Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Invarte cu degetele fulia compresorului poate este teapan, masoara bobina poate ai dioda in scurt, poate fi si fire sau bobina in scurt, eu am patit de a luat foc.
Skip ads

  • corsagsi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2012

  • Mesaj Privat
am sa masor in cursul zilei de azi am invartit fulia si este okay s-au uitat 3 mecanici pana acum si nu gasesc buba .....
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Mecanicii tai sunt si electricieni? Defectiunea ta este electrica sau in cel mai rau caz derivata din una mecanica (ventilator blocat, compresor blocat). Bun, ai invartit fulia, dar axul compresorului l-ai invartit sa vezi ca nu e blocat? De platan trebuia sa invarti, nu de fulie. Au mecanicii tai schemele electrice sa vada ce circuite se alimenteaza de la acea siguranta care se arde? S-a verificat releul de AC? S-a masurat bobina compresorului? Noi cum vrei sa te ajutam? Doar dupa o poveste? Da-ne date concrete...


Ultima modificare facuta de LDivora la Vin 10 Mai, 2013 5:18 pm
  • cocobryce

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu clima de pe Astra H-ul din semnatura. Compresorul nu cupleaza. Am citit mare parte din topic si din cate am inteles pasii spre identificarea problemei ar fi urmatorii:

- verificare presiune in instalatie. In caz ca nu aici este problema se trece la:
- verificare releu AC
- verificare siguranta termica/dioda.

Va rog sa ma corectati daca am omis ceva. Multumesc.
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Inverseaza pasul 2 cu 3. In cazul in care ai calculator de AC (HACM), releul se afla pe placa acestuia.
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am si eu o problema cu AC la o Astra H cu climatronic. Am compresorul blocat si am inceract sa il schimb cu unul nou (inclusiv incarcat cu freon ,UV si ulei) dar nu vrea sa cupleze .Cum pot sa il faca sa cupleze ,ce trebuie sa mai verific ? Curent vine la compresor .
Daca are cineva vreo idee , sau un service unde pot sa curat instalatie de freon si sa imi verifice tor circuitul.
Va multumesc.
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ai curent in permanenta sau doar atunci cand ar trebui sa cupleze? Nu cumva ai avut compresor fara ambreiaj si ai pus cu ambreiaj? Daca este asa trebuie facute niste modificari la instalatia electrica si modificat din programarea lui ECU,UEC si climatronic
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la ce masini s-au pus compresoare fara ambreiaj?
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pe o serie de Astra H benzina, s-au pus compresoare care nu au ambreiaj, au o electrovalva in capacul din spate, pe care HACM o comanda progresiv (tensiune intre 0si 12V). Se pot recunoaste dupa faptul ca au fulie de plastic. Nu se pot inlocui cu compresoare cu ambreiaj, decat cu modificari in schema sau schimband si HACM. Eu am gasit la multe Astra H cu motor de 1,4. Problema lor principala este defectarea electrovalvei (care ar trebui sa existe ca piesa de schimb) si datorita faptului ca se invarte tot timpul, se uzeaza prematur rulmentul din interiorul compresorului (rulment cu ace) si face zgomot mare permanent nedepinzand de cuplarea sau decuplarea electrovalvei.

LE: Acelasi tip de compresor s-a mai montat si pe Astra H 1.9 CDTI.


Ultima modificare facuta de LDivora la Vin 10 Mai, 2013 11:00 pm
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
avem si noi la Sibiu un baiat cu H de 1,4 cu probleme la clima si la prima vedere compresorul nu are ambreiaj. Daca nu ma insel intre timp a rezolvat si tot compresorul a fost problema.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Multumim pentru informatii si detalii Laurentiu. Ca de obicei esti bine documentat pe domeniu clima. Cred ca arsita din Bucuresti este de vina Wink
  • Mari-rds

  • Mesaje scrise: 481
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare. Am si eu probleme cu compresorul de a/c de la masina din semnatura, se pare ca pierde freonu la mijlocul lui ( imbinatura). Compresorul este delphi. Cei de la service mi-au zis ca de vina sunt garniturile de la imbinare... Pot face si eu aceasta operatie ? Pot strica / pierde vreo piesa ? Nu sunt mecanic dar ma mai pricep sa mai fac cate ceva ... Astept un raspuns din partea voastra. Ms.
Skip ads

  • danny_el

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
catalinpav66 a scris:Ai curent in permanenta sau doar atunci cand ar trebui sa cupleze? Nu cumva ai avut compresor fara ambreiaj si ai pus cu ambreiaj? Daca este asa trebuie facute niste modificari la instalatia electrica si modificat din programarea lui ECU,UEC si climatronic


Salut. Cu aceeasi problema cred ca ma confrunt eu acum. Pe scurt .. am o astra h 1.9cdti si problme cu ac-ul ... Vechiul compresor care era pe masina era un compresor fara ambreiaj, acesta mai exact



si acum l-am schimbat cu acest model



pt ca unde am fost sa intreb si unde am sunat nu aveau asa ceva .. imi zicea chiar ca nu ar exista acest tip de compresor.
Primu care l-am schimbat a murit dupa 100-200km .. a iesit freonul din el .. se vedea pe la imbinaturi si cand dadeam sa il opresc/decuplez .. mai mergea, infranat si al doilea l-am montat acum pe iarna, ca atunci l-am gasit, acelasi model ca si cel dinainte. La montat si cand dadeam sa il opresc/decuplez .. nu se decupla... ramanea infranat, am reusit sa ard fulia, am avut noroc ca era buna cea de la vechiul compresor care iesise freonul din el, a schimbat=o si mergea dar in aceleasi conditii... nu vroia sa se opreasca ... se decupla doar daca dadeam si ventilatia pe "0" , doar asa reuseam sa il opresc.
Acum in schimb ca tot au venit caldurile am zis sa vedem daca merge si surpriza .. nu mai cupleaza deloc .. freon am in instalatie pt ca am fost si am verificat si maine dimineata ma duc sa imi dea fulia jos sa vedem daca s-a ars ...
Am intrat cu op-com si am setat la compresor - cu ambreiaj .. era setat fara ambreiaj, de la vechiul comresor. Daca il las setat, fara ambreiaj imi da o eraoare cum ca am tensiunea prea mica la bobina compresor ...
Mi-ai putea spune te rog ce modificare trebuie facuta mai exact la instalatia electrica si ce trebuie setat si unde sa intru...asta daca pot face eu cu op-com sau daca mi-ai putea recomanda unde as putea merge in bucuresti.
Va multumesc anticipat tuturor care nu vor ocoli acest post si ma vor putea ajuta cu sfaturi/idei ...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ia legatura cu colegul LDivora poate te scoate el din necaz Wink
  • danny_el

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am rezolvat .. intr-un final. Sper sa nu mai am probleme cu AC-ul de acum. Pe scurt ... a trebuit modificata instalatia electrica, s-a mai adaugat un releu si l-am bifat in ECU si ECC cu ajutorul op-com si acum functioneaza. se cupleaza/decupleaza .. nu mai ramane infranat.
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut stie careva daca am ventilatorul ac blocat, poate sa fie cauza necuplarii compresorului ?
  • catalinos

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Nu.Si eu am avut o problema cu ventilatorul de ac,la mine cauza a fost mufa oxidata de la ventilator,si cu toate astea imi cupla compresorul....
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ok multumesc , imi trebuie schema electrica de la AC are cineva asa ceva ,am tot cautat da nu am gasit nimic .
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
are cineva seria dupa acea rezistenta termica?
sanatate
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Siguranta termica!
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR