Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • debitmetru

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
stie cineva daca este normal ca pe peretele superior al vasului cu lichid de racire sa ramana "atarnate" picaturi de apa?mentionez ca vasul este curat iar lichidul este limpede si fara nici o urma de ulei sau alte impuritati.va multumesc!
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E normal, e condens.
  • laur21

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
mda ..azi mi sa spus ca e bujia nr 4 ...cand eu le-am scimbat pe toate 4... e posibil sa fie vreo fise cumva?
  • deleted-79478

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Este posibil sa fie de la vre-o fisa defecta.
Din pacate va trebui sa le schimbi pe toate deoarece nu se gasesc separat.
Skip ads

  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Genial! Te duci ca omu, sa faci o reparatie la ceva, dupa ce dai banii si inlocuiesti, se schimba obiectul reparatiei si ramai cu banii dati pe o piesa care de fapt era ok. "ka-ching" suna banii la service in casa de marcat! Nu! - Customer Satisfaction Program
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Sunt curios daca cineva a mai intampinat problema mea! Intr-o seara am parcat am inchis masina si am plecat apoi m-au chemat vecinii pentru ca mi-au ramas stopurile pe spate pornite Smile Nu puteam face nimic sa le opresc, doar daca deconectam bateria. Doua ore au stat asa, apoi subit sa-au inchis si nu a mai facut asa niciodata pana in prezent Smile
Super tare! Faza dura e ca nu exista siguranta sau releu pentru ele, daca cineva cunoaste mai multe sunt curios cum se pot decupla totusi manual...
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cand spui stopuri te referi la becurile de frana sau pozitii? Oricum de vina ar fi tot BCM-ul(e nevoie de o resoftare a lui), pe de alta parte trebuie vazut daca a avut o comanda din alta parte sau mai poate fi si o setare facuta de tine pe dysplayul central. O verificare cu MDI si GDS2 spune tot. Ai mesaj privat.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
In sfarsit cineva care se pricepe la Insignia. Stopurile de frana erau aprinse. Uitandu-ma pe OpelTIS mi-am dat seama ca stopurile spate frana sunt conectate direct in BCM si aveam un feeling ca modulul asta e de vina, chiar ma gandeam placa lui de baza face figuri sau vreo eroare pe bus-ul CAN. Normal ca am sa te sun saptamana asta pentru o diagnoza! Au trecut 3 saptamani de atunci si nu a mai facut asa, sper un update de soft sa fie util, ca in general se schimba cu totul BCM-ul daca face figuri.
Skip ads

  • paulherteg

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara, de vreo cateva zile am observat la insignia mea cand accelerez mai brusc in treapta 2 (mai ales) se aude o bataie/zgomot destul de puternic, sa ma astept la volanta? Daca las incet ambreiaju si accelerez normal nu se aude nimic, iar daca las acceleratia si accelerez din nou(nu conteaza treapta) din nou se aude un zgomot. Tin sa precizez ca ambreiajul meu prinde foarte jos.
Daca e vorba de volanta la ce pret ar fi si este normal ca la 119tkm sa se duca?
Multumesc
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
cum se poate verifica daca resoftarea pentru 13-r-025 chiar a fost facuta la ecm ?
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cu scule ca la reprezentanta: MDI si GDS2. Eu si Cristian tm avem, daca mai are cineva sa ridice mana.
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu masina. Motorul 2l diesel A20DTH

Acum 1 luna, inainte sa-i fac si revizie si remapare (cea programata de Opel) mi-a facut o faza. Mergand cursiv, in drum catre Peco si cu butonul aprins in bord, in viteza 3 si pe la 2000 de ture incepe sa se inece, imi baga pe computerul central "Service Vehicle Soon" si-mi opreste tot. Am ramas in drum fara s-o mai pot misca. Ii dau cheie din nou, acelasi mesaj. Buun.. Deja ma gandeam la platforma si de la cine s-o chem. De la cei cu garantia extinsa Opel sau Tiriac... Ii dau cheie fara "Check" (adica nu astept sa se aprinda toti martorii si sa se stinga ci pe direct) si porneste.

Booon asa.. merg la Peco, ii bag M55 de la Romp....l full, gandindu-ma ca o fi de la un gunoi (stiu ca nu prea are cum sa treaca de filtru dar na..) De la Dristor pana la Big ii dau tare, in ideea ca ar fi ceva ce trebuie "fortat" pe undeva (merg mult prin Buc.). Deci 4 km cu schimbat la 3500 - 4000. Si bang..aceeasi faza. Am zis ca e ok, ma duc eu frumusel acasa cu ea (tot asa fara engine check am pornit-o) si de dimineata am lasat-o la service.

La service baietii mi-au zis ca nu are nimic (erorile probabil s-au sters cand i-am dat cheie direct) si ca poate era de al acest update de soft care este programat. Toate bune si frumoase, facem si revizie, si update...trebuie sa fie bine.

Aseara si azi, dupa o luna, aceeasi faza. "Service Vehicle Soon" si-mi moare motorul. Imi venea sa omor pe cineva. De la revizie i-am mai trantit 1500 de km. Chiar asa sa fie de ciudata treaba?

Aseara s-a oprit complet, precum data trecuta inainte de revizie si update. De dimineata, cand mi-a dat mesajul, nu i-am mai facut nimic. Am lasat-o in viteza in care eram si am asteptat. Nu mi-a mai omorat motorul dar mergea motorul de zici ca afara erau -25 si facea aprindere doar in 3...

Cumva niste sfaturi inainte sa ma duc la service, macar sa am o idee ce ar putea fi ca din experienta mea iar o sa primesc raspunsul clasic "n-am gasit nimic, nu stim..."
Skip ads

  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Eu nu cred e posibil ca electronica sa iti opreasca motorul, fara sa scrie un mesaj de eroare in log-uri. Asta poate doar in cazul in care computerul are o problema si iti da "ecrane albastre" Smile
Sursa problemei poate fi in mai multe locuri, asa ca doar un diagnostic complet iti poate spune sursa. Orice mesaj de eroare care apare, este memorat si se poate citi dupa. Daca mesajul e continuu in bord, inseamna ca o piesa este defecta si nu mai comunica. Aia cu "nu stim" inseamna "nu avem chef". Orice dealer civilizat pt Opel are tool-uri avansate de diagnostic.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@stemi,
Din curiozitate,la ce service ai fost?
Sa stim macar sa evitam si noi acel service.Nu pot intelege cum au putut sa-ti spuna ca nu are nimic atat timp cat motorul se opreste,erorile sunt destul de importante altfel nu s-ar opri.
Trebuie sa efectuezi o diagnoza pentru a vedea care este motivul pentru care iti afiseaza "Service Vehicule Soon".
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@ stemi
Daca afiseaza service vehicle soon obligatoriu are cod de eroare pe motor. Problema e ca in afara de update si scos borna de la baterie altceva nu prea stiu sa-i faca, nici ei nici desteptii aia din Ungaria( de la serviciul TACH) care ii ghideaza. Din cate stiu n-au mai trimis nici oameni la training (e criza) . Oricum trebuie sa te duci inapoi pentru ca ai dat niste bani pe diagnoza. Daca vrei iti pot citi eu codurile inainte de a te duce la ei. Nu te costa nimic si nu se strica nimic , am aceeasi aparatura ca si ei si am lucrat la ei 11ani. Ai mesaj privat.
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de raspunsuri. Mi-a mai facut inca o data faza asa ca devine serioasa treaba. Cand am fost la service mi-au spus ca nu au gasit nici o eroare trecuta. Eu tind sa cred ca s-au grabit sa faca update, fara sa se mai uite la erori. Mi-a si zis seful de service ca tocmai de aceea a facut Opel campanie pentru soft...ma rog. In 42000km n-a facut nimic de genul asta si acum tot face.

Daca era vre-un bec ars pe care l-as fi schimbat ziceam. L-am inlocuit, s-a sters eroarea si gata, nu mai apare nicaieri. Dar sa opreasca calculatorul motorul.. mi se pare mult mai serioasa treaba.

@gyzmo & @catalinpav66 va multumesc foarte mult pentru raspunsul prompt si faptul ca mi-ati sarit in ajutor

Sper sa rezolv problema si voi venii cu informatii dupa finalizare.
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
DTC P062D 00: Injector High Control Circuit Group 1 Malfunction
DTC P062E 00: Injector High Control Circuit Group 2 Malfunction

Circuit/System Description

The engine control module (ECM) supplies voltage to each fuel injector on the injector positive voltage control circuits. The ECM energizes each fuel injector by grounding the control circuit of that fuel injector. The ECM monitors the status of the injector positive voltage control circuits and the fuel injector control circuits.

When the ECM detects a fuel injector circuit malfunction, the fuel injectors in the affected group will be disabled.

Conditions for Running the DTC

• The engine is running.

• The ECM monitors for a condition once per camshaft revolution.

Conditions for Setting the DTC

The ECM detects an open, short to ground, or a short to voltage on the voltage supply circuit of the fuel injector
Toate aceste manifestari ale lui p062e, asta era memorat la tine, pot sa apara datorita unui contact imperfect la un injector iar in acest caz calculatorul taie chiar 2 injectoare. La tine problema este pe injectorul 4, p0270 si p0271.
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc colegului catalinpav66 pentru ajutorul acordat cu diagnoza.

De 2 zile n-am mai experimentat probleme dar ma voi opri la service sa le arat erorile in caz ca nici acum nu stiu ce are si sa-i pun sa foloseasca caietul de garantie extinsa pentru care am platit.
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
@stemi
Am intalnit pe cineva la service opel in Focsani cu un opel insignia care se vaita de aceleasi simtome ca si tine......cei de acolo iau spus urmatoarele: (ce am inteles eu) ca are o bucata dintr-o clapeta de la galerie cazuta in motor. Aveau inca o galerie desfacuta acolo si iau aratat......spuneau ca il costa 20 de mil o galerie noua plus manopera......din discutii am inteles ca ar mai fi o astfel de problema la alta insignia tot in fcs da tipul nu a vrut sa schimbe galeria si merge asa cu ia. Sper ca am fost destul de explicit......nu prea ma picep la motoare.
  • marti

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

In ultima perioada am tot auzit un zgomot ciudat la actionarea (dar si la eliberarea) pedalei de ambreiaj.
Zgomotul apare atunci cand motorul este cald (temperatura este la 90 de grade), in trepte inferioare de viteza si, cateodata, cand motorul nu este inca pornit, la plecarea de pe loc (daca opresc pentru alimentare, de exemplu).
Zgomotul este unul infundat si apare pe la jumatatea cursei pedalei de ambreiaj (atunci cand este actionata si frana sau la schimb de viteza, cand simcronizez cu acceleratia). Atunci cand zgomotul este prezent parca se simte o mica vibratie in pedala.

Datele masinii:

Opel insignia sports tourer, 1956 cmc, 160 cp, diesel, 20000km la bord.

A mai patit cineva ceva asemanator? Problema poate fi garnitura aia de cauciuc de la filtrul de aer care provoaca zgomote cand e frig (am citit aici pe forum de treaba asta)?

Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR