- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
StefanTolos a scris:Ai un scurtcircuit la masa sau circuit intrerupt, verifica releul K26.
Aclanșeazã.
StefanTolos a scris:Masoara rezistenta intre terminalul 34 din mufa ECU X48 si masa unde trebuie sa fie mai mare de 500 kOhm.
Nu am.
StefanTolos a scris:Masoara rezistenta intre terminalul 2 de la bobina valvei de regularizare presiune combustibil (Y154) si terminal 34 mufa X48 de la ECU, unde trebuie sa ai mai putin de 5 Ohm.
Am 1,3 Ohmi.
StefanTolos a scris:Daca nu ai aceste valori, ai defect Y154 Solenoid Valve - Fuel Pressure Regulation sau ECU.
Am 3 regulatoare, probate pe alte Corsa (funcționeazã!), deci desfac ECU și îl trimit... unde?! Recomandãri?
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
2125 FCY
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 D-Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2011
- Mesaj Privat
Ajutooooor!
Va saut dragii mei!
Am un vectra 1.9 cdti 2006 si o problema uriasaaaa. Zilele trecute am incercat sa curat clapeta de acceleratie(pana aici toate bune si frumoase)
dar la ce mizerie era inauntru am decis ca trebuie sa curat si acel corp de metal gros pe care vine atasata clapeta(nu stiu cum se numeste).
am trecut la demontarea egr-ului, rampei comune etc. Am incercat sa iau jos si pompa de motorina dar la desfacerea celor 3 piulite am observat ca nu iese afara din cauza unui alt surub ce il avea langa cureaua de distributie asa ca am abandonat desfacerea ei si le-am pus pe toate la loc.
Dupa procesul de montaj SURPRIZA porneste vreo 3 sec dupa care motorul moare brusc. Op com-ul i-mi zice P0090 high pressure selenoid valve high pressure negative deviation.
M-am dat batut, am dus masina la un specialict vauxhall si am asteptat vreo 4 zile timp in care omul zice ca s-au facut toate testele posibile, s-au inlocuit senzori s-au verificat cablaje si ca functioneaza numai daca ai scoate furtunul de la retur.(a facut si test pe conducte).
Nu mai stiu ce sa fac sunt DISPERAT! Are cineva vreo idee?
Va multumesc anticipat!
Va saut dragii mei!
Am un vectra 1.9 cdti 2006 si o problema uriasaaaa. Zilele trecute am incercat sa curat clapeta de acceleratie(pana aici toate bune si frumoase)
dar la ce mizerie era inauntru am decis ca trebuie sa curat si acel corp de metal gros pe care vine atasata clapeta(nu stiu cum se numeste).
am trecut la demontarea egr-ului, rampei comune etc. Am incercat sa iau jos si pompa de motorina dar la desfacerea celor 3 piulite am observat ca nu iese afara din cauza unui alt surub ce il avea langa cureaua de distributie asa ca am abandonat desfacerea ei si le-am pus pe toate la loc.
Dupa procesul de montaj SURPRIZA porneste vreo 3 sec dupa care motorul moare brusc. Op com-ul i-mi zice P0090 high pressure selenoid valve high pressure negative deviation.
M-am dat batut, am dus masina la un specialict vauxhall si am asteptat vreo 4 zile timp in care omul zice ca s-au facut toate testele posibile, s-au inlocuit senzori s-au verificat cablaje si ca functioneaza numai daca ai scoate furtunul de la retur.(a facut si test pe conducte).
Nu mai stiu ce sa fac sunt DISPERAT! Are cineva vreo idee?
Va multumesc anticipat!
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Aceeași eroare am și eu: P0090, deși avem motoare diferite, sursa defecțiunii este aceeași: fie ai deranjat cablul de la valva solenoid a regulatorului de presiune, fie s-a întâmplat ceva cu calculatorul. Dacã ai posibilitatea, schimbã regulatorul de presiune/rampa cu totul de la altã mașinã funcționalã și dacã îți pornește: s-a dus regulatorul. Dacã îți dã tot P0090: fie verifici circuitul electric și continuitatea firului, fie repari/schimbi calculatorul.
2125 FCY
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 D-Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2011
- Mesaj Privat
Acum ma intorc de la garaj. Aveau o masinarie care verifica presiunea din rail. I-au scos mufa de la valva selenoid si au conectat-o la masinasia lor(cica anuleaza ecu) si a pornit fara probleme. Se pare ca introduceau manual presiunea optima la care tre sa functioneze motorul(400-450 bari).
Nu mai ramane decat sa dea jos ecu si sa ai faca o testare.
Nu mai ramane decat sa dea jos ecu si sa ai faca o testare.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
2125 FCY
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 D-Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2011
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Am spus cã ”Ecu este în reparație”, deci nu știu dacã l-a reparat sau nu, aștept și eu de la Cristi din Brașov un rãspuns.
Ce aparat era ãla de alimenta regulatorul de presiune? Ai putea sã-mi spui un model/tip ceva?
Stai liniștit, am stat de vorbã cu mai mulți posesori de Opel și într-adevãr, când toate celelalte merg ”ceas”, calculatorul e buba.
Ce aparat era ãla de alimenta regulatorul de presiune? Ai putea sã-mi spui un model/tip ceva?
Stai liniștit, am stat de vorbã cu mai mulți posesori de Opel și într-adevãr, când toate celelalte merg ”ceas”, calculatorul e buba.
2125 FCY
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 D-Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2011
- Mesaj Privat
Nu stiu exact cum se numeste dar a scos mufa de la valva selenoid si in acea mufa a conectat 2 fire cu papuci ce iesiau dintr-un aparat. A conectat la firul rosu si la cel albastru de la primul injector alte 2 fire care iesiau din acelasi aparat dupa care a introdus presiunea manual.
O sa te tin la curent cand o sa aflu exact cum se numeste.
Deci intre timp la problema mea calculatorul ar fi 'buba'.
Ms. mult!
Mai astept sugestii.
O sa te tin la curent cand o sa aflu exact cum se numeste.
Deci intre timp la problema mea calculatorul ar fi 'buba'.
Ms. mult!
Mai astept sugestii.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut! Ai mai rezolvat cumva? Eu am trimis calculatorul lui Cristi în Brașov și mi-a confirmat cã nu are nimic, întrucât a fost pus pe mașina lui ”corsablue” (cãruia îi mulțumesc pentru implicare) și a pornit.
Nu știu ce sã mai fac cu ea...
Pot sã spun totuși cã înainte de a nu mai porni deloc, odatã pornitã murea rapid la relanti și doar turând-o puteam sã mențin motorul pornit. Menționez cã în trecut nu aveam eroare P0090, ci P1191... Apoi a turat-o tare nevastã-mea la 4000 rpm (femeia și mașina...) când eu îi dãdeam cu spray și de-atunci... adios.
Nu știu ce sã mai fac cu ea...
Pot sã spun totuși cã înainte de a nu mai porni deloc, odatã pornitã murea rapid la relanti și doar turând-o puteam sã mențin motorul pornit. Menționez cã în trecut nu aveam eroare P0090, ci P1191... Apoi a turat-o tare nevastã-mea la 4000 rpm (femeia și mașina...) când eu îi dãdeam cu spray și de-atunci... adios.
2125 FCY
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 D-Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2011
- Mesaj Privat
Ieri m-a sunat mecanicul (specialist vauxhall) si ghici?
Citez: "Masina nu se poate repara"
Cica un manager de la reprezentanta prieten de al lui a introdus codul de eroare in calculatorul de la vauxhall si nimic,nimic,nimic.
Am ramas masca. Si mi-a recomandat sa vand masina pe piese.
Doamne.... or fi asa....nepriceputi mecanicii din tara asta?
Oricum cunosc pe cineva la Cluj care chiar stie cu ce se mananca opel-ul si m-am decis sa trimit masina pe platforma pana in Romania (alti bani alta distractie). I-am spus ce s-a intamplat si a inceput sa rada de ce solutie mi-au dat cei de la garaj spunandu-mi calm sa duc masina acolo ca se REZOLVA.
Specific ca am si cumparat un ECU second hand necodat care la inperechiat cu imobilizatorul de pe masina mea si simptomele erau aceleasi.
Acum nu mai ramane decat sa astept.
O sa va tin la curent!
Citez: "Masina nu se poate repara"
Cica un manager de la reprezentanta prieten de al lui a introdus codul de eroare in calculatorul de la vauxhall si nimic,nimic,nimic.
Am ramas masca. Si mi-a recomandat sa vand masina pe piese.
Doamne.... or fi asa....nepriceputi mecanicii din tara asta?
Oricum cunosc pe cineva la Cluj care chiar stie cu ce se mananca opel-ul si m-am decis sa trimit masina pe platforma pana in Romania (alti bani alta distractie). I-am spus ce s-a intamplat si a inceput sa rada de ce solutie mi-au dat cei de la garaj spunandu-mi calm sa duc masina acolo ca se REZOLVA.
Specific ca am si cumparat un ECU second hand necodat care la inperechiat cu imobilizatorul de pe masina mea si simptomele erau aceleasi.
Acum nu mai ramane decat sa astept.
O sa va tin la curent!
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
2125 FCY
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 D-Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2011
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut! Posibil așa ceva? Pãi valva solenoid are 2 pini, iar senzorul - 3 pini? Poate e la Zafira altfel.
Mãi bãieți, eu iar am aceeași problemã. Am schimbat și motorul, și calculatorul, (mașina e la un centru de dezmembrãri, am dat-o ca s-o... dau, dar bãieții mi-au zis cã mi-o fac contra a 500 de Euro), dar nu vrea... Nu pornește decât cu foarte mult spray.
În ECU n-am aceleași coduri ale injectoarelor ca în realitate. Posibil ca din cauza schimbãrii atâtor injectoare sã se fi dat peste cap? Știam cã la Dacia, Ford și Renault este sensibil subiectul cu ”rescrierea” injectoarelor...
AICI scrie cã trebuie rescrise! Eu am vrut sã scriu un injector, îl scriam și când reciteam codul cu op-com, rãmânea înscris tot ãla vechi...?!
Mãi bãieți, eu iar am aceeași problemã. Am schimbat și motorul, și calculatorul, (mașina e la un centru de dezmembrãri, am dat-o ca s-o... dau, dar bãieții mi-au zis cã mi-o fac contra a 500 de Euro), dar nu vrea... Nu pornește decât cu foarte mult spray.
În ECU n-am aceleași coduri ale injectoarelor ca în realitate. Posibil ca din cauza schimbãrii atâtor injectoare sã se fi dat peste cap? Știam cã la Dacia, Ford și Renault este sensibil subiectul cu ”rescrierea” injectoarelor...
AICI scrie cã trebuie rescrise! Eu am vrut sã scriu un injector, îl scriam și când reciteam codul cu op-com, rãmânea înscris tot ãla vechi...?!