Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • edmar

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2013

  • Mesaj Privat
salut!
pentru 1.7 CDTI este cineva bun si ne pune si noua poze si coduri pentru toate furtunele in cauza?
pana la urma cate sunt la 1.7 CDTI care ar trebui sa ne sperie? 2-3-4-5?
am avut un noroc zilele trecute sa-mi curga unul dintre ele chiar la intrarea intr-un service. a fost schimbat cu unul adaptat de dacie, insa mai era unul sub el care era dubios, mult mai greu de ajuns la el(posibil cu demontarea clapetei si sistemului de admisie). acela ma ingrijoreaza si as vrea sa ne dati un sfat aceia dintre voi care au trecut prin asta.
multumesc anticipat!
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Toate furtunele de la 1.7cdti sunt problematice.
Se pot verifica foarte usor, vizual, daca sunt umflate, sau le pipai si vezi daca sunt moi, caz in care se cer schimbate.
  • ciryboss

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@ edmar. Si mie mi s-a spart acel furtun de sub clapeta de admisie. Am gasit la dezmembrari furtunul respectiv pentru ca are 2 coturi si nu prea merge improvizat cu unul de dacie. Pe original din magazin era undeva la 180ron...dar am dat 10 ron la dezmembrari. Il poti schimba si fara sa dai clapeta aia jos dar te vei chinuii ceva timp si ideal ar fi sa ai un cleste cu cioc indoit...ca sa poti strange sigurantele metalice de pe furtun. Iti recomand sa-l schimbi pana nu cedeaza daca il simti ca ar fi moale sau daca are vre-o galma...

Drumuri usoare!
  • edmar

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2013

  • Mesaj Privat
eu am cumparat masina cu racitorul de gaze anulat. deci furtunul cu 2 coturi nu este la mine. eu intrebam de unul care teoretic este mai jos de cel cu 2 coturi,nu iese din racitor, vizual il poti vedea foarte putin, iar de pipait il poti doar impinge putin cu degetul,(asta cu demontarea bateriei, furtunului de la intercooler si cel mare de la radiator). dar s-ar putea sa intreb degeaba, avand acum cu anularea racitorului alta configuratie a furtunelor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR