Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord
  • oldcarsmaniac

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Rekord 1968
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2012

  • Mesaj Privat
De cateva zile sunt din nou proprietar de Rekord. Masina-i fabricata in 1969, motorizata cu astmaticul 1.5 alimentat de un carburator de Dacia 1300, fara cutia originala (habar n-am de la ce masina provine), cu suspensia (bucse, amortizoare) ce necesita atentie si cu interiorul oarecum devastat.

Avand in vedere faptul ca in opinia mea va costa enorm s-o restaurez in vederea aducerii ei cat mai aproape de original, ma gandeam sa-i continui sirul de modificari in sensul corect, de data asta:

- remotorizare (posibil cu un 2.0 de pe Omega A ?) cu un propulsor cat mai simplu si cat mai puternic (daca ar fi imperecheat cu o cutie automata ar fi ideal!)
- tinichigerie si vopsitorie asa cum se cuvine
- bricolarea interiorului astfel incat sa aiba iz de racer vintage ...

Astept sugestii din partea domniilor voastre cu privire la schimbarea motorului si idei privind look-ul final.

Postez si cateva poze, cat sa va faceti o idee, urmand sa updatez topicul pe masura ce lucrarile vor continua:







Skip ads

  • oldcarsmaniac

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Rekord 1968
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Ieri am iesit putin la plimbare...




  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
frumoasa masina. daca vrei sa ii schimbi motorul trebuie sa ii pui unul care sa fi fost pe tipul acela de masina altfel nu iti da nimeni omologare in Romania Smile
e pacat sa o modifici in loc sa o restaurezi ca arata destul de bine si restaurarea s-ar putea sa te coste mai multi bani decat ceea ce vrei tu sa ii faci...
  • oldcarsmaniac

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Rekord 1968
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru apreciere! In ceea ce priveste restauratul, nu cred ca in aceasta perioada (un an, doi), voi fi in masura sa fac fata cheltuielilor implicite, pe care le estimez la cel putin 2500-3000 euro, astfel, mi s-ar parea mai usor s-o transform intr-o jucarioara de weekend.

Ma gandeam la montarea unui motor de Senator imperecheat cu o cutie automata... cu omologarea as avea o portita sa ma descurc, cred!
Skip ads

  • mihai popovici

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca te intereseaza am un motor de1,7 toate componentele (segmenti cuzineti.garnituri noi)+cutia de viteze.ti-am lasat si mesaj privat.plus daca te mai intereseaza ceva
  • oldcarsmaniac

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Rekord 1968
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare!

Inca sunt in dubiu : sa aduc masina la starea originala sau cat mai aproape sau sa continui planul cu remotorizarea.

In cazul in care m-as hotara ptr prima varianta, ar fi interesant de stiut pretul grupului propulsor pe care il aveti de vanzare ...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu as opta pentru restaurare chiar daca implica timp lung si bani dar la final rezultatul va fii pe masura. o poti apoi inscrie in asociatia masinilor de epoca sau vechi si scapi de impozit si ce mai e de platit...
  • oldcarsmaniac

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Rekord 1968
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Pana la urma am optat pentru varianta ce implica modificarea masinii. In acest sens am achizitionat un Rekord E1 motorizat cu 20S si cutie automata TH180, grup motopropulsor ce urmeaza a fi montat pe C-ul meu.

Voi posta info si poze pe masura modificarilor aduse ...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR