Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • bog15dan

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am o astra h z13dth 90 cp si am urmatoarele probleme, am alimentat in timisoara de la un omv un full de motorina dupa care am innoptat la budapesta.
a2a zi cand am plecat cu masina, motorul nu mai tragea, se tureaza foarte greu in mers ca si cum as accelera cu lag iar consumul instant e undeva la 5-7 si daca am pedala blana calcata si daca o calc f putin.( pe loc se tureaza destul de ok , dar tot mi se pare anormal). Intr-un final am ajuns in austria dupa vreo 700 km de mers foarte prost. Mai aveam vreo 5-6 litri de motorina in rezervor si am alimentat vreo 12 litri de la un shell. Dupa care masina parca si-a mai dat drumul in sensul ca a inceput sa urce putin mai repede, dar nu ca si cum ar fi normal. ( Mai pe scurt masina mea se comporta ca si cum nu ai avea turbo, dar face asa pe toata plaja de turatii) . Consumul pe cei 700 km a fost undeva la 4.9 5.0 pe BordComputer
nu scoate fum nu se limiteaza
De mult aveam o problema legata de senzorul apa in motorina care imi spune ca este defect. dar masina functiona ok si cu el asa.
am un tester de diagnoza op com la mine, am verificat-o de erori si am doar senzor apa in motorina defect.
Cine imi poate spune cum ma pot uita la egr daca functioneaza ok si la clapeta de acceleratie? ca tind sa cred ca una din astea ar fi problema,
ora de mecanica aici e 96 de euro si nu ma gandesc sa le dau banii la baieti.
Ma puteti ajuta?
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pai tu pleci cu masina prin Europa stiind ca are acolo o problema? Incearca sa schimbi filtru de motorina, nu e scump! Eu nu cred sub nici o forma ca are treaba cu motorina alimentata de la omv-ul din Timisoara! Poate doar daca punea din canistre, procurata pe sub mana! Schimba fltrul de motorina, eventual verifica sa nu traga aer fals pe undeva
  • bog15dan

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pentru un senzor defect nu cred ca are rost sa schimb carcasa filtrului de motorina. ( merg asa cu senzorul stricat de 20.000 km si nu am av probleme).
intre timp am dat furtunul din dreapta de la admisie jos si era plin de ulei. Nu cred ca e de la filtrul de motorina. cred ca e de la turbo
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica daca "boost pressure" este aprox. egal cu "boost pressure command". Verifica electrovalva turbo si furtunasul de vacum.
Purjeaza filtrul de motorina si vezi daca ai apa in el. Colegul ti-a recomandat sa schimbi filtrul de motorina, nu carcasa.
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cum adica consumul instant e 5-7 litri? Ce e gresit in asta, nu intleg, trecem peste! Ma refeream sa schimbi filtrul de motorina nu carcasa lui... De obicei daca ai apa in el, se aprinde in bord, consulta cartea tehnica!
  • bog15dan

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
consumul instant 5-7 cu masina in blana da de inteles ca e o problema. Consumul real cu ea in blana in functie de treapta e minim 8-10-12.

am rezolvat pana la urma problema la opel. - Furtun vacuum fisurat, s-a taiat putin din el si s-a mufat la loc. Cost reparatie 55 euro.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Verifica daca "boost pressure" este aprox. egal cu "boost pressure command". Verifica electrovalva turbo si furtunasul de vacum.
teoretic ai fost ajutat...,practic,nu-i suficient sa ai Op-com,trebuie pus la treaba,in cunostinta de cauza.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR