Ai uitat parola?


  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Mi-a aparut astazi din senin in CP "Service vehicle soon" si masina nu mai tragea parca e infundata.
Am fost la o diagnoza si a gasit urmatoarea eroare: "P2453 - Diesel particulate filter differential pressure sensor malfunction" adica senzorul de presiune al DPF-ului stricat si cica acum e in modul avarie, de asta se comporta asa.
A mai avut cineva aceasta problema?
Care au fost costurile?

Multumesc frumos.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Da,aceasta eroare iti apare datorita intreruperii sau a periodei foarte scurte in care s-a efectuat regenerarea DPF.
Senzorul este destul de scump,aproximativ 650 lei.
Va trebui sa efectuezi o regenerare fortata(cost aprox.200 lei,service) sau sa incerci sa mergi in regim de turatie constanta pe la 2000 rot/min,de preferat pe autostrada.
In cazul in care efectuezi o regenerare fortata trebuie sa ai suficienta motorina in rezervor intrucat masina trebuie sa functioneze pe loc la turatii de aprox 3500 rot/min,sa fie pozitionata afara din garaj(gaze),abia cand temperatura gazelor evacuate ajunge pe la 600 grade Celsius este pornita operatiunea de regenerare.
In cazul in care operatiunea de regenerare fortata nu porneste trebuie insistat deoarece aceasta eroare poate intarzia initializarea regenerarii(acest lucru l-am intampinat eu).
Am sa incerc sa uploadez un filmulet cu acest lucru.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Cam pe aici se ajunge in timpul regenerarii fortate.Operatiunea a durat aproximativ 8-10 minute.
http://img16.imageshack.us/...znmaeyotzcckl.mp4
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Mi-a verificat si gradul de incarcare al DPFului si era 23% (tocmai facusem cu cateva zile in urma un drum de 600km ).
In acest caz nu cred ca mai trebuie facuta regenerarea fortata nu?

Multumesc frumos.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Verificarea unde ai efectuat-o?
Atunci sa nu trebuiasca inlocuit senzorul de presiune diferentiala,de obicei nu prea este pe stoc,trebuie sa astepti cateva zile,depinde unde il comanzi.
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
La un service Bosch in Iasi si mi-au zis ca trebuie schmbat senzorul.
Dvs. l-ati schimbat sau de unde stiti cat costa?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
La mine nu a trebuit schimbat,am avut aceeasi eroare,insa m-am interesat cat costa deoarece nu vroia sa initializeze regenerarea si m-am gandit ca va trebui sa-l inlocuiesc.
Vezi ai grija ca sunt doua tipuri de senzori de presiune diferentiala,intai uita-te ce model ai pe masina,cu un furtun sau cu doua furtune.Vezi ca senzorul este pozitionat in spatele motorului cum stai cu fata la masina,dupa rampa de admisie.
Daca vrei iti trimit oferta de pret pe care am primit-o eu pe mail,insa sunt colegi de aici de pe forum de la sectiunea publicitate,"piese opel".
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am facut o poza dimineata:
http://awesomescreenshot.com/0f61g4l31d
Iti poti da seama ce model e? stii cumva si codul piesei?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Din pacate a trebuit sa plec,nu sunt la calculator sa-ti pot da detalii.Incerc mai tarziu.
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua, o problema asemanatoare am intampinat si eu la masina mea , este vorba de un Opel Insignia 2.0 CDTI 160 CP, care l-am luat SH la 145.000 km, dupa 300 km s-a aprins in bord " Service Vehicle Soon" motorul intrand in avarie deaba mai urca in ture ( ziceai ca esti caruta) , am puso pe tester acelasi cod de eroare a aparut ca aici , dar filtrul de particule aparea ca-i incarcat 150% , am demontat DPF-ul si l-am trimis la curatat , pe bord nu a mai aparut aceasta eroare, dar acum dupa inca 200 km, s-a crapat furtunul de la intercooler , si mi s-a aprins dupa inca vreo 50 km martorul acela ca un canal ( de la emisii poluante) , am inteles ca din cauza furtunului care s-a spart...... Mai cunosc cazuri care au schimbat senzorul si defapt e de la filtru ca nu si-a facut regenerarea cum trebuie....... O zi buna !
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
@bpinsignia,
Din ce am observat ai acelasi tip de senzor ca mine,adica cu un furtun.Din pacate site-ul celor de la ecat24.com nu mai functioneaza ca sa-ti pot furniza codul exact.Nici cei care mi-au emis factura proforma nu au trecut codul GM.
Poza cu senzorul din partea opusa:
Aceasta imagine a fost micsorata

Uploaded with ImageShack.us
Ai verificat si integritatea furtunului de la intercooler pentru ca si el poate genera acest cod de eroare,motorul nu se mai tureaza,nu are viata si are si un zgomot ciudat.
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat astazi senzorul (a costat 230ron - original GM) si acum merge perfect.
  • luciferus4ever

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Bună dimineata.
La mine era initial necesară schimbarea acestuia însă a fost reprogramat/resetat si s-a efectuat regenerarea. Am 300 km mersi deja si motorul functionează perfect.
  • GPosdarie

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Are cineva vreo poza cu locatia acestui senzor pentru opel insignia 20 dth 160cp? si eu am aceeasi eroare dar nu stiu unde se afla exact pentru a-l putea schimba.
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
codul este 55566186 - cel putin la a20dth
  • COSTACHE04

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Atenție cu acest senzor.....se pare că nu se impune înlocuirea,ci doar actualizarea softului.Am avut aceeași problemă,am înlocuit senzorul...însă după 2000 km a reapărut. Am făcut resoftarea,am pus senzorul original(norocul meu a fost că nu îl aruncasem 😁).......și totul e ok.Singura problemă a fost că a trebuit să plătesc operația(se aplică pentru mașinile mai vechi de 2014):40 euro numai la reprezentanță.
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Am SVS în bord si următoarea eroare: P2453-5A Present, Diesel Particular Filter (PDF) Diferential Pressure SENSOR Circuit - Not Plausible.
Am încercat sa sterg eroarea dar fără succes.
Am aruncat o privire sub masina și am ulei la capătul de jos al furtunului intercooler

Știe cineva cum se demontează mai ușor furtunul (fară sa o duc la service) ca să îl verific în detaliu?
Multumesc
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
bpinsignia a scris:Am schimbat astazi senzorul (a costat 230ron - original GM) si acum merge perfect.


Bună,
Mai știi codul senzorului și de unde l-ai comandat?
Multumesc
  • ABelea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ma poate ajute si pe mine cineva cu locația exactă a senatorului de presiune diferențială la un opel asta h 1.9 cdi 120 hp.
  • DCatalin580

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
buna am svs eroarea p2084 egts bank1 sensor2 e cel dinantea filtru particule ?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata