- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Cam mare gaura pt. o coroziune obisnuita. Curata bine mizeria de pe tubul telescopului, bandajeaza-l cu banda
adeziva pt. a preintampina patrunderea mizeriei, apoi fa un test eficienta amortizoare: Atentie, numai daca
rezultatul testului indica in mod clar ineficienta amortizorului, atunci ar trebui schimbata perechea respectiva, altfel... bani aruncati.
adeziva pt. a preintampina patrunderea mizeriei, apoi fa un test eficienta amortizoare: Atentie, numai daca
rezultatul testului indica in mod clar ineficienta amortizorului, atunci ar trebui schimbata perechea respectiva, altfel... bani aruncati.
- postdan
- **
- 321 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Corsa 2004
- Oradea
postdan
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Oradea
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- postdan
- **
- 321 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Corsa 2004
- Oradea
postdan
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Oradea
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
bamse13
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2010
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Uite si o figura cu toata suspensia. Mie nu mi se pare complicata, se pot schimba bucse separat nu neaparat cu tot cu brate, bare etc...
Am sa mai fac o masuratoare cu ruleta de la aripa spate la centrul rotii ca sa iti dai seama cit trebuie sa fie. Am sa incerc una si cu sarcina ca sa stii sigur starea arcurilor.
Am sa mai fac o masuratoare cu ruleta de la aripa spate la centrul rotii ca sa iti dai seama cit trebuie sa fie. Am sa incerc una si cu sarcina ca sa stii sigur starea arcurilor.
am vazut ca ai postat o imagine cu suspensia spate. imi poti spune daca stii cumva ce dimensiuni au bucsile cu nr 7 si 8. vreau sa pun ceva mai rigid mai plin sa nu se mai strice asa des. bucsile le-am schimbat anul trecut in vara si acum troncane din nou. merci mult.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am montat astazi arcuri, amortizoare, protectia de la arcuri, mansoanele de cauciuc si bucsile de la bara stabilizatoare. Concluzia: inlocuirea lor era necesara. Operatia este foarte usoara si nu necesita decat indemanare. Mai am tendoanele ( am renuntat la a schimba bucsile, schimb cu totul).Tendonul din poza este de Matiz si seamana leit cu cel de pe masina, a inlocuit cineva pana acum? Costa doar 98 lei.
Ultima modificare facuta de 2kappa la Sam 30 Apr, 2011 3:53 pm, modificat de 2 ori in total
Ultima modificare facuta de 2kappa la Sam 30 Apr, 2011 3:53 pm, modificat de 2 ori in total
- postdan
- **
- 321 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Corsa 2004
- Oradea
postdan
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Oradea
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- criss_enache
- *
- 2 mesaje
- din 24 Jun 2011
- Agila 2004
- Prahova
criss_enache
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- criss_enache
- *
- 2 mesaje
- din 24 Jun 2011
- Agila 2004
- Prahova
criss_enache
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
De vreo 2 saptamani a inceput sa apara pe spate stanga un zgomot, la inceput discret apoi
a devenit ingrozitor.
Am descoperit ca erau terminate silentblock-urile (bucsile de cauciuc) ce prind bratele spate
de caroserie, in plus, amortizoarele cumparate SH anul trecut, erau fleasca si unul avea o bucsa de la
ochiul de jos terminata.
Am gasit brate spate compatibile suzuki wagon r+, productie Taiwan la 160 lei / buc. (arata f. solid
construite) si am optat pt. amortizoare KAYABA ( la sfatul vanzatorului care imi este oarecum prieten )
tot la 160 lei/buc.
Montajul se face extrem de usor daca se dispune de canal: - cu autoturismul pe roti, efectiv se
demonteaza amortizorul si bratul de pe aceiasi parte , in locul lor se monteaza cele noi.
Pe langa faptul ca au disparut zgomotele de pe spate, acum simt pt. prima data ca autoturismul este
legat si ca suspensia lucreaza corect (nu stiu nimic de fiabilitatea noilor amortizoare, insa daca ma tin
3-4 ani eu sunt multumit).
a devenit ingrozitor.
Am descoperit ca erau terminate silentblock-urile (bucsile de cauciuc) ce prind bratele spate
de caroserie, in plus, amortizoarele cumparate SH anul trecut, erau fleasca si unul avea o bucsa de la
ochiul de jos terminata.
Am gasit brate spate compatibile suzuki wagon r+, productie Taiwan la 160 lei / buc. (arata f. solid
construite) si am optat pt. amortizoare KAYABA ( la sfatul vanzatorului care imi este oarecum prieten )
tot la 160 lei/buc.
Montajul se face extrem de usor daca se dispune de canal: - cu autoturismul pe roti, efectiv se
demonteaza amortizorul si bratul de pe aceiasi parte , in locul lor se monteaza cele noi.
Pe langa faptul ca au disparut zgomotele de pe spate, acum simt pt. prima data ca autoturismul este
legat si ca suspensia lucreaza corect (nu stiu nimic de fiabilitatea noilor amortizoare, insa daca ma tin
3-4 ani eu sunt multumit).
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Banuiesc ca sunt pe gaz si sunt exact ca si cele din imagine si video. Nu am auzit multe de rau mai ales ca echipeaza de serie o caruta de marci auto. Ce ma intereseaza daca pe langa celebrele abțibÃlduri cum zice dex-ul, regasim si stanta de fabrica. Daca este stantat adanc precum in video atunci sa aveti parte de drumuri usoare si multa benzina in rezervor!
Eu nici acum nu am deslusit ce inseamna BW/ GROUP stantat pe amortizoarele originale GM
http://www.youtube.com/watch?v=PVsZ0Rh-AnY
Eu nici acum nu am deslusit ce inseamna BW/ GROUP stantat pe amortizoarele originale GM
http://www.youtube.com/watch?v=PVsZ0Rh-AnY
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Mi-a stat putin inima cand am vazut videoclipul cu originalul, nu-mi mai aminteam de nici-un fel daca
amortizoarele mele aveau inscriptia stantata (actipildul, cutia si prospectul erau identice).
Am coborat in parcare, facut matanii pe langa rotile spate, vazut si pipait inscriptie, nu imi dau seama
ce scria datorita pozitiei tampite, insa era stantata zdravan.
Multumesc pentru urari si va doresc asemenea !
amortizoarele mele aveau inscriptia stantata (actipildul, cutia si prospectul erau identice).
Am coborat in parcare, facut matanii pe langa rotile spate, vazut si pipait inscriptie, nu imi dau seama
ce scria datorita pozitiei tampite, insa era stantata zdravan.
Multumesc pentru urari si va doresc asemenea !
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
De ce am insistat asupra stantei?
Stiam ca Monroe, Sachs si alte marci de renume insista sa stanteze pentru a diminua contrafacerea lor.
aici se vede foarte bine stanta
http://www.youtube.com/watch?v=OzuISJdgAPk
si cum arata cel ,,original" http://www.youtube.com/watch?v=LToSw26H1Ds
Stiam ca Monroe, Sachs si alte marci de renume insista sa stanteze pentru a diminua contrafacerea lor.
aici se vede foarte bine stanta
http://www.youtube.com/watch?v=OzuISJdgAPk
si cum arata cel ,,original" http://www.youtube.com/watch?v=LToSw26H1Ds
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nu am prins cele 60 minute
http://translate.google.ro/...BB%BF&act=url
Am trimis un mail la firma sa vedem ce raspuns dau...sau nu.
http://translate.google.ro/...BB%BF&act=url
Am trimis un mail la firma sa vedem ce raspuns dau...sau nu.