- sMESE
- **
- 246 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Bucuresti
sMESE
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
Pe scurt ca am examen maine dimineata:
Mellisa a zis ca ,,, cand masina are 0-2 Km/h... oricum ar fi, in viteza nu va sta nici o masina cu motorul pornit si sa mearga cu 0-2 km/h. Mor cu voi de gat pentru chestia asta si mergem sa testam/intrebam unde si cu ce masini vreti voi (excludem din start masinile alea de scoala facute sa plece de pe loc doar ridicand usor ambreiajul... sau alte cutii automate sau gadgeturi/device-uri.).
Later edit:
E cineva de acord cu mine?
Adica se ia o masina (diesel/benzina), aflata in orice treapata de viteza (sa zicem 2), avand 50 kmh, care este lasata in viteza
Apoi se apasa pedala de frana usor, cu scopul de a opri masina (nu brusc - fara a lasa dungi negre pe asfalt ) undeva aproape de 0 km/h cu motorul oprit.
Mellisa a zis ca ,,, cand masina are 0-2 Km/h... oricum ar fi, in viteza nu va sta nici o masina cu motorul pornit si sa mearga cu 0-2 km/h. Mor cu voi de gat pentru chestia asta si mergem sa testam/intrebam unde si cu ce masini vreti voi (excludem din start masinile alea de scoala facute sa plece de pe loc doar ridicand usor ambreiajul... sau alte cutii automate sau gadgeturi/device-uri.).
Later edit:
E cineva de acord cu mine?
Adica se ia o masina (diesel/benzina), aflata in orice treapata de viteza (sa zicem 2), avand 50 kmh, care este lasata in viteza
Apoi se apasa pedala de frana usor, cu scopul de a opri masina (nu brusc - fara a lasa dungi negre pe asfalt ) undeva aproape de 0 km/h cu motorul oprit.
- sMESE
- **
- 246 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Bucuresti
sMESE
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
- isvflorin
- **
- 124 mesaje
- din 15 Mar 2007
- Corsa 2006
isvflorin
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
- orinoco
- **
- 251 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Corsa 2004 Z13DT
orinoco
- Mesaje scrise: 251
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
Offf ...bine ai inteles ca nu de tine spuneam
Mie nu mi se opreste masina.....mi se oprea in vremuri cand eram incepator ( dar era alta masina )....dar oricum cand am trecut de la benzina pe diesel am avut cam 1 saptamana de adaptare...
Tu te referi cu masina intr-o treapta de viteza sau cu ea la pct. mort la schimbator >?
Mie nu mi se opreste masina.....mi se oprea in vremuri cand eram incepator ( dar era alta masina )....dar oricum cand am trecut de la benzina pe diesel am avut cam 1 saptamana de adaptare...
Tu te referi cu masina intr-o treapta de viteza sau cu ea la pct. mort la schimbator >?
- isvflorin
- **
- 124 mesaje
- din 15 Mar 2007
- Corsa 2006
isvflorin
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
- isvflorin
- **
- 124 mesaje
- din 15 Mar 2007
- Corsa 2006
isvflorin
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
Mellisa
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2007
- Mesaj Privat
Eu m-am plictisit sa dau explicatii la niste oameni care nici macar nu sunt capabili sa inteleaga ce scriu, darmite sa mai conduca si dau lectii de mari soferi. Normal ca se opreste cand este pe liber..si poti sa fii pe liber si la 60 km/h daca o scoti din viteza la 60 km/h masina se va duce din inertie daca nu apesi frana...
Orinoco am condus destule masini (matizu fiind probabil cea mai proasta) si pe motorina si pe benzina, cu nici una nu am avut asemenea probleme; dar oricum tu crezi ca toate femeile sunt varza la volan, deci teoria mea nu si-ar avea loc in acest caz:esti unul din cazurile pierdute pt societate.
isvflorin:iti voi da un PM daca voi afla cauza acestei ..probleme(momentan am lasat-o in teste)
comunitatea asta a fost creata pt ca oamenii sa se ajute intre ei,nu sa-si dea in cap si sa faca mistouri de``jmeker``.pt porcarii de genul asta,incercati pe forumurile cu politica.end of story
Ultima modificare facuta de Mellisa la Lun 25 Jun, 2007 5:01 pm
Orinoco am condus destule masini (matizu fiind probabil cea mai proasta) si pe motorina si pe benzina, cu nici una nu am avut asemenea probleme; dar oricum tu crezi ca toate femeile sunt varza la volan, deci teoria mea nu si-ar avea loc in acest caz:esti unul din cazurile pierdute pt societate.
isvflorin:iti voi da un PM daca voi afla cauza acestei ..probleme(momentan am lasat-o in teste)
comunitatea asta a fost creata pt ca oamenii sa se ajute intre ei,nu sa-si dea in cap si sa faca mistouri de``jmeker``.pt porcarii de genul asta,incercati pe forumurile cu politica.end of story
Ultima modificare facuta de Mellisa la Lun 25 Jun, 2007 5:01 pm
badula
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z1.3DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
- orinoco
- **
- 251 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Corsa 2004 Z13DT
orinoco
- Mesaje scrise: 251
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
@Melissa ...chiar daca ma crezi misogin ...(dar nu sunt asa )...as vrea sa iti rezolvi problema ....de exemplu ce martori sunt aprinsi pe bordul masinii cand se opreste in conditiile pe care le reclami?
Pe forumul corsa akolo e prezentat un bord cu martor de "frana de mana trasa".....dar care se aprinde si in caz de probleme sau lichid insuficient la sistemul de franare sau ambreiaj .
la tine martorul ala "de frana" e tot aprins atunci cand se opreste masina "inexplicabil"
Pe forumul corsa akolo e prezentat un bord cu martor de "frana de mana trasa".....dar care se aprinde si in caz de probleme sau lichid insuficient la sistemul de franare sau ambreiaj .
la tine martorul ala "de frana" e tot aprins atunci cand se opreste masina "inexplicabil"
Mellisa
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Batman
- **
- 367 mesaje
- din 01 Sep 2006
- Astra 2017 B16SHT
- Bucuresti
Batman
- Mesaje scrise: 367
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
E un dispozitiv care are grija ca presiunea din sistemul de alimentare cu combustibil sa nu depaseasca o anumita valoare. Daca se atinge aceasta valoare, regulatorul deschide o valva care trimite combustibilul inapoi in rezervor.
In timpul decelerarii, are rolul de a micsora si mai mult presiunea in sistemul de alimentare pt. a micsora emisiile de noxe.
In timpul decelerarii, are rolul de a micsora si mai mult presiunea in sistemul de alimentare pt. a micsora emisiile de noxe.
Mellisa
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Batman
- **
- 367 mesaje
- din 01 Sep 2006
- Astra 2017 B16SHT
- Bucuresti
Batman
- Mesaje scrise: 367
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
Mellisa
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2007
- Mesaj Privat
- razvanc
- **
- 110 mesaje
- din 24 Jan 2007
- Corsa Z13DTH
- Bucuresti
razvanc
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
Mellisa
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2007
- Mesaj Privat
raspund pt cei care s-au confruntat cu probl asta si chiar chiar ii intereseaza subiectul,respectiv pt razvan .restul doar bagatori in seama...nu era cauza problemei regulatorul de presiune deci nu va apukati sa schimbati piesa.persoanei respective i s-a mai oprit si dupa aceea,din pacate in timp o sa apara si rezolvarea sunt sigura...sau cel putin sper
- razvanc
- **
- 110 mesaje
- din 24 Jan 2007
- Corsa Z13DTH
- Bucuresti
razvanc
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
Mellisa a scris:raspund pt cei care s-au confruntat cu probl asta si chiar chiar ii intereseaza subiectul,respectiv pt razvan .restul doar bagatori in seama...nu era cauza problemei regulatorul de presiune deci nu va apukati sa schimbati piesa.persoanei respective i s-a mai oprit si dupa aceea,din pacate in timp o sa apara si rezolvarea sunt sigura...sau cel putin sper
ti-e si frica sa cobori niste serpentine in modul asta. de fapt cred ca ar fi o adevarata aventura...
astept sa vina si a mea dupa juma de an de asteptare. poate pana acum au remediat desi se pare ca nu au inca o solutie. altfel fiecare cu norocul lui.
- isvflorin
- **
- 124 mesaje
- din 15 Mar 2007
- Corsa 2006
isvflorin
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
se pare ca in continuare aceasta problema nu are rezolvare
poate ar fi util sa facem o lista cu seriile de sasiu/motor
de asemenea - poate cineva a primit un raspuns de la service in legatura cu aceasta problema, am vrea si noi sa stim
deci
WOLOSDL0876008775 MOTOR Z13DTJ
rulaj aprox 17000km
simptome : pornirea motorului -rularea a citorva sute de m apoi la prima scoatere din viteza/oprire la semafor - se opreste motorul, citeodata se intimpla si de mai multe ori pe zi
raspuns service dupa prima revizie : a avut citeva coduri de eroare irelevante - nu au stiut cum se poate rezolva aceasta problema, sau cauza ei
completare : combustibil numai MOL euro 4, zona Constanta (irelevant), la euro 5 face la fel
Ultima modificare facuta de isvflorin la Mie 19 Sep, 2007 12:03 am
poate ar fi util sa facem o lista cu seriile de sasiu/motor
de asemenea - poate cineva a primit un raspuns de la service in legatura cu aceasta problema, am vrea si noi sa stim
deci
WOLOSDL0876008775 MOTOR Z13DTJ
rulaj aprox 17000km
simptome : pornirea motorului -rularea a citorva sute de m apoi la prima scoatere din viteza/oprire la semafor - se opreste motorul, citeodata se intimpla si de mai multe ori pe zi
raspuns service dupa prima revizie : a avut citeva coduri de eroare irelevante - nu au stiut cum se poate rezolva aceasta problema, sau cauza ei
completare : combustibil numai MOL euro 4, zona Constanta (irelevant), la euro 5 face la fel
Ultima modificare facuta de isvflorin la Mie 19 Sep, 2007 12:03 am
Mellisa
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2007
- Mesaj Privat
offf,cand vad ca problema asta apare la atata lume si totusi nu s-a gasit nici o rezolvare INCA ma apuk toti dracii
mie nu mi s-a mai oprit de vreo 2 luni jumate dar,banuiesc ca problema nu s-a rezolvat de la sine.si a mea a fost testata,alergata ,bruscata de catre expertii lor si NIMIK! ce e ciudat ca nu se intampla la TOATA lumea cu diesel,dar oricum la destula lume
WOLOSDL6874233495
mie nu mi s-a mai oprit de vreo 2 luni jumate dar,banuiesc ca problema nu s-a rezolvat de la sine.si a mea a fost testata,alergata ,bruscata de catre expertii lor si NIMIK! ce e ciudat ca nu se intampla la TOATA lumea cu diesel,dar oricum la destula lume
WOLOSDL6874233495
- orinoco
- **
- 251 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Corsa 2004 Z13DT
orinoco
- Mesaje scrise: 251
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
Si mai ciudat e ca SE PARE se petrece DOAR in Romania ...( nimeni nu s-a plans pe alte forumuri ) si cu precadere in Bucuresti...
poate e cazul sa ne gandim la combustibil si/sau stilul si conditiile de condus din Bucuresti.
LE...forumul ala din UK... Forum din UK ......si ei spuneau ca e ciudat, nu au auzit, dar pentru o masina in garantie li se pare normal ( si mi se pare si mie ) ca dealerii sa rezolve problema cumva
Nici vauxhallmechanics nu a gasit ceva
Sa fie oare alt standard pentru Romania la masinile Opel ? ...sau alt standard la OMV si MOL pentru Romania ( gurile rele spun ca combustibilul OMV este de fapt tot Petrom )
Si NU ti-au spus si tie codurile alea de eroare...si tu ai plecat fara sa ti le spuna ......Grrrr ....nu pot sa cred...nu as fi plecat de akolo pana nu imi ziceau ce coduri au gasit ( asta daca chiar au gasit )...si sa dea si un listing dupa testarea facuta ( daca se poate...dar ar trebui sa se poata ).
Ultima modificare facuta de orinoco la Mie 19 Sep, 2007 1:17 am, modificat de 3 ori in total
poate e cazul sa ne gandim la combustibil si/sau stilul si conditiile de condus din Bucuresti.
LE...forumul ala din UK... Forum din UK ......si ei spuneau ca e ciudat, nu au auzit, dar pentru o masina in garantie li se pare normal ( si mi se pare si mie ) ca dealerii sa rezolve problema cumva
Nici vauxhallmechanics nu a gasit ceva
Sa fie oare alt standard pentru Romania la masinile Opel ? ...sau alt standard la OMV si MOL pentru Romania ( gurile rele spun ca combustibilul OMV este de fapt tot Petrom )
isvflorin a scris:
raspuns service dupa prima revizie : a avut citeva coduri de eroare irelevante - nu au stiut cum se poate rezolva aceasta problema, sau cauza ei
raspuns service dupa prima revizie : a avut citeva coduri de eroare irelevante - nu au stiut cum se poate rezolva aceasta problema, sau cauza ei
Si NU ti-au spus si tie codurile alea de eroare...si tu ai plecat fara sa ti le spuna ......Grrrr ....nu pot sa cred...nu as fi plecat de akolo pana nu imi ziceau ce coduri au gasit ( asta daca chiar au gasit )...si sa dea si un listing dupa testarea facuta ( daca se poate...dar ar trebui sa se poata ).
Ultima modificare facuta de orinoco la Mie 19 Sep, 2007 1:17 am, modificat de 3 ori in total