StanB
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2011
- Mesaj Privat
Puiu_2009
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2017 B20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2009
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
@puiu_2009 Pe ebay gasesti si intercoolere si furtune. In ro poti incerca la RacingNick pentru furtune, iar pentru alte piese www.srz.ro, sau colegul de forum ElSpa.
Mai studiaza problema methanolului, racirea prea mult a camerei de ardere poate afecta motorul diesel. Pe diesel, meth-ul merge foarte bine combinat cu gpl.
Adi G.
fmi03
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2012
- Mesaj Privat
geosev37
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2009
- Mesaj Privat
Este vorba despre furtunul incercuit cu rosu in poza !

- ahappyuser
- *******
- 6,808 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,808
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Sunt perfect de acord cu tine in ceea ce priveste pozitia intercooler-ului la acest motor, exact asa e treaba si anume : modul in care a gandit Opel racirea intercooler-ului la X17DT este un design 'neproductiv'. Cauta si vei gasi cum au gandit intercooler-ul cei de la Mazda pentru acest motor, sa vezi acolo intercooler cu 12 celule, racit inteligent printr-o fanta direct in capota din fata... si uite-asa cu acest intercooler inteligent proiectat, incepand cu anul 1990 Mazda 'a stors 88cai' din acest motor! Era ceva extraordinar pe vremea aia sa scoti peste 50% mai multa putere dintr-un motor diesel folosind doar o turbina si un intercooler.
Nu stiu cum a facut colegul @gabonne (poti sa-i dai un PM) dar stiu cum au facut altii pe forumurile engleze VXOn sau MigWeb : au pus o admisie de 1.7diesel simplu(care are gura de aer spre admisie in partea stanga) in locul admisiei dublu-etajate de la X17DT(care are gura de aer spre admisie in partea dreapta) si au prelungit tubulatura de aer de la iesirea din intercooler-ul montat orizontal direct catre admisia schimbata, deci au 'routat' tubulatura pe langa cutia aia din plastic negru care acopera distributia acestui motor.
geosev37
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2009
- Mesaj Privat