebui sã dea.
https://docs.google.com/spre...E&usp=sharing
Mulțumesc anticipat!
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,521 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,521
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Nu ai 2 valori la gradul de deschidere a regulatorului de presiune a rampei comune. Ai (și) la presiunea care se vrea în rampã. Desired vs. Real. Pe mine mã interesa un tabel - dacã existã - cu procentul de deschidere a regulatorului la o mașinã funcționalã, normalã. Așa cum la ecartamentul cãii ferate ai 1435 mm (+/- 3 mm), așa și aici trebuie sã fie un domeniu de lucru al regulatorului.
Problema la mine e cã am 3 regulatoare care, deși aratã pe OP-COM cã deschid ba 22%, ba 50%, presiunea în rampã nu crește de 4 MPa, iar eroare P0090 persistã.
Problema la mine e cã am 3 regulatoare care, deși aratã pe OP-COM cã deschid ba 22%, ba 50%, presiunea în rampã nu crește de 4 MPa, iar eroare P0090 persistã.
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Care eroare o ai prezenta, dintre astea:
P0090 Rail Pressure Control Valve Voltage High
P0090 Rail Pressure Control Valve Voltage Low
Ultima modificare facuta de StefanTolos la Dum 05 Mai, 2013 7:10 pm, modificat de 2 ori in total
P0090 Rail Pressure Control Valve Voltage High
P0090 Rail Pressure Control Valve Voltage Low
Tester Display Common Rail Fuel Pressure
Engine starting
greater than 20 MPa
Engine running at idle speed, operating temperature
All consumers turned off
Accelerator pedal not actuated
23 ... 27 MPa
Accelerator pedal briefly actuated to full load stop
greater than 25 MPa
Engine starting
greater than 20 MPa
Engine running at idle speed, operating temperature
All consumers turned off
Accelerator pedal not actuated
23 ... 27 MPa
Accelerator pedal briefly actuated to full load stop
greater than 25 MPa
Tester Display Rail Pressure Control Valve
Engine running at idle speed, operating temperature
All consumers turned off
Accelerator pedal not actuated
15 ... 20 %
Engine running at idle speed, operating temperature
All consumers turned off
Accelerator pedal not actuated
15 ... 20 %
Ultima modificare facuta de StefanTolos la Dum 05 Mai, 2013 7:10 pm, modificat de 2 ori in total
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Îmi zice:
”P0090 - Circiut regulator de presiune rampã - tensiune prea micã
(04) - Prezent”
Dacã știi ceva, ajutã-mã... te rog! Am nuntã duminica viitoare și nu știu ce mã fac fãrã mașinã! ) Dã-mi un indiciu.
PS: În plus, de când nu mai pornește cu spray, nu-mi merge nici cd-player-ul și nici încãlzire lunetã. Am verificat siguranțele, sunt ok toate. Mã gândesc cã are vreo legãturã, e un scurt pe undeva. Îmi vine sã iau un cablu de la dezmembrãri și sã recablez mașina...
”P0090 - Circiut regulator de presiune rampã - tensiune prea micã
(04) - Prezent”
Dacã știi ceva, ajutã-mã... te rog! Am nuntã duminica viitoare și nu știu ce mã fac fãrã mașinã! ) Dã-mi un indiciu.
PS: În plus, de când nu mai pornește cu spray, nu-mi merge nici cd-player-ul și nici încãlzire lunetã. Am verificat siguranțele, sunt ok toate. Mã gândesc cã are vreo legãturã, e un scurt pe undeva. Îmi vine sã iau un cablu de la dezmembrãri și sã recablez mașina...
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Ai un scurtcircuit la masa sau circuit intrerupt, verifica releul K26.
Masoara rezistenta intre terminalul 34 din mufa ECU X48 si masa unde trebuie sa fie mai mare de 500 kOhm.
Masoara rezistenta intre terminalul 2 de la bobina valvei de regularizare presiune combustibil (Y154) si terminal 34 mufa X48 de la ECU, unde trebuie sa ai mai putin de 5 Ohm.
Daca nu ai aceste valori, ai defect Y154 Solenoid Valve - Fuel Pressure Regulation sau ECU.
Masoara rezistenta intre terminalul 34 din mufa ECU X48 si masa unde trebuie sa fie mai mare de 500 kOhm.
Masoara rezistenta intre terminalul 2 de la bobina valvei de regularizare presiune combustibil (Y154) si terminal 34 mufa X48 de la ECU, unde trebuie sa ai mai putin de 5 Ohm.
Daca nu ai aceste valori, ai defect Y154 Solenoid Valve - Fuel Pressure Regulation sau ECU.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Okey, mersi frumos. Voi mãsura mâine și revin cu rezultatele. Dar trebuie sã gãsesc ECU X48 și releul K26, mãrturisesc cã nu m-am bãgat la ECU pânã acum. Și în caz de defect, îl demontez și îl trimit unde? Hai cã tot suntem membrii Opel, recomandați-mi un service bun de ECU-uri. Am înțeles cã îl trimit în poștã și îl primesc dupã câteva zile.
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Bunã dimineața! Hristos a Înviat!
L-am verificat, aclanșeazã când îi pun 12V.
Pe pinul 34 din mufa mamã am 490 Ohmi, dar pe pinul 34 din mufa tatã... îmi dã rezistențã 1.
Când spui terminal 34, spui pinul de pe mufa mamã sau de pe mufa tatã?
Mulțumesc mult pentru rãspunsuri. Deja cred cã trebuie sã-mi dai IBAN-ul...
Între timp am gãsit aici o verificare bunã, urmeazã sã le fac pas cu pas.
Aici,
C-022 - Rail Pressure Solenoid Valve Circuit
Astea sunt valorile mãsurate conform testului din linkul de mai sus.
T001, 12 V
T002, -0,4 V
T003, 60 kOhmi
T004, O
T005, 120 kOhmi
T006, 120,2 kOhmi.
Ultima modificare facuta de mishu88 la Lun 06 Mai, 2013 8:19 am
StefanTolos a scris:Ai un scurtcircuit la masa sau circuit intrerupt, verifica releul K26.
L-am verificat, aclanșeazã când îi pun 12V.
StefanTolos a scris:Masoara rezistenta intre terminalul 34 din mufa ECU X48 si masa unde trebuie sa fie mai mare de 500 kOhm.
Pe pinul 34 din mufa mamã am 490 Ohmi, dar pe pinul 34 din mufa tatã... îmi dã rezistențã 1.
StefanTolos a scris:Masoara rezistenta intre terminalul 2 de la bobina valvei de regularizare presiune combustibil (Y154) si terminal 34 mufa X48 de la ECU, unde trebuie sa ai mai putin de 5 Ohm.
Daca nu ai aceste valori, ai defect Y154 Solenoid Valve - Fuel Pressure Regulation sau ECU.
Daca nu ai aceste valori, ai defect Y154 Solenoid Valve - Fuel Pressure Regulation sau ECU.
Când spui terminal 34, spui pinul de pe mufa mamã sau de pe mufa tatã?
Mulțumesc mult pentru rãspunsuri. Deja cred cã trebuie sã-mi dai IBAN-ul...
Între timp am gãsit aici o verificare bunã, urmeazã sã le fac pas cu pas.
Aici,
Measure resistance between the following terminals:
Y154A Solenoid Valve - Fuel Pressure Regulation
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 1
&
Ground
nu am decât 18 kOhmi pe un terminal și 121 kOhmi pe celãlalt terminal. Result: short to ground. Și acum trebuie sã caut acul în carul cu fân, așa-i...?...
Y154A Solenoid Valve - Fuel Pressure Regulation
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 1
&
Ground
C-022 - Rail Pressure Solenoid Valve Circuit
Astea sunt valorile mãsurate conform testului din linkul de mai sus.
T001, 12 V
T002, -0,4 V
T003, 60 kOhmi
T004, O
T005, 120 kOhmi
T006, 120,2 kOhmi.
Ultima modificare facuta de mishu88 la Lun 06 Mai, 2013 8:19 am
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat