Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Gabiana

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema de care nu mai scap si trebuie sa plec in concediu.Dupa ce am schimbat placutele, se aude un piuit la roata din fata de nu poti nici sa mergi pe strada si nu ii dam de cap,nici eu nici "mecanicul'.Am pus placute ABE , nu sunt cine stie ce dar am mai avut si pe alta masina si nu am avut probleme.Le-am polizat,le-am schimbat de pe stanga pe dreapta , am schimbat si furtunul de frana , mi-a polizat si marginea la disc , si tot se aude in dracii aia mari.Acum mai am 2 variante.Sa iau niste placute uzate si sa vad daca mai face, sau zice mecanicul , sa schimbam garniturile de la etrier.Zgomotul se aude ca si cum ar freca placuta pe disc , si precizez ca singurul lucru bun dupa ce mi-a schimbat furtunul este ca nu se mai incinge asa de tare roata , dar in rest zgomotul este acelasi.

Ce pot face sau ce sa fac?
Multumesc anticipat
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am avut si o problema asematoare! Dupa investigatii, intrase o bucatica metalica dintr-un obiect de pe sosea! A depistat destul de greu! Spune-i sa verifice bine, cu lampa ceva, sa nu fie si la tine ceva de genul!
  • Gabiana

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Unde intrase frate?In placute sau unde?Pentru ca nu este de la cauciuc.
Mersi
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Pai daca incinge roata este clar ca iti merge infranata si de acolo si piuitul cum zici , ca daca ramane blocat pistonasul de la etrier e normal sa fie placuta in contact cu discul.
schimba garnitura de la etrier sau curata pistonasul de la etrier de rugina daca are.Furtunul de frana l-ai schimbat ca era crapat/copt ?
Skip ads

  • Gabiana

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca era copt au crapat...adica nu se vede...el zice ca era putin infundat....Sa mai schimb si garniturile sa vedem ,dar ma gandeam ca o mai fi patit careva la fel....
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu stiu exact pe unde intrase, dar atingea discul de frana, si in timp ce mergeam prin oras se auzea un scartait pronuntat, la viteza mare nu, in curbe da, precum si la franare! Parca prin placute pe acolo, era ca o bucata de tabla, gen medalioanele alea ca dimensiune, care se pun la gat
  • Gabiana

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Ceea ce ai avut tu este total diferit , din nefericire.Schimb azi garniturile de la etrier si revin cu info.
Mersi oricum
  • Gabiana

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Mai am de asteptat , am facut comanda la autokarma , dupa serie caroserie si nu mi se potriveau.Am desfacut oricum pistonasul si nu au nimic garniturile , erau in perfecta stare.Am pus si alte placute,sh , si tot se auzea nenorocirea de piuit.Maine ma duc la mecanicul meu si daca nici el nu ii da de cap....nu mai am idei.
Revin cu noutati maine
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Intai de toate trebuie sa identifici care roata e cu probleme. Asta o vezi dupa un drum mai lung, janta va fi mai calda decat celelalte. Atentie, din cauza ca, la franare, franele pe fata depun mai mult efort, rotile din fata sunt mai calde decat cele din spate.
Apoi desfaci etrierul. Il faci bucati marunte, verifici garniturile la piston, verifici glisierele si garniturile de glisiere. Daca roata ramane "infranata", asta poate sa fie ddin 3 motive:
- glisierele nu mai culiseaza cum trebuie (burduf ciupit, mizerie, sau glisiera zgariata). Se schimba burdufurile, se slefuiesc sau se inlocuiesc glisierele
- pistonul nu isi face treaba cum trebuie. Se recondtioneaza (garnituri, etc) sau se inlocuieste
- circuitul de frana ramane amorsat. Problema la pompa de servofrana (ceva valva blocata, etc)
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p=1568250#1568250 Vezi aici. Citeste in poza.
Daca nu trebuie desfacut si vazut care este cauza . (rotit de roata, demontat etc.)
Poate nu se impaca discul cu placutele.
  • Gabiana

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Va multumec frumos pentru raspunsuri.Dupa ce am ajuns in sfarsit la mecanicul meu,am constatat ca discul stanga fata,unde se aude si "piuitul" , este putin oval.Etrierul l-am desfacut,garniturile erau ok . Acum , treaba cu servofrana ....ramane de vazut dupa ce imi voi schimba discurile , care le-am luat de la Tonistorm prin februarie 2011 .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR