- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- ionexu
- **
- 151 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2012 A17DTS
- Bucuresti
ionexu
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
- mathias lucian
- **
- 95 mesaje
- din 27 Mar 2013
- Zafira 2006
- Vaslui
mathias lucian
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2013
- Mesaj Privat
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
- mathias lucian
- **
- 95 mesaje
- din 27 Mar 2013
- Zafira 2006
- Vaslui
mathias lucian
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2013
- Mesaj Privat
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
- mathias lucian
- **
- 95 mesaje
- din 27 Mar 2013
- Zafira 2006
- Vaslui
mathias lucian
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2013
- Mesaj Privat
- mathias lucian
- **
- 95 mesaje
- din 27 Mar 2013
- Zafira 2006
- Vaslui
mathias lucian
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2013
- Mesaj Privat
- mathias lucian
- **
- 95 mesaje
- din 27 Mar 2013
- Zafira 2006
- Vaslui
mathias lucian
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2013
- Mesaj Privat
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ionexu
- **
- 151 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2012 A17DTS
- Bucuresti
ionexu
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
Gata cu DPF-ul meu ! Pentru ca isi facea regenerari continue si m-am saturat sa tot schimb uleiul la 3000 km pentru ca se facea apa chioara, l-am dat jos sa-l bricolez. Am incercat sa suflu prin el si mi-au "iesit ochii", atat era de infundat. Masina are 213.000 km reali, deci filtrul era pe moarte. Mi-am confectionat un burgiu cu diametrul de 25mm, destul de lung cat sa intre prin teava dinspre toba finala si sa treaca prin dpf (se gaseste si de cumparat, costa cam 100-120 lei). Am demontat senzorul de temperatura si am gaurit filtrul. A trecut destul de usor prin el.
L-am montat la loc, am pus Opcom-ul si am observat ca diametrul gaurii era exact cat trebuie: senzor presiune la relanti 0, la 5000 rpm 7-8, adica aproximativ cat un filtru "desfundat". Practic senzorul de presiune este gata "emulat".
Senzorul de temperatura l-am inseriat cu un potentiometru de 1Kohm. Am reglat apoi din el, cu motorul incalzit bine, astfel incat sa-mi arate pe Opcom o valoare de 600 grade.
Concluzii dupa aproximativ 500 km:
- motorul e mai sprinten, nemaifiind gatuit
- consumul a scazut, practic nu mai exista regenerari
- uleiul nu se mai dilueaza
- o singura eroare inregistrata in ecu : temperatura senz 2 de temp este eronata, comparata cu valoarea senz 1 de temp si temp aerului din admisie (nu mai stiu cum suna in engleza, dar e un carnat destul de lung)
- in ciuda erorii stocate, nu s-a aprins nici un martor pe bord, masina nu este limitata in nici un fel
Probabil cu emulatorul de la Malin nu o sa apara nici o eroare, deci ar veni ca o completare la ce am facut eu.
Intre timp o sa ma bucur de masina mea FARA DPF si o sa mai revin cu feedback-uri.
L-am montat la loc, am pus Opcom-ul si am observat ca diametrul gaurii era exact cat trebuie: senzor presiune la relanti 0, la 5000 rpm 7-8, adica aproximativ cat un filtru "desfundat". Practic senzorul de presiune este gata "emulat".
Senzorul de temperatura l-am inseriat cu un potentiometru de 1Kohm. Am reglat apoi din el, cu motorul incalzit bine, astfel incat sa-mi arate pe Opcom o valoare de 600 grade.
Concluzii dupa aproximativ 500 km:
- motorul e mai sprinten, nemaifiind gatuit
- consumul a scazut, practic nu mai exista regenerari
- uleiul nu se mai dilueaza
- o singura eroare inregistrata in ecu : temperatura senz 2 de temp este eronata, comparata cu valoarea senz 1 de temp si temp aerului din admisie (nu mai stiu cum suna in engleza, dar e un carnat destul de lung)
- in ciuda erorii stocate, nu s-a aprins nici un martor pe bord, masina nu este limitata in nici un fel
Probabil cu emulatorul de la Malin nu o sa apara nici o eroare, deci ar veni ca o completare la ce am facut eu.
Intre timp o sa ma bucur de masina mea FARA DPF si o sa mai revin cu feedback-uri.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Buna solutie insa nu corecta, tot te vei lovi ulterior de probleme la senzori, la back presure...
Personal la un caz de genul la care nu am avut solutie de DPF la momentul respectiv(1,6TDI VAG), am spalat filtrul(operatiunea de amploare, cu filtrul lasat la inmuiat in diverse solutii). Filtrul a ramas curat parca 15000 KM, apoi iar spalat si inlocuit un senzor de diferentiala ce facea figuri, merge inca dar deja da semene de imbacsire iara.
Personal la un caz de genul la care nu am avut solutie de DPF la momentul respectiv(1,6TDI VAG), am spalat filtrul(operatiunea de amploare, cu filtrul lasat la inmuiat in diverse solutii). Filtrul a ramas curat parca 15000 KM, apoi iar spalat si inlocuit un senzor de diferentiala ce facea figuri, merge inca dar deja da semene de imbacsire iara.
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ionexu
- **
- 151 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2012 A17DTS
- Bucuresti
ionexu
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
Nu am resetat nimic. Doar am urmarit valoare gradului de imbacsire care creste si scade. Nu stiu exact ce face ea acolo, dar consum marit la relanti nu am mai avut si nici fum nu a scos. Ca fapt divers, nu scoate fum deloc cu dpf-ul anulat. In sarcina mare si accelerare violenta scoate fum foarte putin.. pe o scara de la 1 la 10, scoate cam de 0.5.
- Andrei79tm
- *
- 3 mesaje
- din 09 Mai 2013
- Vectra 2006
- Timis
Andrei79tm
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2013
- Mesaj Privat
s-a folosit metoda "chiuretajului" , deci fara gaurire, fara decupari si sudura., doar extragere. si s-a scos tot fagurele , tocat marunt, plin de funingine neagra. Motorul trage ok, nu am fum. Intrebarea mea este ce se poate intampla daca o las FARA RESOFTARE ?. sau fara emulare ? . Mentionez ca am doua coduri de eroare pe op-com , Punu902 - senzorul de temperatura a gazelor de ardere cu tensiune mare ( Bunu-s2) (05) present. Si Punu90unu - senzor de presiune filtru de particule - frutun defect (5 prezent. De asemenea deviatia injectoarelor, la trei este minus zero virgula ceva , la al patrulea sare si de 2. dar nu stiu cum era inainte pt ca mi-am luat op-com dup operatiune.
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
@Andrei79tm, cred ca ai distrus DPF-ul degeaba, dupa codurile de eroare care zici ca le ai, problema e in alta parte.
Ca o paranteza, nu inteleg de ce, cei care isi anuleaza dpf, se chinuie sa-i goleasca continutul prin diverse metode, in loc sa-l inlocuiasca cu o teava. E mult mai putina munca de facut asa...
Adi G.
@Andrei79tm, cred ca ai distrus DPF-ul degeaba, dupa codurile de eroare care zici ca le ai, problema e in alta parte.
Ca o paranteza, nu inteleg de ce, cei care isi anuleaza dpf, se chinuie sa-i goleasca continutul prin diverse metode, in loc sa-l inlocuiasca cu o teava. E mult mai putina munca de facut asa...
Adi G.
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat