- costicimpy
- **
- 326 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Teleorman
costicimpy
- Mesaje scrise: 326
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- raducrisstian
- ***
- 500 mesaje
- din 29 Oct 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
raducrisstian
- Mesaje scrise: 500
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2006
- Mesaj Privat
clawmvp
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
VS-03-MIC
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2007
- Mesaj Privat
clawmvp
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- raducrisstian
- ***
- 500 mesaje
- din 29 Oct 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
raducrisstian
- Mesaje scrise: 500
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2006
- Mesaj Privat
clawmvp
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
gulco66
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: suceava
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2007
- Mesaj Privat
gulco66
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: suceava
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2007
- Mesaj Privat
costicimpy a scris:Salutare colegi!
La ASTRA mea din 2000 1.7 DTI atunci cand ii pun contactul nu se aprinde acea masinuta cu cheia. Din cate stiu eu nici unui prieten nu i se aprinde. Sa fie vreo problema asta?
La ASTRA mea din 2000 1.7 DTI atunci cand ii pun contactul nu se aprinde acea masinuta cu cheia. Din cate stiu eu nici unui prieten nu i se aprinde. Sa fie vreo problema asta?
astra ta din 2000nu este conceputa cu acel zenzor! trebuie sati se aprinda un led cu un motoras
fish13
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut! Mi se aprinde si mie martorul din bord "masina cu cheita", cand trec de 110 km/h. Nu pierd din putere si nu simt nici o modificare la motor in mers. Cand reduc sub 100 km/h se stinge. Am fost la un tester si nu mi-au gasit nici o eroare. Ei spun sa vin cu "martorul" aprins, sa poata citi eroarea. Am schimbat uleiul , toate filtrele (aer, motorina si polen) si am pus un debitmetru nou. Dupa 3 minute de mers peste 120km/h, martorul s-a aprin iar. Puteti sa-mi dati un sfat ?
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
fish13
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
Pentru Iulian Popescu. Multumesc pentru invitatia de sambata, dar nu pot veni. Am fost astazi la tester la G&P si am luat mare teapa, (110 RON) . Au gasit un singur cod prezent, un senzor RPM, de care stiiam ca e defect deoarece mi se duce acul de la torometru cu 1000 mai sus. Nu e nici o problema ca stiu sa-l resetez. Am purtat o discutie cu cei de la G&P, mi-au inlocuit senzorul RPM si am iesit in probe. Cum am trecut de 120km/h , "martorul" s-a aprins. M-am intors si mi-au schimbat si debitmetrul de aer. Am iesit in probe si "martorul" nu s-a mai aprins, dar nu simteam nici o diferenta. Dupa ce mi-au pus piesele mele inapoi si am plecat "martorul" nu s-a mai aprins. Am fugarit-o cat am putut si nu s-a mai aprins nimic la ea.
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salut, ma bag si eu in discutii de la un timp mi se aprind mai multi martori pe bord dupa ce pun contactul (baterie, cel cu masina cu cheita si cel cu motorul), inainte se stingeau dupa 3-4 secunde (parca ramanea doar 1 aprins pana la pornirea motorului insa nu mai stiu sigur care ), acum raman toate aprinse pana la pornire, dupa pornire se sting toate. este vreo problema? am schimbat de curand uleiul cu unu sintetic pentru diesel, Castrol. Ar trebui sa-mi fac probleme? masina nu pierde din putere, am mers ieri cu 178.5 Kmph si nu a dat semne de oboseala
- alin lupu26
- *
- 2 mesaje
- din 01 Dec 2008
- Ialomita
alin lupu26
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2008
- Mesaj Privat
- denisCT
- ****
- 1,408 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,408
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
kream10
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.9 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
As avea nevoie de un sfat de la cei care au patit ceva asemanator: am un Opel Astra H 1.9 CDTI, 150 CP, anul 2005. De Craciun pe autostrada Bucuresti-Pitesti mi-a aparut pe bord martorul cu masina cu cheita. Am sunat pe cineva de la Opel si mi-a spus sa scot contactul si sa pornesc masina din nou. Am pornit-o din nou si becul a disparut. Dupa cateva zile cand m-am intors in Bucuresti tot drumul am venit cu martorul cu masina cu cheita aprins. Dupa cateva zile in care nu am mai plecat cu ea, cand am pornit-o nu se mai accelera si nu se mai tura. Am dus-o la Opel si am bagat-o pe tester. Mi-au spus ca trebuie sa-i cumpar un alt filtru de particule. Partea proasta este ca acesta costa foarte mult si nu-mi permit. Ca sa pot pleca cu masina de la Opel au trebuit sa-mi dea filtrul jos si sa vin asa cu ea. Am tot citit pe forum ca filtrul asta de particule se regenereaza prin turatie la 3500 de ture. Problema este ca acum mi-e frica sa-i pun din nou filtrul si sa incerc sa o turez (nici inainte cu filtrul pus nu se mai tura). Singura varianta ca sa cureti filtrul de particule este prin regenerare? Mai exista cumva o alta varianta?
A mai trecut cineva prin asa ceva?
Multumesc anticipat celor care imi vor raspunde!
As avea nevoie de un sfat de la cei care au patit ceva asemanator: am un Opel Astra H 1.9 CDTI, 150 CP, anul 2005. De Craciun pe autostrada Bucuresti-Pitesti mi-a aparut pe bord martorul cu masina cu cheita. Am sunat pe cineva de la Opel si mi-a spus sa scot contactul si sa pornesc masina din nou. Am pornit-o din nou si becul a disparut. Dupa cateva zile cand m-am intors in Bucuresti tot drumul am venit cu martorul cu masina cu cheita aprins. Dupa cateva zile in care nu am mai plecat cu ea, cand am pornit-o nu se mai accelera si nu se mai tura. Am dus-o la Opel si am bagat-o pe tester. Mi-au spus ca trebuie sa-i cumpar un alt filtru de particule. Partea proasta este ca acesta costa foarte mult si nu-mi permit. Ca sa pot pleca cu masina de la Opel au trebuit sa-mi dea filtrul jos si sa vin asa cu ea. Am tot citit pe forum ca filtrul asta de particule se regenereaza prin turatie la 3500 de ture. Problema este ca acum mi-e frica sa-i pun din nou filtrul si sa incerc sa o turez (nici inainte cu filtrul pus nu se mai tura). Singura varianta ca sa cureti filtrul de particule este prin regenerare? Mai exista cumva o alta varianta?
A mai trecut cineva prin asa ceva?
Multumesc anticipat celor care imi vor raspunde!
- TigerOPC
- **
- 108 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Astra 2001 Z12XE / Z28NET
- Valcea
TigerOPC
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 Z12XE / Z28NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
kream10 a scris:Salutare tuturor!
As avea nevoie de un sfat de la cei care au patit ceva asemanator: am un Opel Astra H 1.9 CDTI, 150 CP, anul 2005. De Craciun pe autostrada Bucuresti-Pitesti mi-a aparut pe bord martorul cu masina cu cheita. Am sunat pe cineva de la Opel si mi-a spus sa scot contactul si sa pornesc masina din nou. Am pornit-o din nou si becul a disparut. Dupa cateva zile cand m-am intors in Bucuresti tot drumul am venit cu martorul cu masina cu cheita aprins. Dupa cateva zile in care nu am mai plecat cu ea, cand am pornit-o nu se mai accelera si nu se mai tura. Am dus-o la Opel si am bagat-o pe tester. Mi-au spus ca trebuie sa-i cumpar un alt filtru de particule. Partea proasta este ca acesta costa foarte mult si nu-mi permit. Ca sa pot pleca cu masina de la Opel au trebuit sa-mi dea filtrul jos si sa vin asa cu ea. Am tot citit pe forum ca filtrul asta de particule se regenereaza prin turatie la 3500 de ture. Problema este ca acum mi-e frica sa-i pun din nou filtrul si sa incerc sa o turez (nici inainte cu filtrul pus nu se mai tura). Singura varianta ca sa cureti filtrul de particule este prin regenerare? Mai exista cumva o alta varianta?
A mai trecut cineva prin asa ceva?
Multumesc anticipat celor care imi vor raspunde!
As avea nevoie de un sfat de la cei care au patit ceva asemanator: am un Opel Astra H 1.9 CDTI, 150 CP, anul 2005. De Craciun pe autostrada Bucuresti-Pitesti mi-a aparut pe bord martorul cu masina cu cheita. Am sunat pe cineva de la Opel si mi-a spus sa scot contactul si sa pornesc masina din nou. Am pornit-o din nou si becul a disparut. Dupa cateva zile cand m-am intors in Bucuresti tot drumul am venit cu martorul cu masina cu cheita aprins. Dupa cateva zile in care nu am mai plecat cu ea, cand am pornit-o nu se mai accelera si nu se mai tura. Am dus-o la Opel si am bagat-o pe tester. Mi-au spus ca trebuie sa-i cumpar un alt filtru de particule. Partea proasta este ca acesta costa foarte mult si nu-mi permit. Ca sa pot pleca cu masina de la Opel au trebuit sa-mi dea filtrul jos si sa vin asa cu ea. Am tot citit pe forum ca filtrul asta de particule se regenereaza prin turatie la 3500 de ture. Problema este ca acum mi-e frica sa-i pun din nou filtrul si sa incerc sa o turez (nici inainte cu filtrul pus nu se mai tura). Singura varianta ca sa cureti filtrul de particule este prin regenerare? Mai exista cumva o alta varianta?
A mai trecut cineva prin asa ceva?
Multumesc anticipat celor care imi vor raspunde!
Salutari!
Vorbesc din experienta proprie, pe o Astra G: Am avut aceeasi problema cu aceleasi simptome: La inceput mi se aprindea martorul cu masinutza si cheitza, apoi am inceput sa pierd putere, masina nu se mai tura la maxim, mi s-a oprit si motorul in mers, variatii de turatii si la relanti, mai tot tacamul. In cazul meu problema a fost un "senzor de turatie" care a trebuit inlocuit; a costat 350 RON (in vara lui 2007) .
adyro
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2009
- Mesaj Privat
salut ! Am un opel astra G 2.0 DTI 16V,am aceeasi problema cu ''martorul masina cu cheie''se aprinde dupa ce porneste motorul si se stinge in momentul cand accelerez pana la 1500-2000 de ture,bujiile incandescente le-am verificat si sint bune.A-ti putea sa-mi spuneti care ar fi cauza?Va multumesc.Astept ajutor !
adyro
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Stralucitul*
- *
- 7 mesaje
- din 15 Jul 2009
- Astra 2007 1.7 cdti
- Bucuresti
Stralucitul*
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2009
- Mesaj Privat
salut baieti va rog mult ajutatima si pe mn am un opel astra 1.7 cdti luat in 2007 si pana acuma in 2009 nu a facut nici o problema.
Dar acuma am depistat o problema care imi sta mereu pe creier ma sui in ea o pornesc si se aprinde becu de la abs si un bec de langa turometru este unu galben este acel din stanga ultimu va rog eu ajutatima contactatima aici pe sait sau la nan_alex_smecher va rog mult
Dar acuma am depistat o problema care imi sta mereu pe creier ma sui in ea o pornesc si se aprinde becu de la abs si un bec de langa turometru este unu galben este acel din stanga ultimu va rog eu ajutatima contactatima aici pe sait sau la nan_alex_smecher va rog mult