- ahappyuser
- *******
- 6,665 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,665
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
@Motora Andrei
Eu am luat garnitura aia pe original, e Isuzu/made in Japan si a costat 13lei la reprezentanta din Sibiu. Am dat ceva bani pe ea, dar am vrut sa fiu sigur ca reparatia alternatorului nu va depinde de un amarat de o-ring. Defapt sunt la al doilea o-ring, ca aveam o problema cu pompa de vacum ce a aparut la o luna de la reparatie si a trebuit ulterior sa o demontez de pe alternator (cu ocazia asta am vazut cum se deformeaza dupa strangere cauciucul din care e fabricat oring-ul, avea inca elasticitate si nu era ciupit). De vina am fost eu, nu pompa de vacum (nu am strans suficient o conducta de vacum de pe pompa si pedala de frana era tare sub 2.500rpm) dar daca tot am cumparat o alta pompa de vacum pe SH am montat-o pe aia (cu alt o-ring, nou pe original).
Eu am luat garnitura aia pe original, e Isuzu/made in Japan si a costat 13lei la reprezentanta din Sibiu. Am dat ceva bani pe ea, dar am vrut sa fiu sigur ca reparatia alternatorului nu va depinde de un amarat de o-ring. Defapt sunt la al doilea o-ring, ca aveam o problema cu pompa de vacum ce a aparut la o luna de la reparatie si a trebuit ulterior sa o demontez de pe alternator (cu ocazia asta am vazut cum se deformeaza dupa strangere cauciucul din care e fabricat oring-ul, avea inca elasticitate si nu era ciupit). De vina am fost eu, nu pompa de vacum (nu am strans suficient o conducta de vacum de pe pompa si pedala de frana era tare sub 2.500rpm) dar daca tot am cumparat o alta pompa de vacum pe SH am montat-o pe aia (cu alt o-ring, nou pe original).