- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
ovig80
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua ! am avut inainte codurile de eroare p0300 p0303 am schimbat bujiile ,am incercat cu 2 bobine , schimbat injectoarele intre ele ,curatat clapeta de acceleratie ,egr cumparat nou de 1 an de zile, verificat compresia ( buna) .presiunea in rampa buna (aprox 4) eroarea ramanea aceiasi pe cilindrul 3 . dupa resetare masina mergea ok o perioada dupa care revenea aceiasi eroare . De 2 ori s-a intamplat ca eroarea sa se stearga fara sa ii fac nimic.dupa un timp cand am pus-o iar pe test a aparut p0301 . atunci am schimbat tachetii intre ei cei de pe cilindrul 1 pe 2 si cei de pe 3 pe 4 si invers . eroarea ramane pe cilindrul 1 . acum de fiecare data cand resetez eroarea ...apare imediat inapoi . masina merge in 3 consuma mai mult ,trepideaza ,uneori se smuceste , nu am consum de ulei..!Cand depasesc aprox 60 km /h si accelerez ..martorul palpaie . ECU l-am dus la cineva la verificat ...dar nu garantez ca a facut-o !. ce imi recomandati sa fac? dupa ce am citit peaici ar mai fi ecu sau supapele ...! Acum am sa bag in benzina si Metabond Megalene... ASTRA 1,6 Z16XE . credeti ca e bine sa desfac chiuloasa tinand cont ca eroarea s-a mutat de pe cilindrul 3 pe 1 ?
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
ovig80
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2013
- Mesaj Privat
adytimis1
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2010
- Mesaj Privat
am un caz asemanator la astra z16 xe la mine incepuse cu p0301 si p0300 si dupa schimb de toate :bobina bujii injectoare pompa verif fire ECU 2 probate defectul sa mutat la p0303 si p0300.pana la urma am pus toate ale mele la loc si am plecat la drum 100 km .la iesirea din oras am pus bobina noua si am continuat drumul.culmea ca dupa 10 km nu a mai aprins becul .Ultima data a aprins becul cand am facut o depasire.am avut testerul pe masina si am sters erorile de cate ori era nevoie.
se poate ca a fost catalizatorul inbacsit si la drum afara pe tempomat sa curatat.am urcato in 5000ture si nu a facut probleme .am vorbit cu multa lume si altii au patit-o si pana la urma tot la supape sa ajuns.compresia 14 la toate segmentat vara trecuta facuta si chiuloasa .are 7000km.
sa arda supape ca nu mai consuma ulei?noroc ca e perioada craciunului ca era demontata deja.astept sa vad daca mai face .
suspectez bobina si combustibilul acum am de la rusii de 99.la inceput am avut motorina in benzina cam 1 l la 12 de benzina.am scos tot afara si am alim de doua ori de atunci .
Sarbatori fericite!
se poate ca a fost catalizatorul inbacsit si la drum afara pe tempomat sa curatat.am urcato in 5000ture si nu a facut probleme .am vorbit cu multa lume si altii au patit-o si pana la urma tot la supape sa ajuns.compresia 14 la toate segmentat vara trecuta facuta si chiuloasa .are 7000km.
sa arda supape ca nu mai consuma ulei?noroc ca e perioada craciunului ca era demontata deja.astept sa vad daca mai face .
suspectez bobina si combustibilul acum am de la rusii de 99.la inceput am avut motorina in benzina cam 1 l la 12 de benzina.am scos tot afara si am alim de doua ori de atunci .
Sarbatori fericite!
adytimis1
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2010
- Mesaj Privat
am gasit si eu axa rupta la o corsa si suruburi slabite la altele dar cu pasta de blocare e cam greu de lucrat .acolo e ulei aluminiu poate ai surprize sa strici filetul data viitoare cand desfaci motorul.am gasit la un motor lipsa din supapa 30%din taler la evacuare si cea de langa nu avea nimic deci e greu de inteles de ce se ard supapele.La 16 v nu ai voie sa invarti axele separat ca se ating si se indoaie supapele .,deci mare grija .
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Se ard din cauza GUNOAIELOR ,care ajung pe suprafata de lucru a supapei prin diferite metode ,benzina,ulei, aerul aspirat dar cel mai mult la schimbarea bujiilor. Cati curata mecanic si sufla cu aer comprimat mai intai pe langa bujii,ca apoi sa le demonteze ? AUD...? nimeni .La multe masini am gasit nisip fin,imbibat sau nu,ai scos bujia a cazut inauntru.
Se depun si exact ca la un contact imperfect , produc arsuri.
De aceea epun ca si bibileala e buna.
Doar avem o pasiune... LA MULTI ANI !
Se depun si exact ca la un contact imperfect , produc arsuri.
De aceea epun ca si bibileala e buna.
Doar avem o pasiune... LA MULTI ANI !
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
A...pt. Stefan Tolos, eleiurile au detergent de curatat in ele ,nu mai folosi ,mai ales la benzinare Spulug.Poate la un diesel mai merge asta pt. circuitol prin turbo al eleiului,DAR si atunci bag un ulei de rodaj 100km dupa care il golesc si pun adavaratul ulei.Personal sunt de acord doar cu TRATAMENTUL de motor si ala de la Metabond ,face minuni,altele sunt apa de ploaie.
Eu folosesc la Zafira mea, y20dth Liqui Moly 10w40 (311.000 km pe bord)
si la meriva sotiei, z16xe Liqui Moly 5w40 (92000km dupa ce ciupe trec pe 10 w40)
Uleiurile le schimb primavara indiferent de nr. de km.iar toamna schimb filtrele de polen, motorina resp. benzina din principiul Japonezului
Eu folosesc la Zafira mea, y20dth Liqui Moly 10w40 (311.000 km pe bord)
si la meriva sotiei, z16xe Liqui Moly 5w40 (92000km dupa ce ciupe trec pe 10 w40)
Uleiurile le schimb primavara indiferent de nr. de km.iar toamna schimb filtrele de polen, motorina resp. benzina din principiul Japonezului
adytimis1
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2010
- Mesaj Privat
Dupa 10 km prin oras a inceput din nou cu p0303 si p0300 , la cald merge mai bine, oricum o desfac in ianuarie si va zic ce am gasit.
cred ca daca ar fi catalizatorul ar da aleator 301 302 303 304 nu mai punem si 300
302 nu a dat nici cand am avut si motorina in benzina.
bujia 1 si 4 sunt albe parca sunt noi.
La multi ani ,sarbatori fericite si la multi bani!
cred ca daca ar fi catalizatorul ar da aleator 301 302 303 304 nu mai punem si 300
302 nu a dat nici cand am avut si motorina in benzina.
bujia 1 si 4 sunt albe parca sunt noi.
La multi ani ,sarbatori fericite si la multi bani!
adytimis1
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2010
- Mesaj Privat
adytimis1
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2010
- Mesaj Privat
acum trei ani am avut o problema asemanatoare la un AVEO avea 20000km la bord si iesise din garantie.acolo problema era la toate pistoanele [defect de fabricatie arcuri la supape prea moi].sau curatat tijele supapelor sau pasuit si a functionat normal dupa acea.De stres clientul ia dat viteza imediat. Cei de la reprezentanta lau tot plimbat pana a iesit din garantie desi stiau de problema.
deci la opelul meu inteleg ca are 170000 km segmentat de 7000 km dar la masina noua?
atentie unde faceti chiuloasa poate nu a fost facuta cum trebuie acum 7000km.acum lamda 2 da valori ok dupa ce am segmentat-o nu a dat valori bune niciodata [la limita dar fara bec aprins],chiar vroiam sa o schimb,acum mia trecut supararea.
deci la opelul meu inteleg ca are 170000 km segmentat de 7000 km dar la masina noua?
atentie unde faceti chiuloasa poate nu a fost facuta cum trebuie acum 7000km.acum lamda 2 da valori ok dupa ce am segmentat-o nu a dat valori bune niciodata [la limita dar fara bec aprins],chiar vroiam sa o schimb,acum mia trecut supararea.
- zcatalin
- **
- 161 mesaje
- din 27 Sep 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
zcatalin
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2013
- Mesaj Privat
Va salut!
Am si eu erorile 0300 si 0304 stocate. Nu se aprinde niciun bec in mers, deocamdata.
Comportamentul buburuzei: Porneste usor, merge impecabil cat e motorul rece. Cand se incalzeste motorul, am o usoara trepidatie la relanti, ca si cum mai tuseste usor, dupa o raceala nasoala, si scade turatia pentru o fractiune secunda, cat tuseste, cam cu 50 de ture (sa zic, din ce vad), de la volan parca ma doare pe mine acel tusit. Daca sunt pana in 2000 de ture si incerc sa accelerez brusc, accelereaza intrerupt, smuceste, si parca merge in 3 pistoane (sau mai putine). Dupa ce trece de 2000 rpm trage de rupe. Mentionez ca am si gpl pe ea, pe benzina simptomele sunt aproape insesizabile, pe gpl le simt strong. Ce sa fie, ce sa fie?
Am si eu erorile 0300 si 0304 stocate. Nu se aprinde niciun bec in mers, deocamdata.
Comportamentul buburuzei: Porneste usor, merge impecabil cat e motorul rece. Cand se incalzeste motorul, am o usoara trepidatie la relanti, ca si cum mai tuseste usor, dupa o raceala nasoala, si scade turatia pentru o fractiune secunda, cat tuseste, cam cu 50 de ture (sa zic, din ce vad), de la volan parca ma doare pe mine acel tusit. Daca sunt pana in 2000 de ture si incerc sa accelerez brusc, accelereaza intrerupt, smuceste, si parca merge in 3 pistoane (sau mai putine). Dupa ce trece de 2000 rpm trage de rupe. Mentionez ca am si gpl pe ea, pe benzina simptomele sunt aproape insesizabile, pe gpl le simt strong. Ce sa fie, ce sa fie?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- zcatalin
- **
- 161 mesaje
- din 27 Sep 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
zcatalin
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2013
- Mesaj Privat
Cand am montat gpl, am schimbat si bujiile. Adica acum 3000 de km. Doreii mi-au pus Denso k16tt, dupa ce au adus initial ceva Bosch care nici nu intrau in soclul lor...
Specificatiile pentru denso k16tt:
Distanta electrozi de reglat [mm]: 0.9
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 16
Dimensiune filet 1: 19
Specificatie: 1.5Ni
Specificatiile pentru denso k16tt:
Distanta electrozi de reglat [mm]: 0.9
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 16
Dimensiune filet 1: 19
Specificatie: 1.5Ni
wolfy14
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2013
- Mesaj Privat
salutare,si la mine au aparut acelasi erori P0300 si P0303, pana acum nu am testat decat bujiile(schimbate,),fie pe benzina fie pe gpl face la fel...parca se ineaca cand accelerez,incepe sa trepideze parca merge in 3,nu are putere in depasire...problema e ca nu face mereu, doar ocazional si doar cand accelerez deodata z16xe cod motor...dat fiindca nu face mereu ci doar ocazional ce ma sfatuiti sa incerc in urmatoarea faza, sa nu umblu degeaba la restu..multumesc!
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CatalinG1980
- *
- 5 mesaje
- din 15 Mai 2012
- Corsa 1998 x12x
- Bacau
CatalinG1980
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1998 x12x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salutare, sunt nou pe aici ºi va rog sa ma ajutaþi cu un sfat. Am un Opel corsa 1.2 16V la care i-am desfãcut chiuloasa asta dupã ce îmi bagã benzina pe evacuare, benzinã în ulei, am mãsurat comprrsia ºi pe un cilindru 2 aveam 0.
Dupã ce am desfãcut chiuloasa am descoperit ca o supapa de evacuare de la cilindru 2 era ciobita, bujia arsa. Precizez ca motorul consuma ulei.
Trebuie sa schimb ºi segmenti pe lângã supapã ºi srmeringuri supape, sau e suficient doar atât?
multumesc
Dupã ce am desfãcut chiuloasa am descoperit ca o supapa de evacuare de la cilindru 2 era ciobita, bujia arsa. Precizez ca motorul consuma ulei.
Trebuie sa schimb ºi segmenti pe lângã supapã ºi srmeringuri supape, sau e suficient doar atât?
multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat