Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • *sven

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Au 2 electrozi ...nu mai stiu foarte sigur ce serie scrie pe ele. Sunt montate pe masina acum si au cam 2 ani ca vechime.. nu stiu sa iti spun exact cati kilometri,imi amintesc doar cand le.am montat.
Skip ads

  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am masurat distanta intre electrodul central ci cei laterali. O lera rotunda cu diametrul de 6 mm intra fortat intre electrozi. Nu e mica distanta? Am inteles ca trebuie sa fie intre 0.9 si 1.1 mm.
Ce inseamna 9+ de pe cutie, o fi deschiderea maxima intre electrodul central si ceilalti doi?
Va rog lamuritima si pe mine pentru ca nu vreau sa le pun degeaba si apoi sa le scot iar.
Pe cutie in partea de jos arata ca ar fi 1 mm. Nu mai inteleg nimic.

  • *sven

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Da,la bosch deschiderea e aprox de 1 -1.1 iar din cate stiu flr8ldcu au un singur electrod iar cele cu + au 2 electrozi..asta stiu eu,nush cat de corect este.. cert e ca eu le.am probat si nu mi.au placut. Le.am pus si credeam ca poate e doar o impresie de.a mea ca nu trage bn..am mers cu ele maxim 1500 km dupa care de proba de la un prieten am pus ngk..cu care a mers bine...si ca sa scurtez povestea,intr.un final m.am reintors la vechile gm.uri care chiar si vechi ma multumesc mult mai mult decat boschul nou. Cam asta e povestea cu bujiile la masina mea. Nu dau sfaturi pt ca asa am fost si eu sfatuit sa incerc bosch si uite ca...nu i.a convenit...o avea o personalitate mai dificila, masinuta mea, cn stie Smile). Acum se pregateste sa fie schimbata de scutece ( ulei si filtre).
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am o intrebare tampita.
Daca schimbi bujile cu 2 de o firma si 2 de alta firma oare are ceva.
A probat cineva si daca da cum e mai bine dispunerea pe cilindri.

1-0-0-1
0-1-1-0
1-0-1-0
0-1-0-1
Skip ads

  • *sven

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
fiind de firme diferite ,ma gandesc ca au si valori diferite si motorul ori nu va merge bine (la fel de bine ca si cu toate cele 4 de aceleasi valori),ori ..nu va merge bine dar insesizabil..una din doua Smile. personal n-am incercat ,ceea ce am spus e doar presupunere.
  • IonutN

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Am pus Denso IK16 si sunt foarte multumit
Pornire OK
Relantiu stabil
Urca bine in turatie
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Bujii DENSO Iridium Power IK16 (sunt cu Iridium sau nu vad bine) ce distanta are electrod.
Cat ai dat pe ele si se gasesc si in Romania eu acum aud de ele, poate voi stiati dar eu acum aflu de ele.

Cum sunt mai ieftine sau mai scumpe decat Bujii NGK BKR5EIX Iridium

Si se pune acum problema Bujii NGK BKR5EIX Iridium vs Bujii DENSO Iridium Power IK16

Pe net apare si OWS plasma iridium 5
Voi ce spuneti.
  • IonutN

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Bujiile IK16 sunt cu Iridium si vin cu distanta de 1.1 mm dar eu leam facut 0.9 mm
Sunt cumparate din Bucuresti, am dat cmanda si au venit in 2 ore au costat 55 lei (RON) bucata
Nu stiu cat sunt NGK-urile
O seara buna
Skip ads

  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@sven, aproape ca e asa cum spui tu, fiecare z16se parca are o anumita personalitate, ce merge pe unu, nu merge pe altu, cine stie, poate are o legatura si cu restul componentelor, senzori, filtre, valve, chitibuse, pistoane ,culbutori, poate difera putin cate putin valorile acestor componente de la o masina la alta si dau peste cap rezultatul final, adica normalitatea functionarii.

@Dany7776, cred ca NGK BKR5EIX Iridium sunt mai bune ca BKR5EK-urile, trebuia sa imi iau de alea, dar m-am speriat de ciotu ala mic din mijloc, Shocked

@IonutN, sincer ma bucur sa aud ca esti multumit.
NGK-urile sunt pe la 20 ron bucata, am vazut si mai scumpe dar si mai ieftine, dar cu putin.

Tu avand alta motorizare, complet diferita, poate ti-ar fi mers bine si alte modele de bujii.
La z16se motor ISUZU, se pare ca greu gasesti ceva sa mearga rotund.
Azi am observat ca totusi trepideaza cu BKR5EK, cel cu un electrod rupt, dar nu atat de tare ca si cand erau 2.
In schimb, trage si se tureaza, ca in vremurile bune. Nu mai stiu ce sa zic, nu mai investesc in bujii ca nu are rost.
Asa e Z16se. AAAAAmiiiiiiin.
  • IonutN

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut
@aquagen vezi aici http://www.globaldenso.com/...amp;action=search
O seara buna
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@ionut, e clar, la motorul meu z16se gap 0,8mm, daca vezi acolo e singura motorizare cu aceasta distanta.
Dar, intre timp am rezolvat si cu problema mea, adica motorul dadea in nas la turatii mici.
Am scris si pe alte topicuri despre asta, pentru ca multa lume are probleme asemanatoare.
Este vorba despre EGR si cum influenteaza el ECU.
Daca aveti probleme de genul, nu trage motorul, sau da in nas si aproape ca se ineaca, atunci EGR e blocat, defect si chiar daca nu da erori si nu se aprind martori in bord, foarte simplu poate fi EGR de vina. Eram gata sa cumpar pompa de benzina, injectoare, filtru de benzina, etc.
Ca si in cazul meu. EU l-am curatat insistent si problemele au disparut.

Daca va intereseaza pe scurt, ce e cu EGR-ul asta, cititi ce am scris eu aici:
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Buna tuturor!
Aseara am schimbat si eu bujiile la Z16SE-ul meu. Am pus bosch flr8ldcu+ si motorul se comporta foarte bine. Relantiul este stabil, fara tremurat si mai sprintena in demaraj. Eram oarecum ingrijorat deoarece se spune pe aici ca acest motor este cam pretentios la bujii dar cele inlocuite sunt GM flr8ldcu deci de acelasi fabricant (Bosch).
Am niste intrebari pentru cunoscatori si anume daca se poate face un oarecare diagnostic al motorului raportat la aspectul bujiilor inlocuite. Se vede clar ca una are izolatorul ars si nu stiu care ar fi motivul. Mentionez ca eu am cu ele aproape 20000 km si nu le-am schimbat de cand am luat masina.

Skip ads

  • *sven

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Sa ne anunti cum merge motorul dupa aprox. 1000/1500 km cu aceste bujii bosch. Si sper sa nu fie stantate cu "made in russia" ca alea nu tin nici 1000. Spun asta din propria experienta si prima data cand le.am pus,cam asa simteam si eu...ca trage super...asta pana s.au ars putin si apoi gata. Nu.mi explic dc...
Bafta si drumuri bune!
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
RUSSIA scrie pe ele. Am sa va tin la curent.
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
gingasa treaba cu bujiile vad ca, credeam ca doar eu is nebun care am stricat 2seturi de ngk-uri noi, si acum vad adevarata poveste. La fel mi-am luat si eu ngk 2 electrozi, inainte aveam bosch cu 4, la alea cu 4 aveam relantiu stabil, cand am trecut la ngk n-am fost atent la relantiu. Intre timp am schimbat injectoare pompa benzina, ba mai mult, am si refacut motoru de la 0[asta oricum trebuia] si relantiu tot instabil e. Primu set l-am stricat ca bouu,le-am desfacut cand era cald motoru si le-am crapat ceramica, iar al 2lea set aproape la fel.

Ce recomandati ca m-ati bagat in ceata, vroiam sa iau Bosch,apoi am auzit de denso tot cu 1 electrod care ar fi mai bune. Tine-ti cont va rog ca motorul e nou[segmenti,supape,culbutori,tacheti.etc.]

BOSCH 1 electrod sau Denso 1 electrod. ?
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Manualul recomanda pentru acest motor FLR8LDCU (GM) cu 2 electrozi, pe care puteam sa le schimb la reprezentanta cu 25 RON/bucata + manopera.
Am preferat insa Bosch flr8ldcu+ deoarece sunt de acelasi fabricant si le-am luat mai ieftin si schimbat cu numai 10 RON. Sper ca aceasta mica "zgarcenie" sa nu ma coste ceva mai mult mai tarziu si sa fiu nevoit sa le schimb. Bujia daca iese pe linie de fabricatie Bosch (originala) ar trebui sa functioneze la fel chiar daca este facuta in Rusia sau Germania
  • *sven

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Asa ar trebui, numai ca realitatea ne arata altceva. Eu stiu despre bosch ca nu sunt bune ca bujii pt benzinare inca de pe vremea cand conduceam batrana dacie 1310. Eu unul sunt lamurit ...iar comparatia intre bosch flr8ldcu si gm flr8ldcu este una imensa din punctul meu de vedere. Am mai spus asta si imi sustin propria parere, in sustinerea acesteia vine experienta cu acele bujii. Asta este....pt mn e invatata lectia Very Happy. Ngk,gm, sau denso pt z16se. Iar pt dacia...sinterom sau brisk Smile). M.am tot tinut sa aduc boschul la 0.8 si sa incerc asa si am tot uitat. Sunt foarte curios cum merge asa..pt ca am informatii clare si credibile ca z16se asa prefera si am impresia ca asa are gm,distanta. Parca si ngk....? Oricum,daca cititi topicul mai in spate veti observa ca am revenit la bujiile vechi gm si tot pe acelea le am si acum si sunt multumit.


Ultima modificare facuta de *sven la Joi 15 Aug, 2013 8:39 pm
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nu mai cumpar cu 2 electrozi cat traiesc. Inainte am avut o frantuzoaica[sa nu fac reclama] si acum vad imi aduc aminte ca eu doar bosch fr7dc am pus, neavand probleme cu relantiu niciodata,vad ca merg si pe se-ul meu, de asta am intrebat,,ce e mai ok bosch sau denso, am vazut cu o pagina anterioara ca a facut un rating la 4 feluri de bujii si fr7dc-urile au iesit foarte ok, in concluzie? Aiurea e cu alea scumpe face figuri, si cu ieftinituri merge de nu o auzi
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
revin si eu, cum nu pot da edit,Scuze ! Am pus BOSCH FR7DC, relantiu cat se poate de stabil,...insa:) intrerupe de pe la 1500-2000 turatii in 3-4 daca o accelerez mai tare,ciudat! Cu ngk aveam relantiu aiurea dar nu intrerupea,intreruptu asta in mers, poate fi cumva si de la EGR?

chestia la ngk-uri cu 2 poli are deschiderea mai mare, adica. Bosch are la un pol 9 iar la al 2-lea 11, Bosch 1 electord are 9, da are relantiu stabil, insa in ture, i-ar trebui o scanteie mai puternica, unde cu bosch 2 electorzi n-ar fi problema ptr ca al 2lea pol are deschiderea 11. NGK din cate stiu are 11-14 poate ma insel dar oricum e mai mare deschiderea, sa ma corecteze cineva daca gresesc
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Iar nu pot da edit:)) Am gasit GM 12 14 000 [frl8dcu] e codu lor pe original, la 15lei bucx4 = 60lei -10% reducere pe care o am la acel magain=54lei pret decent, pe ngk am dat 100 pe toate 4, sper sa fie ok si relantiu cu ele
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR