Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Ma bucur sa aud ca a disparut mica fantoma si ca totul este in regula, dar am si eu o intrebare: filtrul de logan stie sa incalzeasca motorina? Intreb deoarece mi s-a propus ca daca solutia cu banda de teflon nu da roade sa pun un filtru incapsulat cat mai ieftin ca pe timpul verii motorul nu are nevoie de motorina incalzita, iar cand se va raci vremea sa pun unul mai bun. Credeti ca merita efortul de a folosi doua filtre, sau ar fi mai indicat sa pun unul care stie sa incalzeasca si motorina de prima data.
@ionexu: As dori sa stiu de unde ai luat filtrul de motorina si cat a costat? Intreb deoarece stiu pe cineva care si-a luat filtru pentru propriul Logan de la un magazin de piese auto, filtru care era original sau cel putin asa scria pe cutie, dar care s-a dovedit ca nu a fost deoarece dupa 200 de km refuza masina sa porneasca, iar cei de la reprezentanta i-au spus ca filtru nu era original.
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut!
Poate dauna in vreun fel inlocuirea filtrului original cu unul de Logan? Ma gandesc ca trebuie sa respecte anumiti parametri care sunt diferiti in functie de motoare. Se schimba cu tot cu conducte si se potriveste la fix in locul celui vechi sau trebuie facuta o improvizatie?

Eu ma gandesc serios sa cumpar capacul si conductele daca ma vor tine macar cativa ani, ma scoate din sarite scartaitul acela.
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Din ce am vorbit cu cei de la service, am inteles ca nu s-ar gasi separat capacul acela, ci va trebui sa cumperi intregul suport al filtrului. Ca pret parca era in jur de 400 lei, dar nu sunt sigur. Din punctul meu de vedere aceasta ar fi ultima solutie la care m-as gandi, deoarece e posibil ca sa faci schimbul de filte la un "super service" si cei de acolo sa iti intinda putin conductele si astfel sa se largeasca oringurile, caz in care apare din nou sunetul.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asa am inteles si eu, ca nu se gaseste si trebuie sa cumpar bateria cu totul. Care ar fi o modalitate corecta de schimbare a filtrului pt a nu largi oringurile? Eu sambata am facut schimbul si baiatul de la service stia de problema cu aerul care intra pe la imbinare. Din ce am observat eu conductele sunt destul de rigide si singura modalitate de a scoate capacul filtrului e prin indoirea/flexarea conductelor.
Skip ads

  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Filtrul de Logan nu stie sa incalzeasca motorina, functie cam inutila, zic eu.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=88962 .

O alternativa la filtrul de Logan:
http://www.the-filtershop.r...#page_artdet_tabs .
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Cred ca aceasta este singura modalitate de schimbare, dar trebuie sa le flexeze cat mai putin. Tutoriale video nu am gasit nici unul pe internet, ci doar acestea doua, care contin poze detaliate ale procedurii:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=68945
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=66434
Sper ca sa iti fie de folos si poate unii din colegii cu mai multa experienta sa realizeze un video cu un schimb al filtrului de motorina.
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu are legatura cu motorizarile discutate aici.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri.

Sunt curios, la celelalte motoare 1.7 CDTI mai vechi (de 101 cai) nu este acelasi sistem de filtrare a motorinei? Problema cu zgomotul este doar la motorizarile 1.7 CDTI de 110 si 125 cai, cu codurile Z17DTJ si Z17DTR.
Inlocuirea filtrului original cu unul capsulat ce ar presupune? Ma refer aici in special la conectarea conductelor actuale, sistemul de prindere fiind probabil diferit.
Skip ads

  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Asa este, dar sunt singurele care se apropie cel mai mult de motorizarea noastra cu probleme. Astept pozele promise cu noul filtru de Logan.
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat


Acesta este filtrul de Logan. Furtunul maro este pus provizoriu pana confectionez un dop. Oricum pe acea teava are o supapa ce nu lasa aerul sa intre. Se poate observa ca furtunele albastre sunt un pic mai sus decat filtrul si dupa montare a ramas aer strans acolo, dar dupa cativa km si cateva "fantome" s-a aerisit si e liniste. Filtrul l-am fixat in graba cu o carpa infasurata pe el si indesat apoi in suportul celui vechi. In partea de jos filtrul are un dop de plastic ce se poate desfileta pentru drenarea apei. Pentru a nu fi probleme cu pornirea, umpleti cu motorina filtrul si furtunele.

Pe viitor o sa le mai bricolez, ce vedeti a fost facut in graba.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Intre timp am aflat ca pretul unei baterii complete GM (capacul nu se gaseste separat) este de aproximativ 300 lei. Sincer i-as da fara retinerea la fiecare 2-3 ani daca ar insemna sa nu mai aud fantoma de sub capota. Este necesara si inlocuirea conductelor care intra in capac? Acestea ar mai costa inca 300 lei...
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Si eu de 600 de lei schimb 6 filtre Smile.
Skip ads

  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Cam scumpe piesele, dar mai trebuie adaugat si costul manoperei, asta daca nu le schimbi chiar tu. Parerea mea e ca problema vine de la capac si pentru inceput as schimba doar suportul filtrului si apoi daca persista sa schimbi si conductele. Insa mai este o problema: sunt cazuri cu masini noi la care sunetul a aparut dupa nici 5000 de km. Deci acea persoana avea totul nou si totusi a aparut sunetul. E cam ca la loterie si cu noile piese.
@ionexu: pe perioada verii nu va fi nici o problema, dar cand va veni frigul ce vei face cu filtrul ca nu stie sa incalzeasca motorina? Nu sunt sanse sa se gelifieze si sa nu mai porneasca masina?
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu ti se pare ca e ca in povestea cu drobul de sare? Pe bune.. fiecare face ce vrea..
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
De cateva zile la mine e liniste totala. Am schimbat filtrele, inclusiv pe cel de motorina si am mai impins un pic de conducte. Oricum probabil va aparea din nou dupa cateva iesiri pe drumuri mai denivelate. La urmatorul schimb de filtre o sa schimb si carcasa filtrului cu tot cu capac din moment ce vine si cu elementul filtrant. Very Happy
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Au mai trecut cateva sute de km si nici un zgomot. Am redescoperit placerea condusului fara "fantome" Smile .
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Felicitari. Abia astept sa fac si eu schimbul de ulei si filtre si sa montez un astfel de filtru. Imi poti spune te rog la cati km se schimba acest filtru incapsulat?
Multumesc anticipat pentru raspuns.
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu o sa-l schimb la 10.000 km (cred ca ar merge maxim 15.000, cu drenari de apa la cateva mii de km), cand o sa schimb si uleiul si filtrele. Merg preponderent in oras si nu cred in mituri gen 30.000 km intre revizii.. cel putin nu la noi.
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@ionexu- cu ce motorina alimentezi?
nu te-ai mai gandit sa bricolezi la filtrul original si anume sa fixezi mai temeinic cele doua tevi cu ceva de la BISON-EPOXI METAL? Eu la asa ceva m-am gandit dar nu prea stiu cam ce diametre de tava ar putea intre si cat de adanc, sau sa le pot infige la cald si apoi cu epoxi-metal doar pt o fixare/etansare mai sigura. Ma gandesc la ceva teava de cupru. Asa mi s ar parea mai elegant si usor de intretinut....
Este mai mult o intrebare catre tine ca ai tot rasucit la acea caracasa de filtru mai ales ca acum o ai data jos. Eu asa m-am gandit sa fac cand se va accentua sunetul.
Zi mi dupa parerea si experianta ta de ce nu este buna ideea mea, ca ma gandesc ca te ai gandit si la asta...
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Dupa cum va spuneam saptamana trecuta, prima mea solutie a fost cea cu banda cu teflon. Rezultatul: zgomotul fantoma persista. Ramane sa montez filtrul incapsulat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR