Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sal tuturor, am un Opel Astra F, C14NZ, an 93,hatchback, monopunct, pentru inceput vreau sa precizez ca de o luna ma confrunt cu o problema(timp in care zilnic am tot citit pe acest forum in speranta ca o sa gasesc problema, dar fara succes, am fost la mecanic si electrician si un raspuns pe care am vazut ca multi colegi l-au primit , adu masina la mine cand se opreste, lucru imposibil), masina se opreste in mers in special la viteza mica maxim 60 km/h, are o intrerupere si se opreste,daca apuc sa calc repede ambreaju si turez nu se opreste,dar dupa ceva timp tot se opreste, pun contactul dau la automat si porneste la a 2 sau a 3 cheie si se comporta normal, sau uneori nu vrea sa porneasca decat in modul descris anterior (am patit si la rece dar mai rar si uneori dupa ce am oprit in parcare, am avut 10 minute treaba dau la automat, invarte tot dar nu porneste, decat dupa 2,3 chei ,nici cu acceleratia calcata), ieri de exemplu nu a pornit, am rugat pe cineva sa dea la automat sa verific daca vine scantee, am scos fisa si venea scantee dar masina nu a pornit(asta era dupa 3 chei), am ridicat bancheta sa ascult pompa de benzina, a pus contactul s-a auzit un bazait timp de 3 sec, s-a oprit , a dat la automat a pornit masina si pompa la fel, am observat ca daca merg la drum lung si o 100 km nu am probleme(la viteza de peste 80 km/h nu s-a oprit niciodata), masina trage ok, consumul e acelasi, dar se opreste cam de 2-4 ori pe zi, nu are o regula si apoi merge normal un timp 1,2 zile.Test agrafa 12 constant , am scos intentionat o mufa de la tps, am verificat si a aparut eroarea.
Am schimbat si verificat: senzor delcou (Hall) nou + capac delcou nou
-cap injectie complect
-verificat fise, buji (au fost schimbate de 1 an rulaj aproximativ 16000 km), pe timp de noapte nu face scantei, nu curenteaza
-benzina pare sa vina , am scos furtunul de tur , am pus contactul si a dat un jet destul de consistent
-am schimbat senzor temperatura apa nou
-am scos pompa de benzina si nu e murdara, rezervorul e curat
-senzor map
-iac-ul a fost schimbat anul tecut nou
Am cautat releul pompei de benzina, dupa ce am citit pe forum dar nu l-am gasit in dreapta langa ECU, am vazut ceva relee langa sigurante, dar nu am vazut niciunul de culoare mov, stie cineva care e?
Practic nu stiu ce sa-i mai fac, orice sfat ar fi binevenit, intreb ar fi posibil sa se opreasca uneori pompa de benzina si apoi dupa 2,3 chei sa porneasca din nou?, caci scantee am vazut ca avea si la aprindere am schimbat destule piese, va rog daca ma puteti ajuta .Imi cer scuze daca am fost prea lung in descriere, dar am vrut sa spun exact cum se comporta.Multumesc.
Skip ads

  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai ramane senzorul VSS din spatele ceasurilor, posibil si asta o varianta.
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ok, o sa incerc sa vad , caci am ceasurile vechi acasa, alea fara turometru.multumesc
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
daca gasesti problema si rezolvarea te rog mult sa scrii aici
si mie imi face aproximativ la fel, dar la mine problema este si mai ciudata - problema se manifesta atat pe gaz cat si pe benzina ...
tind sa cred totusi ca este o problema pe partea electrica, dar nu imi dau seama ce ar putea fi
Skip ads

  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ok, o sa postez cu cea mai mare placere numai sa reusesc sa-i dau de capat .
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu alte detalii : - la indrumarea unui coleg de pe club opel am verificat sa vad daca se face vid in rezervor -rezultat nimic
-am luat o pompa de benzina marti(14.05.2013), totul a mers bine pana sambata (18.05.2013),am parcurs aproximativ 80 km in aceasta perioada doar in oras, cand iar a inceput sa moara motorul (exact ca inainte) in relanti sau in mers, ieri eram in drum spre casa la viteza de 80km/h si masina a intrerupt cum face de obicei cand vrea sa moara motorul, dar pe moment nu am lasat pedala de acceleratie(30 de sec sau mai mult), am turat mai tare, a scazut din viteza dar nu a murit motorul,dar nu avea putere(in acest timp am mai dat vreo 2 pedale si a revenit la normal ) si nu a mai facut nici un fel de probleme, am ajuns cu bine cei 40 de km cat mai aveam de parcurs, in timpul acelei manifestari nu s-a aprins nici un martor in bord, parea totul normal ca si cand motorul ar merge, dar ceva nu lucra la parametri normali.Am facut si un test agrafa aseara dar nimic, doar 12.
In principiu nu am rezolvat nimic pana acum, ceva pareri, indrumari?
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ar mai fi senzorul ECT, care stiu ca face probleme cand motorul ajunge la temperatura optima de functionare; din cate imi aduc aminte, e pozitionat pe langa pompa de apa ... prin zona aia, oricum, in stanga motorului, cum te uiti la el.
Pe de alta parte, ar trebui sa iti apara ca si eroare, cand faci testul cu agrafa.
Spun asta, pt ca tatal meu avea problema asta la un Golf 3, se oprea din senin si dadea la automat pana ii ieseau ochii; schimband senzorul ECT, s-a rezolvat problema instantaneu! Wink
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
herby a scris:Revin cu alte detalii : - la indrumarea unui coleg de pe club opel am verificat sa vad daca se face vid in rezervor -rezultat nimic
-am luat o pompa de benzina marti(14.05.2013), totul a mers bine pana sambata (18.05.2013),am parcurs aproximativ 80 km in aceasta perioada doar in oras, cand iar a inceput sa moara motorul (exact ca inainte) in relanti sau in mers, ieri eram in drum spre casa la viteza de 80km/h si masina a intrerupt cum face de obicei cand vrea sa moara motorul, dar pe moment nu am lasat pedala de acceleratie(30 de sec sau mai mult), am turat mai tare, a scazut din viteza dar nu a murit motorul,dar nu avea putere(in acest timp am mai dat vreo 2 pedale si a revenit la normal ) si nu a mai facut nici un fel de probleme, am ajuns cu bine cei 40 de km cat mai aveam de parcurs, in timpul acelei manifestari nu s-a aprins nici un martor in bord, parea totul normal ca si cand motorul ar merge, dar ceva nu lucra la parametri normali.Am facut si un test agrafa aseara dar nimic, doar 12.
In principiu nu am rezolvat nimic pana acum, ceva pareri, indrumari?


aceleasi simptome, acelasi lucru pat si eu ....
sunt tare curios de rezolvare
o sa ma uit we acesta pe la toate mufele de la motor, cine stie ...
Skip ads

  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
@dyS a scris:Ar mai fi senzorul ECT, care stiu ca face probleme cand motorul ajunge la temperatura optima de functionare; din cate imi aduc aminte, e pozitionat pe langa pompa de apa ... prin zona aia, oricum, in stanga motorului, cum te uiti la el.
Pe de alta parte, ar trebui sa iti apara ca si eroare, cand faci testul cu agrafa.
Spun asta, pt ca tatal meu avea problema asta la un Golf 3, se oprea din senin si dadea la automat pana ii ieseau ochii; schimband senzorul ECT, s-a rezolvat problema instantaneu! Wink

am schimbat acest senzor am specificat in primul post, fara sa apara eroare, e nou de vreo luna, multumesc oricum de sprijin
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut, nu cumva ai mers cu ea subturata, si ai catalizatorul infundat? ti-a murit vreodata motorul la peste 2500 de ture? cred ca problema asta o ai numai la relanti sau la turatii mici?
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sal, intradevar motorul nu a murit la turati mari niciodata, iar mersul este unul normal nu pe forja ca doar e 1,4 l motorul Very Happy, cei drept am mers o perioada mare de timp la turatii mai joase adica schimbam la 2000 rpm,o sa citesc pe forum sa vad cum pot verifica catalizatorul, multumesc pentru sfat.
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Iti spun pentru ca in aceeasi situatie sunt si eu momentan. Alta rezolvare in afara de a merge cu ea mai turata, nu am gasit, nu stiu sa fie alta cale de curatare a catalizatorului. Asta din cauza ca merg mai mult in oras. Am fost si eu la randul meu sfatuit sa o tin undeva intre 2500-2700 in mod constant, si din cand in cand o sa mai scot la plimbare si afara si acolo sa o tin pe la 3000. Daca descoperi o cale de curatare a catalizatorului, te rog frumos sa postezi si aici. Multumesc, o zi buna in continuare.
Skip ads

  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
@ Cipicao . ok, intrebare si la tine uneori la rece nu vrea sa porneasca ?, la tine cum se manifesta, porneste ok dupa ce se opreste in mers? Multumesc.
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
La prima pornire, e super ok, fara probleme.
O data ce moare motorul, porneste mult mai greu, dupa ce ajut mult din acceleratie.

Oricand, fara probleme.
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am inteles, la mine o ia la a 3 cheie cel mult, luni am schimbat si filtrul de benzina(dupa ce l-am dat jos l-am scuturat putin si apoi am dat drumu la benzina ce era in el si a fost cam neagra, in rest pe furtun a venit curata) , pana azi cel putin nu a mai murit motorul dar am facut vreo 30 de km pana acum,dar nu iau inca nimic in serios caci pana acum numai dezamagiri am avut dupa schimbarea pieselor, astept sa mai treaca ceva timp, am pus si pe baza raciri temperaturii din Arad undeva maxim 200 C , caci totul a aparut la mine cu incalzirea temperaturi de afar sau e pur si simplu o coincidenta, astept sa vad ce mai rezolv in acest weekend cand merg la mecanic iar. O zi buna
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
o sa vezi ca nu are legatura nici cu filtrul de benzina, nici cu senzor temperatura ...senzor VSS ...sau cum ii zice, nu are legatura nici cu temperatura de afara. tine-o mai turata, incerca sa o mai ,,calci ,, din cand in cand, in sensul de turata, nu viteza.
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ok Very Happy , incerc si varianta asta incepand de azi , in caz ca reusesti ceva si tu , o rezolvare inaintea mea te rog sa postezi.
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
verifica continuitatea firului de la sonda lambda
eu aveam firul de la sonda lambda copt de la atata caldura a motorului, intrerupt
l-am taiat de unde era intrerupt, l-am dezizolat, curatat cu putin smirghel si inadit din nou *varianta romaneasca - cu patentul)
Insa inainte de a-l carpi, am zis totusi sa verific daca chiar de aici se tragea aceasta problema
Am pornit masina si a inceput imediat sa se manifeste
Mergea un timp aleator (10 secunde - 2 minute - 5 minute ...) dupa care se oprea instantaneu
De aici aveam si eroarea de sonda si eroarea de injector. Sonda nemailucrand cum trebuie, probabil ca ECU trimitea informatie (curent mai mult) spre injector pt a suplini amestecul ...
Zilele acestea o sa ma ocup mai in detaliu de acel fir si o sa ii fac o lipire mai profi un pic (cu un ciocan de lipit)
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Eu am scos mufa de la sonda lambda si nu am vazut nici o reactie in mers a masini, practic merge la fel, am verificat doar la relanti. Imi poti spune te rog exact cum ai verificat tu, de ti-ai dat seama ca e defecta, la mine nu apare nici eroare, doar 12.Multumesc
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
eu am avut firul intrerupt
l-am taiat unde era intrerupt si l-am inandit
inainte de a-l inadi am zis totusi sa pornesc masina sa vad daca se manifesta intr-adevar problema de acolo
restul este exact cum am scris mai sus
lasa-mi un mesaj pe privat cu nr tau de tel si te sun sa iti explic prin viu grai.
este mai usor asa, daca vrei bineinteles
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR