Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • iulianbarbu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2013

  • Mesaj Privat
In regula! Aveti dreptate Very Happy Va multumesc pentru raspuns. Voi lua legatura cu cei de la reprezentanta.
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
In situatia in care nivelul de ulei in cutie este ok., ar fi de dorit ca schimbarea uleiului
sa o faceti la vara (pe frigul asta uleiul vechi nu va curge corespunzator).
  • iulianbarbu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am inteles, PL500.
Multimesc de sfat.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara. Ieri am cumparat o Agila din 2001 z1.0 xe, alba si cheala(servodirectie si oglinzi electrice). Ca si probleme aparute foarte repede pe drumul spre casa de la Gheorgheni enumar:
- Zgomot ciudat, tacanit, hrscait roata dr spate (desfacut azi si comandat saboti, rulment si arcurile in forma de U)
- Nivelul de benzina in bord era la 3 sferturi, oprisem sa vad daca se incinge roata spate, iar cand sa plec, nu mai pornea, dupa multe incercari de a o porni, am hotarar sa o imping 100 m pana intr-o parcare din Piatra Neamt si sa o las acolo pana ma mai orientam, ajuns in parcare, mai incerc o cheie si vad ca acum porneste dar fara vlaga si se oprea imediat, am incercat de vre-o 7 ori dar la fel, Am crezut ca o fi vid in rezervor, am deschis capacul de la buson si stupoare, un furtun de cauciuc panzat cu un dop de pluta cu gaura in mijloc pentru aerisire tinea locul busonului si gatului de alimentare original. Asta e, caut si un gat de alimentare sa-l schimb. Deci nu era din cauza vidului, Iau o sticla de 2 l merg la benzinarie o umplu si o vars in rezervor, motorul porneste si functioneaza foarte bine. Suspectez pompa de benzina,
- Mai am un arc rupt pe spate.
- Azi dimineata la prima cheie, motorul a pornit cu mici ezitari si balbaieli.
- Nu am lumini in bord si in consola centrala cand aprind farurile, am desfacut tot, am controlat becurile si sunt ok dar nu primesc curent in mufele ce alimenteaza aceste becuri.
Mi se pare foarte zgomotoasa la turatii marisoare, Mai exact, are un zgomot ca si cand as merge cu treapta 3-4 de la aeroterma vectrei, In relantiu, motorul este foarte silentios dar cand il turez in sarcina, devine galagios.
Cam atat pentru inceput, masina i-am luat-o fratelui meu ca o alternativa fata de alte masini mai vechi, 1250 euro neanmatriculata.
Astept ceva pareri legate de cele descrise mai sus. Multumesc.
Skip ads

  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Ptr. o revizie Ia legatura cu dl.DAN daca esti din IASI
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu imi rezolv singur problemele la masina dar sunt cazuri in care am nevoie de cateva informatii pentru ami usura munca. Cu Dan am vorbit deja.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masina se poate face dar cu bani si rabdare, daca are nevoie de ceva normal ca-l ajut, in rest are doua maini si tiglele pe casa.
Cu nervii trebuie mai usor, nimanui nu-i convine ca dupa ce a dat bani nici pana acasa nu ajunge cu ea.
Intotdeauna sau aproape o masina va avea defecte ascunse, asta este. Principalul e motorul sa nu pape ulei, caroseria dreapta ca aici sunt costuri mari. Mici lovituri, arc rupt etc nu conteaza dar se pun in balanta.
Un vecin a cumparat un Punto, stramb, tencuit, ruginit, in 2 portiere, garnitura chiulasa sigur dusa ca e vulcan in vas, servodirectie care se mai blocheaza...epava cu 1,100euro. Deci radovan nu a luat teapa, abia asta. Cand il aud ca un mecanic (maimuta) i-a cerut doar 150lei manopera pentru schimbare garnitura si sa-i aduca doar garnitura sa cad jos. Nimeni sanatos la cap nu cere atat si doar garnitura. Ai inca n garnituri, refacut scaun supape, poate chiar plan, suruburi chiulasa, segmenti daca tot desfaci, silicon victor, spray si carbusolv, antigel, ulei, filtru si cate si mai cate.

Pornire grea+inventii la buson = o maimuta sarantoaca a facut improvizatii = dezamorsare cam aici ma gandesc. Se scoate releu benzina se pune scurt, se apasa pe valva de masura sa vina benzina. Dat cheie dupa si daca porneste ok mister rezolvat.
Ca nu sunt lumini, schema listata sau laptop si masurat, investigat ce tampenii au facut.
La zgomot cam asa sunt ele cele de 1l dar depinde cat de zgomotoasa, pana nu o ascult greu de tras concluzie.
Pe radovan il ajut dar sa vad masina, deocamdata scuze ca nu am gasit arcurile, nu stiu unde draci or fi.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc, Tigla pe casa nu am, ieri am dat comanda de tabla pentru acoperis (Bilka), tigla e scumpa si trebuie facut podul mai sanatos.
Revenind la problema mea. Banii au fost lungiti la maxim, initial plecase de la 600 euro ptr o masina, cum spunea si Dan, astfel de problemute nu sunt exagerat de scumpe dar se pun in balanta, iar cand nu ai banii, se simt tare la buzunar. Eu mi-am luat angajamentu sa i-o pun pe roti, el sa dea macar banii de piese.
Vazusem pe undeva ca merge bine si o pompa benzina de Cielo la 120 lei.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tigla pe casa = normal la cap

Probe pompa s fie la fel, unele nu se pupa
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Sunt normal la cap, cel putin asa cred dar ma laudam si eu putin daca tot am prins subiectul cu casa.
Azi am rezolvat problema cu luminile din bord, o siguranta arsa si 3 becuri schimbate. Am primit sabotii si rulmentul iar maine sper sa primesc arcul de la Materom si apoi sa le montez.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai sunt unii cu tigle lipsa, adica nu au cunostintele minime necesare si se baga sa repare ei cu un curaj maret, rezultatul e ca mai mult strica, arunca banii etc.
Acum pe frana spate rezolva cat poti ca nu sunt bani dar indicat e de schimbat tot ca pe bucati nu rezolvi nimic sigur, am patit si eu si altii din pacate. Nu spala rulmentul si lasa asa, eventual mai pui vaselina. Incearca sa cureti surub autoreglare dar il pui sec, fara vaselina ca aia aduna mizerie si nu va mai merge. Scapa de buza formata pe tambur, metode sunt dar sa nu bagi cumva mizerie la rulment. Nu incerca sa scoti ovalizare si alte prostii, asa il pui. Frana vezi ca nu o sa ai pana nu se pasuiesc sabotii, tare al dracului cat dureaza, eu am mai facut figura cu frana de mana putin trasa, mai lasam, iar o trageam. Nu se pasuiese nici 25% si aveam vreo 3,000km, marca TRW deci nu china sa spui ca sunt facute la ciocan.
Cu rezervorul si pompa poate te voi ajuta, am ceva super si garantat ca stiu ce am pus dar depind de ceva negocieri. Pana atunci poate o sa te tina astea ca sa nu desfaci de 7 ori.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat cu franele spate si rulmentul, urmeaza placutele frana fata, un cap de bara si gatul de alimentare cu benzina.
Skip ads

  • brainiac220

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutare baieti! Sunt posesorul unui Opel Agila 1.2 16v, an 2000. Am cumparat masina prin martie anul acesta, iar pana acum am fost foarte multumit de ea. Destul de tapana masinuta, ca piese am schimat doar bucsile din fata (stabilizatoare), un rulment de roata (spate dreapta) si cam atat.....in rest 2 schimburi de ulei + filtre(1 dupa ce am cumparat-o, iar al doilea schimb la 8000 de km), ca ulei folosesc ELF 5w-30 (asa mi-a fost recomandat de mecanic).
Masina avea 123000km la achizitionare, desi nu cred ca sunt reali in schimb, arata super bine din punct de vede estetic... Ca drept dovada m-au intrebat mai multi soferi in trafic " Ce an este masina ? 2006-2007 ? " Smile)
Totusi, un schimb de distributie n-ar fi rau sa-i fac, zic eu.... + schimb de amortizoare si flanse (nu prea imi place cum se aude cand trec peste linia de tramvai sau guri de canalizare), la anul am zis ca-i iau neaaparat niste cauciucuri mai late (cu astea simt orice gropita fie ea cat de mica) dimensiunile care le am acum sunt 155/55/R14 (sau 155/60/R14, revin maine cu informatii exacte). Ce-mi mai trebuie....aaa un radio auto si niste boxe mai decente (nu imi plac deloc cele care le am acum, iar casetofonul este un aftermarket dar este vechi), ma gandeam la asa ceva http://www.emag.ro/radio-au...0ui/pd/ERM4KBBBM/ Nu trebuie ceva sofisticat, doar sa se auda decent. Si mai vreau sa-i pun folie pe geamurile spate si luneta si cam atat! Very Happy
Mai am ceva de investit in ea dar asta e, n-am ce face.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Radovan_eu da-mi un tel ca te rezolv cu ce mai ai nevoie.

brainiac220 bine ai venit printre noi. Sfatul meu este sa citesti sectiunea, vei gasi cate in luna si-n stele, informatii foarte utile.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Intre timp am mai rezolvat partial o problema legata de pompa de benzina. Am cumparat o pompa noua MEAT & DORIA (120 ron) care functioneaza ok pana acum, motorul porneste la prima cheie fara sa se mai opreasca, cu pompa veche erau cam 3-5 porniri si opriri pana sa se stabilizeze si inca 1-2 minute de mers in gol pentru a se putea pleca de pe loc (lipsa putere). Acum se aude si zgomotul de amorsare mult mai puternic, presiunea masurata cu manometrul este de cel putin 4 bari(masurata cu manometru gradat pana la 3 bari), pompa veche urca pana la 2,5 si scadea imediat la 2 cu contactul pus, dupa ce luam contactul, presiunea incepea sa scada. Am montat si teava de alimentare a rezervorului cu tot cu buson insa din ce am vazut la corpul pompei de pe masina, tind sa cred ca nu este original de pe aceasta masina. Ma refer la faptul ca indicatorul de nivel tot nu indica corect(rezervor gol, indica pe bord 3/4 din capacitatea lui), corpul este mai mic decat gaura in care se baga in rezervor astfel incat intre garnitura cauciuc de etansare a corpului pe gaura din rezervor am gasit o garnitura din clingherit putin conica care de fapt nu lasa corpul sa cada in rezervor, corpul se poate rasuci dupa fixarea cu acel inel metalic prins in suruburi, corpul mai are un stut opturat de cel ce mai umblase inainte dar care nu corespunde cu nici un furtun de pe masina, nu am gasit nimic in zona rezervorului sub masina. Ma gandesc ca daca as face plinul cu benzina, as avea pierderi pe la garnitura de clingherit.

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ala nu e corp original, cine stie de pe ce masina o fi.
Am corp cu plutitor cu di tati, 50 lei.
  • ogarafgan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Sunt noua aici si pe Agiluta. Nu stiu nici sa-i citesc bordul sau maneta de viteza. Carte n-are. Ma intereseaza unde gasesc o carte pe net sa vad cu ce se mananca. De mers trebuie sa merg cu ea, dar mai trebuie un pic de invatat la sofat. Am permis din 1993 Smile) dar n-am mai condus tot de atunci.
Este un Njoy, un N vesel dar cam amarat, din 2002, motor z12xe.
Si unde as putea sa-i fac un control ca lumea, banuiesc ca are mai multe bube. Am luat-o de la samsari neinmatriculata. Am inmatriculat-o. Acum sunt cheala de bani, dar trebuie sa stiu daca e ok.
Deci o carte, un control si cat costa, multumesc frumos?!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit pe forum !
Pentru verificare vezi la publicitate eduard_33 sau maiandrei.
Pentru manual de utilizare in engleza da o adresa de mail.
  • ogarafgan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc Dan de raspuns. Fusesem deja de aseara la publicitate. Gasisem postul tau in care ii recomandai pe Eddy si Marius parca, deci aflasem raspunsul Smile
Pentru manualul in engleza multumesc.
ogar_afgan@yahoo.co.uk este mailul meu
Weekend placut
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai on line aici https://www.vauxhall.co.uk/c..._Manual_Jul06.pdf
Eu nu-l mai gasesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR