Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
inca nu
am chemat astazi un electrician si mi-a zis ca din modulul de aprindere este problema. cel aflat sub bobina de aprindere
te tin la curent
Skip ads

  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am o puternica presimtire ca nu el e de vina ...
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
pai nu stiu ce sa mai schimb ...
ieri am schimbat si acest modul - astept 2-3 zile sa vad cum se va manifesta, apoi o sa scriu
intre timp am schimbat :
sonda lambda
iac
bujii
capac delcou
fise
senzor temperatura (cel care se afla in zona alternatorului)
corp injector (throttle body) este curat
furtunele nu au nici o problema
baterie ok
alternator ok (incarca)
habar nu am ce ar mai putea fi
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
revin din nou
nu mai este nevoie sa stau 2-3 zile sa vad cum se manifesta

face la fel, se opreste brusc, cand vrea ea
imi da intr-una aceleasi erori : 44 = sonda lambda - amestec sarac, 25 = tensiune mare injector
nu mai stiu ce sa ii mai fac
cred ca o sa ma dau batut cat de curand
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
uitasem
ce am observat mai de curand (cam de o luna de zile cred)
la apasarea concomitenta a celor doua butoane ale TID-ului nu imi mai afiseaza decat viteza de rulare
inainte imi mai afisa F12 apoi 171 apoi viteza de rulare _ _ km/h
sa fie oare vreo legatura cu ceea ce se intampla cu masina mea ?
  • kng91

  • Mesaje scrise: 241
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2011

  • Mesaj Privat
nu are treaba cu ce iti aprea pe TID, iar sonda lambda cand nu iti merge consuma in draci masina, testat de mine.
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ma gandeam ca nu are nici o legatura, dar am zis totusi sa scriu
cu sonda lambda ai dreptate, consuma mult fara ea.
cum ii scot mufa, apare imediat eroare in bord, 13.
Insa nu mai inteleg nimic in legatura cu eroarea 44 = sonda lambda - amestec sarac
Amestec sarac in ce ? In benzina sau in aer ?

Eroarea 25 = tensiune mare injector
Ce ar trebui sa inteleg din asta ?
Am verificat si eu, firele de la injector, mufa injectorului, injectorul pulverizeaza fin ...
Chiar nu mai stiu ce sa schimb sau sa verific, atata timp cat ea se manifesta atat pe gaz cat si pe benzina
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
Eu unul cred ca mi-am rezolvat problema
Am constatat ca de vineri si pana astazi nu s-a mai oprit motorul deloc, nici in mers nici la relanti
Avand timp liber in we, am facut urmatoarele :
1. Am curatat throttle body, cu toate ca era aproape impecabil de curat . Mergand cu masina aproape numai pe gaz, nu prea avea de la ce sa se murdareasca, dar am zis totusi sa il curat pt a-l scoate definitiv din banuieli.

2. Am curatat acea ''talpa'' (partea metalica) a bobinei de inductie, in care sta fixata pe aripa masinii prin doua suruburi.
Era corodata si ruginita destul de bine.
Totodata am curatat si prinderile (talpa) modulului de aprindere, care se afla imediat sub bobina.
Acea talpa a modulului, fiind din aluminiu, probabil ca functioneaza ca un fel de radiator de racire pt componentele electronice ale modulului de aprindere, dar si pt a isi lua minusul (- masa) de pe caroserie.
Cert este ca era destul de oxidata in zona suruburilor de prindere pe caroserie.
Probabil ca ambele, atat bobina cat si modulul, isi iau minusul (-) de pe caroserie, insa fiind atat de oxidata si de ruginita in zona aceea, nu mai functionau asa cum ar fi trebuit.
Sau probabil chiar o fi fost modulul defect, asa cum a zis electricianul initial. Desi ma cam indoiesc.
Oricum, de vineri si pana astazi, nu s-a mai manifestat in nici un fel ciudat, avand totodata o pornire destul de usoara (tinand cont ca i-am inebunit electromotorul timp de peste o luna de zile).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR