- great_remy
- *
- 1 mesaje
- din 13 Jan 2013
- Corsa 2001
- Dolj
great_remy
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salut, am o corsa din 2001 motor de 1.0 si cred ca am o problema la timonerie. Cand sunt in viteza, schimbatorul imi oscileaza (stanga-dreapta) si se aude un troncanit foarte urat undeva in zona timonerie sau cutie de viteze care creste in intensitate odata cu marirea vitezei de rulare.
Imediat cum am apasat ambreajul sau am scos din viteza, orice troncanit sau oscilaie dispare instantaneu.
Oare sa fie timoneria cam batrana si necesita o inlocuire ?
Astept ceva pareri
Imediat cum am apasat ambreajul sau am scos din viteza, orice troncanit sau oscilaie dispare instantaneu.
Oare sa fie timoneria cam batrana si necesita o inlocuire ?
Astept ceva pareri
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:
In poza vad o chinezarie, interesant cat tine.
gbl1008 a scris:Acesta e kitul de repararie la timonerie Corsa C.[img]IMG_3245.JPG - 1.4 Mb[/img]
In poza vad o chinezarie, interesant cat tine.
2 saptamani la mine cu kitul .. a reinceput sa-mi sara din locasul din stanga ... de un set nou la 3 milioane chiar nu am bani.
o porcarie domnle nu va achizitionati
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
pauls
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
pauls
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
pauls
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
Revin si eu cu o problema, am schimbat timoneria, dar tot intra cam greu in treapta 1 si 2 (mai ales 2) si se aud niste "click-uri" metalice, chiar trocanituri, prin zona timoneriei la schimbare (nu par a fi din cutia de viteze, totusi). Am mai observat ca se misca si bara de metal pe care e axul acela (partea fixa, suportul). Cred ca este vorba de ansamblul care se inchide la surubul 6 din imagine. Nu am avut acces vizual prea bun, asa ca nu am putut sa-mi dau seama.
A mai avut cineva probleme cu surubul 6 sau cu jocul la suportul timoneriei?
In plus, nu stiu daca am reglat-o tocmai corect, treptele 2 si 4 sunt cam aproape de frana de mana. Ar mai fi intrat in toate vitezele daca nu era reglata corect?
A mai avut cineva probleme cu surubul 6 sau cu jocul la suportul timoneriei?
In plus, nu stiu daca am reglat-o tocmai corect, treptele 2 si 4 sunt cam aproape de frana de mana. Ar mai fi intrat in toate vitezele daca nu era reglata corect?
- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
pauls
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
pauls
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
Am reusit sa reglez timoneria cum trebuie, cu cutia de viteze blocata (cu surubul acela portocaliu introdus si cu maneta aliniata), dar tot are joc sus-jos in orice treapta. Se misca tot ansamblul cu timonerie, pana in cutia de viteze. Cam 5-8 mm sa zic ca e jocul la tija care intra in cutie, asta cand e bagata in orice treapta.
Sa fie oare jocul de la semeringul acela buclucas sau se mai poate regla ceva si din cutie? Am si urme de ulei prin zona, deci sigur imi scapa.
Urmatorul pas: schimbarea uleiului din cutie sau macar completarea, poate mai scap de zgomot cand schimb treptele.
Sa fie oare jocul de la semeringul acela buclucas sau se mai poate regla ceva si din cutie? Am si urme de ulei prin zona, deci sigur imi scapa.
Urmatorul pas: schimbarea uleiului din cutie sau macar completarea, poate mai scap de zgomot cand schimb treptele.
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Si eu am schimbat timoneria recent dar nu am nici un joc. Nu stiu sigur ce sa zic, vezi daca nu e pe undeva pe tija orizontala care pleaca din schimbator vreun sistem care ar trebui sa limiteze jocul de care spui - cineva care cunoaste mai bine mecanismul ar trebui sa-ti poata raspunde mai la obiect.
N-as crede ca uleiul din cutie are vreun rol la jocul asta, dar verifica-l oricum, nu e bine sa umbli sub nivel.
N-as crede ca uleiul din cutie are vreun rol la jocul asta, dar verifica-l oricum, nu e bine sa umbli sub nivel.
pauls
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut!
Am un Corsa C Z13DT, am schimbat ambreiajul (butuc rupt de pe discul de ambreiaj) și am urmãtoarele simptome: dimineața (2-3 km) merge foarte bine. Dacã sunt într-a IV-a sau a V-a, iese FOARTE GREU din vitezã, trebuie sã apãs de 2 ori consecutiv pe ambreiaj sau sã trag foarte tare de schimbãtor.
Ce poate fi? Am fost la vreo 2 mecanici, tot au reglat nuturile timoneriei, dar tot așa îmi face...
Am un Corsa C Z13DT, am schimbat ambreiajul (butuc rupt de pe discul de ambreiaj) și am urmãtoarele simptome: dimineața (2-3 km) merge foarte bine. Dacã sunt într-a IV-a sau a V-a, iese FOARTE GREU din vitezã, trebuie sã apãs de 2 ori consecutiv pe ambreiaj sau sã trag foarte tare de schimbãtor.
Ce poate fi? Am fost la vreo 2 mecanici, tot au reglat nuturile timoneriei, dar tot așa îmi face...
ahile91
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2012
- Mesaj Privat
salutare am si eu o intrebare, vreau sa schimb uleiul la cutie F13 ce am citit pe aici e vorba de o corsa z12xe 2001 dar nu am citit pe nici unde cum se poate verifica nivelul de ulei din cutia de viteze ?
pe aici se completeaza dar pe unde se verifica nivelul sa sti cat ai si cat sa pui ca daca pui prea mult apar probleme spargi cutia de la presiune...si inca o intrebare trebuie facuta aerisire dupa schimb sau completare ? daca da cum se face ?
https://www.clubopel.com:808...349_mfdoie20g.jpg
pe aici se completeaza dar pe unde se verifica nivelul sa sti cat ai si cat sa pui ca daca pui prea mult apar probleme spargi cutia de la presiune...si inca o intrebare trebuie facuta aerisire dupa schimb sau completare ? daca da cum se face ?
https://www.clubopel.com:808...349_mfdoie20g.jpg
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Cum stai in fata masinii si te uiti la motor, pe cutie in dreapta jos este un surub orizontal de 14, daca te uiti atent il gasesti, se mai vede daca virezi dreapta maxim si de uiti pe langa roata.
Il desfaci si completezi cu ulei de cutie pana ajunge la nivelul filetului de la surub, pe urma strângi la loc. Eu l-am completat cu un furtun de tras vinul cu pâlnie in capat.
Nu stiu sa-ti descriu mai exact care e surubul acela, daca apuc maine iti fac o poza. In fotografia postata de tine nu prea inteleg ce este.
Il desfaci si completezi cu ulei de cutie pana ajunge la nivelul filetului de la surub, pe urma strângi la loc. Eu l-am completat cu un furtun de tras vinul cu pâlnie in capat.
Nu stiu sa-ti descriu mai exact care e surubul acela, daca apuc maine iti fac o poza. In fotografia postata de tine nu prea inteleg ce este.
ahile91
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2012
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
ahile91
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2012
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Aerisirea e fix pe cutie in varf la o proeminenta, si are un capacel de cauciuc deasupra.
Poza cu surubul de nivel e facuta de sub masina, roata soferului, surubul e fix in spate la planetara; se vede si de sus dar n-am putut sa-l prind cu aparatul care focusa unde voia el.
N-am inteles foarte bine ce masina ai tu, a mea e cea din semnatura.
Poza cu surubul de nivel e facuta de sub masina, roata soferului, surubul e fix in spate la planetara; se vede si de sus dar n-am putut sa-l prind cu aparatul care focusa unde voia el.
N-am inteles foarte bine ce masina ai tu, a mea e cea din semnatura.
ahile91
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2012
- Mesaj Privat