cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am fost ieri la colegul de CristianTM si dupa diagnoza cu tech 2 a iesit ca problema venea de la senzorul de ABS de la roata dreapta fata. O mufa era distrusa si in lipsa alteia/altui senzor, am muncit un pic cu Cristi sa o "refacem". Deocamdata pare a fi rezolvata problema. Multumesc si bafta celor cu probleme inca
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
Apropo, are cineva o diagrama cu cablurile de la abs la Vectra C (fara facelift, nu stiu daca are importanta asta)? Ar fi util si pt fata si pt spate.
Pt fata - Din cat am vazut, de la senzorul de ABS din rulment pleaca un cablu cu o mufa "tata" care intra intr-o mufa "mama" ce se fixeaza pe caroserie la roata acolo. Apoi pleaca mai departa inca o bucata de cablu spre sub masina unde mai este inca o mufa dupa care cablul se duce de tot sub masina.
Avand in vedere "improvizatia" pe care inca o am in zona asta, mi-ar fi utila o astfel de schema sa stiu ce cumpar.
Multumesc.
Pt fata - Din cat am vazut, de la senzorul de ABS din rulment pleaca un cablu cu o mufa "tata" care intra intr-o mufa "mama" ce se fixeaza pe caroserie la roata acolo. Apoi pleaca mai departa inca o bucata de cablu spre sub masina unde mai este inca o mufa dupa care cablul se duce de tot sub masina.
Avand in vedere "improvizatia" pe care inca o am in zona asta, mi-ar fi utila o astfel de schema sa stiu ce cumpar.
Multumesc.
hstelian
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Omega 2002 X25dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
hstelian
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Omega 2002 X25dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2009
- Mesaj Privat
kafercj
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2012
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Va salut! Detin Vectra C Z19DTH din 2008, 110kw.
La mine se aprinde martorul ESP in mers (la viraj dreapta+accelerare SAU accelerare in rampa) cand motorul e in sarcina. Tot atunci imi cade acul de km. Daca continui accelerarea... incep sa imi palpaie ABS si ervo intermitent....pana nu o mai accelerez, dar cel mai urat este ca tot in sarcina imi da suturi puternice (moment in care mi se aprinde bateria, servo, abs, airbag, etc...toata linia de jos), si din cand in cand incepe sa palpaie masina cu cheita... si se opreste motorul. Astazi am descoperit cureaua de la alternator putin slabita, nu stiu daca e de aici, dar va rog...dati-mi niste idei!
Abia mai pot circula mosnegeste! Am inlocuit unitatea de ABS, fara niciun rezultat. Am incercat inca 2 baterii, am verificat senzorii abs de la roti, YRS, toate mufele sunt OK..... nu imi dau seama ce are.
Simptome de CIM defect nu sunt (semnalizarea revine, comenzile pe volan merg, am lumina buna in bord, GID)
A patit cineva asemenea lucru !? HELP:(
Cu respect!
La mine se aprinde martorul ESP in mers (la viraj dreapta+accelerare SAU accelerare in rampa) cand motorul e in sarcina. Tot atunci imi cade acul de km. Daca continui accelerarea... incep sa imi palpaie ABS si ervo intermitent....pana nu o mai accelerez, dar cel mai urat este ca tot in sarcina imi da suturi puternice (moment in care mi se aprinde bateria, servo, abs, airbag, etc...toata linia de jos), si din cand in cand incepe sa palpaie masina cu cheita... si se opreste motorul. Astazi am descoperit cureaua de la alternator putin slabita, nu stiu daca e de aici, dar va rog...dati-mi niste idei!
Abia mai pot circula mosnegeste! Am inlocuit unitatea de ABS, fara niciun rezultat. Am incercat inca 2 baterii, am verificat senzorii abs de la roti, YRS, toate mufele sunt OK..... nu imi dau seama ce are.
Simptome de CIM defect nu sunt (semnalizarea revine, comenzile pe volan merg, am lumina buna in bord, GID)
A patit cineva asemenea lucru !? HELP:(
Cu respect!
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
La z19 dth instalatia inconjoara tot motorul si sunt cel putin 3 puncte critice in care instalatia se poate deteriora datorita miscarii motorului. Totodata eu zic sa te uiti si sub grila de la stergatoare, pe acolo e locul de promenada al rozatoarelor, si pe acolo ai un cablu can( de la ehps) E de la ehps dar daca il pui in scurt se opreste motorul! Nu cred ca se repara problema ta in alta tara pentru ca cei de acolo doar schimba piese, ai nevoie de cineva priceput si pasionat din Romania.
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Intr-adevar asa este. Aici vor sa ma stoarca de banii care nu ii am Nu muncesc de 6 luni aproape.. nu imi permit nimic... decat ce pot face singur! Sunt in Madrid, nu sunt rozatoare si nu am avut niciodata vreun semn de degradare provocat. Problema cea mai mare este ca doar cu motorul in sarcina se produce nefericitul incident. La relanti nu, la mers in frana de motor nu. Cobor imediat sa verific acele cabluri de EHPS ca si asa mai am de umblat putin cu op-comul. Ce sa mai fie?!? Care sunt cele 3 puncte critice?
Cu respect!
Cu respect!
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Faza e ca a fost testata cu Tech2 in 2 locatii (Diso Madrid -reprezentanta si un atelier de dimensiuni mai mici). Cei de la Opel au bagat mana in foc ca e unitatea ABS/ESP defecta, cerandu-mi 1600€ pentru asta cu manopera inclusa. Am refuzat, zicand ca e din CIM. Am cumparat din dezmembrari alta unitate ABS, si degeaba. Atunci cei de la reprezentanta mi-au bagat pe gat coloana de directie, segmentul dintre volan si bord (dupa ce le-am zis eu ca buba se trage de la SAS- cand dau calibrare SAS se aprinde ESP). M-am pishat pe mine de ras cand mi-au spus sa cumpar coloana de directie cu SAS pe ea.... la 500€ doar piesa. In final am demontat eu CIM, dar pana sa ajung acolo... cand am scos volanul, mi-au cazut cele 3 picioruse de pe partea mobila a CIM, pe care e banda de contacte Airbag.
Erori active: ABS/TC/ESP - U2143 - Invalid Data from SAS (Steering Angle Sensor)
(71) - Present
EHPS -
U2139 - CAN-Bus CIM Message Range/Performance
(71) - Not present
Daca continui sa merg asa defectuos... se incarca toate ECU-rile masinii de erori de groaza.
Erori active: ABS/TC/ESP - U2143 - Invalid Data from SAS (Steering Angle Sensor)
(71) - Present
EHPS -
U2139 - CAN-Bus CIM Message Range/Performance
(71) - Not present
Daca continui sa merg asa defectuos... se incarca toate ECU-rile masinii de erori de groaza.
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
daca e abs-ul de vina poti verifica pornind masina fara el, doar ca trebuie sa faci strap intre firele de can din mufa de abs Nu conteaza cu ce o testezi opcom sau tech2 sau mdi, trebuie sa stii sa interpretezi ceea ce citesti cu aparatul de diagnoza, sa stii sa citesti si sa intelegi o schema electrica si mai trebuie si un pic de fler( asta nu se invata la nici o scoala se dobandeste sau se mosteneste).
Ultima modificare facuta de catalinpav66 la Mie 15 Mai, 2013 7:13 pm
Ultima modificare facuta de catalinpav66 la Mie 15 Mai, 2013 7:13 pm
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
S-a dovedit deja ca nu e de la unitatea de ABS. Eu am verificat acasa dupa TIS2000 ce au verificat ei la reprezentanta. Diferenta e ca... ei nu au observat ca terminalele 13 si 14 de CAN de pe mufa ABS care vin direct din cim.... nu au rezistenta care trebuie. Cateodata are valoarea 110-130 ohmi, cateodata apare ceva de speriat pe multimetru. La ei probabil s-a nimerit sa aiba ce trebuie ca sa poata justifica ABS defect.
Am destule hartii printate cu date din TIS , diagrame, poze.... prin care pot dovedi ca nu e ABS defect. Cei de la Opel de ce s-au schimbat... si dupa ce am pus alt ABS (programat de ei) au zis ca e coloana de directie defecta? Deci ABS e BUN.
Imi poti spune, te rog punctele critice de care mentionai mai sus?
Cu respect!
Am destule hartii printate cu date din TIS , diagrame, poze.... prin care pot dovedi ca nu e ABS defect. Cei de la Opel de ce s-au schimbat... si dupa ce am pus alt ABS (programat de ei) au zis ca e coloana de directie defecta? Deci ABS e BUN.
Imi poti spune, te rog punctele critice de care mentionai mai sus?
Cu respect!
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Eu sunt de parere ca e doar o problema de comunicare undeva... pentru ca toate erorile sunt cu lipsa de comunicare... sau date invalide de la SAS. Unitatile electronice ale masinii comunica in serie intre ele, iar ceea ce am descoperit eu prin masurat cu multimetrul este ca din CIM pe high speed nu vine semnal intotdeauna pe pinii 13 si 14 de pe mufa ABS (nu in mufa, ci pe firele corespunzatoare dinaintea mufei).
Mufa de la EHPS nici nu stiu care e.... sa fiu sincer. Am fost afara si am inregistrat date in mers de la ABS si ECM. Sa vad daca pot face un grafic. Inainte de fiecare inregistrare am sters erorile. Stii cine poate interpreta valorile inregistrate?
M-am uitat (in mare) la grupul de fire din zona filtrului de polen si totul pare ok.
Cu respect!
Mufa de la EHPS nici nu stiu care e.... sa fiu sincer. Am fost afara si am inregistrat date in mers de la ABS si ECM. Sa vad daca pot face un grafic. Inainte de fiecare inregistrare am sters erorile. Stii cine poate interpreta valorile inregistrate?
M-am uitat (in mare) la grupul de fire din zona filtrului de polen si totul pare ok.
Cu respect!
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut! As vrea sa incerc o chestie... avand in vedere ca problemele se intampla doar in mers (intermitente), vreau sa decuplez fiecare mufa de senzor ABS de la roti si sa fac o legatura in paralel, urmata de o proba in mers. Merita incercat?
@Catalinpav66, scrie-mi te rog pe mess la ID: svg_gabriel10
Cu respect!
@Catalinpav66, scrie-mi te rog pe mess la ID: svg_gabriel10
Cu respect!
- svg_gabriel10
- **
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
! PROBLEMA REZOLVATA ! Z19DTH, 2008.
Dupa 9 luni de chinuri si aproape 2000€ cheltuiti prin service-uri si reprezentante.... am gasit problema in fata blocului . Un fir intrerupt!
(EX)Simptome: Imi dadea suturi in mers la accelerare si/sau virare, se aprindea martorul ESP, palpaia ABS si servo, Se aprindea martorul baterie, imi cadeau luminile exterioare, AC, player.... si in final, cand temperatura motorului era cea normala de functionare... mi se oprea motorul in mers (de la treapta1 la 6, indiferent de viteza).
Daca masina statea in soare o zi intreaga si voiam sa o pornesc.... la punerea contactului ramaneau aprinsi ABS, ESP, servo si nu pornea, evident!
Solutia: nici o piesa schimbata pe masina, doar miscat putin manunchiul de fire care trece prin spatele motorului si pe sub releul de la bujii... la blocul de relee.
Am postat imaginea, manunchiul de fire e cel marcat cu rosu, iar buba era chiar la curbura.
Dupa 9 luni de chinuri si aproape 2000€ cheltuiti prin service-uri si reprezentante.... am gasit problema in fata blocului . Un fir intrerupt!
(EX)Simptome: Imi dadea suturi in mers la accelerare si/sau virare, se aprindea martorul ESP, palpaia ABS si servo, Se aprindea martorul baterie, imi cadeau luminile exterioare, AC, player.... si in final, cand temperatura motorului era cea normala de functionare... mi se oprea motorul in mers (de la treapta1 la 6, indiferent de viteza).
Daca masina statea in soare o zi intreaga si voiam sa o pornesc.... la punerea contactului ramaneau aprinsi ABS, ESP, servo si nu pornea, evident!
Solutia: nici o piesa schimbata pe masina, doar miscat putin manunchiul de fire care trece prin spatele motorului si pe sub releul de la bujii... la blocul de relee.
Am postat imaginea, manunchiul de fire e cel marcat cu rosu, iar buba era chiar la curbura.
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
catalinpav66 a scris:La z19 dth instalatia inconjoara tot motorul si sunt cel putin 3 puncte critice in care instalatia se poate deteriora datorita miscarii motorului. Totodata eu zic sa te uiti si sub grila de la stergatoare, pe acolo e locul de promenada al rozatoarelor, si pe acolo ai un cablu can( de la ehps) E de la ehps dar daca il pui in scurt se opreste motorul! Nu cred ca se repara problema ta in alta tara pentru ca cei de acolo doar schimba piese, ai nevoie de cineva priceput si pasionat din Romania.
Cum spuneam trebuie sa gasesti unde este intrerupta instalatia datorita frecarii