- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- bufteadaniel
- **
- 66 mesaje
- din 22 Dec 2005
- Astra 2003 y20dth
- bacau
bufteadaniel
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: bacau
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- bufteadaniel
- **
- 66 mesaje
- din 22 Dec 2005
- Astra 2003 y20dth
- bacau
bufteadaniel
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: bacau
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- bufteadaniel
- **
- 66 mesaje
- din 22 Dec 2005
- Astra 2003 y20dth
- bacau
bufteadaniel
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: bacau
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2005
- Mesaj Privat
Am gasit o rezistenta termica, cam ca aia din tutorial ca dimensiune, dar e mare a naibii adica depaseste marginea rulmentului cu aprox. 1 mm.Am sapat cat am putut in rasina dar nu mai e loc de ingropare.Punand un pic volanta (fara rulment ) nu pare sa ramana loc prea mult intre bobina si volanta.A mai pus careva asa? Sau tre sa mai caut rezistente?
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
AlinF
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1999 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2010
- Mesaj Privat
@bufteadaniel: pe pagina 3 a discutiei, userul Varutzu a descris metoda aplicata de el cu poze - a montat o siguranta mai groasa decat cea originala - din poza eu inteleg ca asta mai groasa depaseste profilul bobinei. De asemenea, pe paginile anterioare spuneau cativa alti useri ca siguranta depaseste profilul bobinei, dar compresorul functioneaza corect ulterior interventiei. Eu personal am aceeasi posibilitate (sa montez o siguranta mai groasa), dar n-as risca (dupa cum spuneam mai sus, n-am disponibilitatea necesara montarii/demontarii compresorului cu mainile mele) sa platesc pe cineva de la un atelier service de mai multe ori pentru desfacerea compresorului pentru teste.
O recomandare personala (doar teoretica, neconfirmata in practica - a se urma pe riscul celui care o pune in practica!) e sa asezi provizoriu (prin legaturi mecanice usoare) siguranta in pozitie, sa asamblezi compresorul si sa verifici manual daca se aseaza toate componentele la locul lor si mecanismele in miscare se invart normal (. De asemenea, vezi daca ai vreo posibilitatea sa maresti distanta intre bobina si piesa care urmeaza sa fie asezata axial deasupra ei (prin saibe, poate?) (atentie! marind distanta dintre bobina si unele piese exista posibilitatea sa nu mai functioneze corect compresorul, deoarece pot aparea schimbari in pozitia campului magnetic generat de bobina). Daca totul pare in regula dupa aceste verificari, poti monta siguranta in pozitie definitiva si sa faci reasamblarea completa a compresorului.
In alta ordine de idei, cautarea de sigurante termice pe la ateliere de reparatii AC/imprimante nu prea tine, pentru ca - si aici citez un tehnician de la un service de aparatura de birou - "sigurantele termice [in forma de care avem noi nevoie la AC auto] nu se mai folosesc pe aparate fabricate deja din urma cu multi ani (aparatele mai noi au circuite electronice de protectie cu revenire). Singura sansa sa gasesti astfel de piese e sa desfaci aparate mai vechi, dar nu e dispus nimeni sa piarda timp desfacand aleator aparate pentru a gasi o siguranta ale carei valori sa corespunda pentru 1-2 lei."
Singura solutie viabila pe care o vad eu, pana acum, e comanda de la fabricanti (sau comercianti apropiati geografic de fabrici), marea lor majoritate din China, cu dezavantajul principal reprezentat de transport (durata, vama, etc.).
O recomandare personala (doar teoretica, neconfirmata in practica - a se urma pe riscul celui care o pune in practica!) e sa asezi provizoriu (prin legaturi mecanice usoare) siguranta in pozitie, sa asamblezi compresorul si sa verifici manual daca se aseaza toate componentele la locul lor si mecanismele in miscare se invart normal (. De asemenea, vezi daca ai vreo posibilitatea sa maresti distanta intre bobina si piesa care urmeaza sa fie asezata axial deasupra ei (prin saibe, poate?) (atentie! marind distanta dintre bobina si unele piese exista posibilitatea sa nu mai functioneze corect compresorul, deoarece pot aparea schimbari in pozitia campului magnetic generat de bobina). Daca totul pare in regula dupa aceste verificari, poti monta siguranta in pozitie definitiva si sa faci reasamblarea completa a compresorului.
In alta ordine de idei, cautarea de sigurante termice pe la ateliere de reparatii AC/imprimante nu prea tine, pentru ca - si aici citez un tehnician de la un service de aparatura de birou - "sigurantele termice [in forma de care avem noi nevoie la AC auto] nu se mai folosesc pe aparate fabricate deja din urma cu multi ani (aparatele mai noi au circuite electronice de protectie cu revenire). Singura sansa sa gasesti astfel de piese e sa desfaci aparate mai vechi, dar nu e dispus nimeni sa piarda timp desfacand aleator aparate pentru a gasi o siguranta ale carei valori sa corespunda pentru 1-2 lei."
Singura solutie viabila pe care o vad eu, pana acum, e comanda de la fabricanti (sau comercianti apropiati geografic de fabrici), marea lor majoritate din China, cu dezavantajul principal reprezentat de transport (durata, vama, etc.).
- bufteadaniel
- **
- 66 mesaje
- din 22 Dec 2005
- Astra 2003 y20dth
- bacau
bufteadaniel
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: bacau
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2005
- Mesaj Privat
- Kay
- ****
- 1,211 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,211
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
AlinF
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1999 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2010
- Mesaj Privat
LDivora a scris:Incearca la cei ce repara xerox-uri, au sigurante de 2A, gradele le cauti tu, dar nu mai jos de 180.
Cu alte cuvinte:
- siguranta nu trebuie sa cedeze mai jos de 180 de grade (temperatura de ~180 de grade e oarecum normala in mediul respectiv, deci una de 140C s-ar arde in regim de functionare normal);
- originala e de 1A, dar siguranta nu reactioneaza in functie de curent (nu e ca una fuzibila de sticla, care reactioneaza la rupracurent), ci in functie de temperatura, astfel incat nu (prea) conteaza cati amperi tine, insa minimul e 1A. Daca i citit tutorialul, ai vazut ca mikyboy a folosit una de 10A.
--
Alin F.
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- marysecarica
- *
- 13 mesaje
- din 03 Feb 2012
- Astra 2000
- Bucuresti
marysecarica
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2012
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
- marysecarica
- *
- 13 mesaje
- din 03 Feb 2012
- Astra 2000
- Bucuresti
marysecarica
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2012
- Mesaj Privat
salut dioda decit este ce putere ca o am arsa si cum tre sa o pun +.....- in ce parte
le am masurat individual intai dioda singura si era ok si pe urma bobina fara dioda ca cea care fuse se dusesi era ok arata 4.2
am avut o dioda de la un compresor gripat si cred ca am pu so gresit ca mia arso cum iam dat drumu
am puso cu dunga verde spre firul maro sau spre stg ca parca asa era cind am scoso din compresor
deci ce putere are
multumesc
le am masurat individual intai dioda singura si era ok si pe urma bobina fara dioda ca cea care fuse se dusesi era ok arata 4.2
am avut o dioda de la un compresor gripat si cred ca am pu so gresit ca mia arso cum iam dat drumu
am puso cu dunga verde spre firul maro sau spre stg ca parca asa era cind am scoso din compresor
deci ce putere are
multumesc
- deleted-79859
- *
- 43 mesaje
- din 10 Nov 2012
deleted-79859
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2012
- Mesaj Privat
Frumos tutorial meseriasu Bravo. Io am incarcat Clima acu 2 sapt, a dat oleak de racoare si acu ... dupa numai 2 sapt mor de caldura cu Clima aprinsa. Indiferent ca pun 18, 20, sau 22 grade ... Mentionez ca ink cupleaza compresorul, caci se aude CLANT-ul (inainte sa-l incarc nu mai cupla) dar da mai multa caldura decat racoare ... Deja am vb cu-n meserias sa merg sa-mi controleze instalatia cu lichid de contrast ... si altele. Pe unde sunt, in general, cele mai dese pierderi la AC Automat la Vectra B ? Multumesc
- mikyboy
- OP
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Cred ca am si eu o mica problema cu aceasta siguranta terminca. AC- ul a functionat de cand am masina (aporx 9 luni), doar ca nu baga foarte bine. Am fost si am incarcat cu freon si ulei cu tot ce trebuie. Treaba profesionista cu aparatura corespunzatoare. A mers masina 4 zile foarte bine, timp in care m-am tot jucat la AC fiind foarte multumit de felul cum baga. Ieri am mers cu masina, am bagat-o in garaj si azi cand am plecat cu ea si am vrut sa dau drumu la AC nu baga decat aer cald de afara. Am verificat vizual instalatia, siguranta si am intart pe forum sa gasesc posibile cauze, si am dat de acest tutorial. Compresorul nu porneste, tesiune pana la mufa care intra in el este, o sa ii masor si bobina si vin cu rezultate. Nu am aparat de masura si astept pe cineva sa imi imprumute unul. Sper sa ii dau de cap.
- marysecarica
- *
- 13 mesaje
- din 03 Feb 2012
- Astra 2000
- Bucuresti
marysecarica
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2012
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Am demontat si monatat tot ce trebuie pe acolo. A durat un pic fiindca s-a rupt o ureche de la intinzatorul curelei de servicii si o durat 2 zile pana mi-a sudat-o o cunostiinta. In loc de siguranta am folosit o bucata subtire rau de lita. Am montat totul la loc, insa distanta la ambreaj nu mai e aceasi. Daca strang surubul prea tare sta cuplat tot timpul, daca il las prea slab nu imi mai cupleaza. Nimerisem la un moment dat distanta optima, insa mai imi agata un pic ambreaju. E cumva pe acolo o saiba sau un distantier si nu am tinut cont de el. O sa il dau jos iar zilele astea pentru a monta si siguranta asta in masura in care o sa o gasesc. Cam care ar fi toleranta ambreajului ca sa stiu ce distanta sa las acolo.