- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
salut
ar putea fi pompa de inalte nu baga suficienta presiune mult mai sigur decat injectoarele ai o valva blocata acolo .
Eu am patit-o am ramas pe drum pana nu s-a racit si nu s-au inchis complet valvele nu a pornit.
Verifica presiunea pe pompa sau mai repede cred ca rezolvi cu un aditiv de curatat injectoare care sa contina in compozitie kerosen. Pune un plin de carburant si o sticla de solutie si mergi 300 km si apoi vorbim.
PS La corsa am facut asa si este super acum
Succes
ar putea fi pompa de inalte nu baga suficienta presiune mult mai sigur decat injectoarele ai o valva blocata acolo .
Eu am patit-o am ramas pe drum pana nu s-a racit si nu s-au inchis complet valvele nu a pornit.
Verifica presiunea pe pompa sau mai repede cred ca rezolvi cu un aditiv de curatat injectoare care sa contina in compozitie kerosen. Pune un plin de carburant si o sticla de solutie si mergi 300 km si apoi vorbim.
PS La corsa am facut asa si este super acum
Succes
- Adi4Opel
- **
- 160 mesaje
- din 18 Feb 2011
- Bucuresti
Adi4Opel
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2011
- Mesaj Privat
ThePuiu a scris:Nu ca as fi un guru al masinilor dar nu cred ca problema mea se trage de la apa din motorina....a facut exact la fel si inainte si dupa schimbarea filtrelor...am stat linga om pina le-a schimbat si nu mi-a spus nimic cum ca ar fi apa in filtru...dar dracu mai stie. Cum as putea sa-mi dau seama eu de proasta functionare a valvei? As vrea sa merg cu lectia invatata la service...sa nu ma trezesc "ca-mi inlocuiesc" si vreun injector )
Electrovalva produce vibratii/bâzâit intre 1500-2000prm
Electrovalva arata cam asa:
si este localizata in partea dreapta sus cum deschizi capota si intra doua furtunase in ea.
Codul piesei (GM Part No.) : 55573362
catalinpav66 a scris:
Poti sa pui linistit softul cel nou pentruca daca nu merge bine il pot pune eu la loc pe cel vechi, MDI, GLOBALTIS alea, alea... Pe de alta parte eu cred ca cei care se plang de soft ar trebui intai sa faca o diagnoza si sa inlature problemele pe care chiar le au . Din cate vad eu softul asta vestit nu face altceva decat sa tina mai turat motorul, in rest este frectie la picior de lemn si mai grav motiv sa te duci mai des pe la reprezentanta, poate te mai lipesti de o cheltuiala pe acolo. Si ca sa va mai indulcesc, eu cred ca Insignia este cea mai buna masina facuta pana acum de coreeni!
Poti sa pui linistit softul cel nou pentruca daca nu merge bine il pot pune eu la loc pe cel vechi, MDI, GLOBALTIS alea, alea... Pe de alta parte eu cred ca cei care se plang de soft ar trebui intai sa faca o diagnoza si sa inlature problemele pe care chiar le au . Din cate vad eu softul asta vestit nu face altceva decat sa tina mai turat motorul, in rest este frectie la picior de lemn si mai grav motiv sa te duci mai des pe la reprezentanta, poate te mai lipesti de o cheltuiala pe acolo. Si ca sa va mai indulcesc, eu cred ca Insignia este cea mai buna masina facuta pana acum de coreeni!
"Softul asta vestit" este doar o calibrare a ECM-ului si nu tine motorul mai turat.
Si verificarea daca ai vreo eroare (cod DTC) si stergerea ei este gratis la orice reprezentanta, chiar si la DiBasul securistului
Si cum prea mult dulce strica, sa stii ca era plin de coreeni la Rüsselsheim, invatau si ei cum se face o masina cu forme mai rotunde
ThePuiu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
Multumesc Adi4Opel! Deci ...daca rog pe cineva sa accelereze usor masina in intervalul 1500-2000rpm si tin mina pe electrovalva trebuie sa simt vibratii ale acesteia in cazul in care are o problema? Daca nu se simt vibratii pot trage concluzia ca e buna si problema e in alta parte? Sau nu neaparat proasta ei functionare produce si vibratii?
nutzicu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat
nutzicu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat
nutzicu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat
aha si inca o alta problema ar fi ca atuncea cand motoru este rece spre ex dimineata dupa ce o pornesc dupa 20 de secunde incepe sa faca un zgomot ciudat la motor ceva de genu fier pe fier iar daca am apucat sa plec cu ea de pe loc nu se mai aude nimica chiar daca am mers numai 100 de metri.. Cei de la service mi-au sp ca ori de la volanta ori de la cutia de viteza una din astea 2 . Astept totusi niste pareri si din partea voastra . Va multumesc
- Adi4Opel
- **
- 160 mesaje
- din 18 Feb 2011
- Bucuresti
Adi4Opel
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2011
- Mesaj Privat
ThePuiu a scris:Multumesc Adi4Opel! Deci ...daca rog pe cineva sa accelereze usor masina in intervalul 1500-2000rpm si tin mina pe electrovalva trebuie sa simt vibratii ale acesteia in cazul in care are o problema? Daca nu se simt vibratii pot trage concluzia ca e buna si problema e in alta parte? Sau nu neaparat proasta ei functionare produce si vibratii?
Vezi daca produce zgomot: bazait/zumzet de albine daca o tii fix la 2000rpm
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
nutzicu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
ThePuiu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
am testat chestia cu electrovalva (am rugat pe cineva sa tina accelerat motorul la 2000rpm) si am ascultat cu atentie (avind in vedere ce galagie face motorul de pe Insignia!) si nu am auzit nici un sunet ciudat si nu se simtea nici o vibratie.... Ma miram eu sa scap asa de ieftin! Apropos de aditivul de curatare cu kerosen:P am vb cu un cunoscut care dupa operatia asta pe fordul lui a schimbat pompele de motorina (ambele). Deci nu am curajul sa o fac... Alte idei?!
Multumesc tuturor care isi dau cu parerea la problemele mele!
Inca ceva: la mine lipsa cea mai acuta de putere se resimte la schimbarea intre treapta I si a II-a, mai exact la turatii mici 1000-1500rpm. Aici trebuie sa o accelerez bine ca sa nu smuceasca motorul....efectiv condusul e un cosmar nu o placere.... Desi schimb treapta la 2500rpm, motorul cade foarte mult in turatie in cele 2 sec pina ridic piciorul de pe ambreiaj.
Multumesc tuturor care isi dau cu parerea la problemele mele!
Inca ceva: la mine lipsa cea mai acuta de putere se resimte la schimbarea intre treapta I si a II-a, mai exact la turatii mici 1000-1500rpm. Aici trebuie sa o accelerez bine ca sa nu smuceasca motorul....efectiv condusul e un cosmar nu o placere.... Desi schimb treapta la 2500rpm, motorul cade foarte mult in turatie in cele 2 sec pina ridic piciorul de pe ambreiaj.
- george.purnavel
- *
- 10 mesaje
- din 22 Jan 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Braila
george.purnavel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2013
- Mesaj Privat
Sal,
Am si eu o problema cu masina mea, (insignia , 2 litri 130 hp, 2010, 150 mii km) eram pe autostrada si pe la 100 km/h mi-a aparut beculetul ca am o eroare motor, am calcat ambreajul si am constatat ca mi se oprise motorul. La prima cheie martorul a ramas aprins dar nu a pornit masina, la a 2 cheie sa stins martorul si a pornit masina fara probleme.
Am mai mers cu ea circa 20 km si problema s-a repetat, dupa aceste 2 opriri nu a mai facut nici un fel de problema, am mai facut cu masina in aceeasi zi cam 300 km si nimic.
Am fost cu ea la reprezentanta si mi-au citit de pe calculator 3 erori
P062D
P062E
P0268
Mi-au spus ca e o problema legata de injectoare, si mi-au rescris puntea de injectoare, totodata au facut si update soft ca aveam chemare de la opel pe masina
Acum la 3 zile dupa toate acestea mi s-a aprins iar martorul in bord, dar de data aceasta nu s-a mai oprit motorul, am oprit motorul si i-am dat cheie din nou si a pornit fara probleme in schimb martorul a ramas aprins, dupa circa 15 min sa stins., apoi a aparut din nou. Motorul merge rotund nu face nici un fel de probleme numai ca sta martorul aprins .... o sa ma duc la opel sa vad de ce s-a aprins din nou acel martor.
Am merscu masina umpic mai turata si acum e stins din nou acel martor,
Daca a mai avut cineva aceste simptome sa imi spuna si mie ce rezolvare a avut
Multumesc
Am si eu o problema cu masina mea, (insignia , 2 litri 130 hp, 2010, 150 mii km) eram pe autostrada si pe la 100 km/h mi-a aparut beculetul ca am o eroare motor, am calcat ambreajul si am constatat ca mi se oprise motorul. La prima cheie martorul a ramas aprins dar nu a pornit masina, la a 2 cheie sa stins martorul si a pornit masina fara probleme.
Am mai mers cu ea circa 20 km si problema s-a repetat, dupa aceste 2 opriri nu a mai facut nici un fel de problema, am mai facut cu masina in aceeasi zi cam 300 km si nimic.
Am fost cu ea la reprezentanta si mi-au citit de pe calculator 3 erori
P062D
P062E
P0268
Mi-au spus ca e o problema legata de injectoare, si mi-au rescris puntea de injectoare, totodata au facut si update soft ca aveam chemare de la opel pe masina
Acum la 3 zile dupa toate acestea mi s-a aprins iar martorul in bord, dar de data aceasta nu s-a mai oprit motorul, am oprit motorul si i-am dat cheie din nou si a pornit fara probleme in schimb martorul a ramas aprins, dupa circa 15 min sa stins., apoi a aparut din nou. Motorul merge rotund nu face nici un fel de probleme numai ca sta martorul aprins .... o sa ma duc la opel sa vad de ce s-a aprins din nou acel martor.
Am merscu masina umpic mai turata si acum e stins din nou acel martor,
Daca a mai avut cineva aceste simptome sa imi spuna si mie ce rezolvare a avut
Multumesc
proff
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2011
- Mesaj Privat
akajohn a scris:
Fenomenul de care vorbesti tu se numeste traimlining (http://en.wikipedia.org/wiki/Tramlining )... Apare la masinile cu caucicuri late corelat uneori si cu jante mari... pur si simplu masina preia datorita anvelopelor fortele intampinate la sol si le transmite prin sistemul de directie la volan... cu cat directia e mai sensibila cu atat e mai pronuntat fenomenul... masinile cu directie foarte asistata sufera mai putin de acest fenomen pentru ca fortele transmise sunt mult mai mici... O directie mai ferma si mai sigura insa este intotdeauna mai sensibila la asta... deci, daca vrei control ca lumea si directie sensibila cu cauciucuri late o sa ai si traimlining...
Lucifer_The a scris:
Pai astea sunt jantele originale....cu astea a venit masina. Adica vrei sa spui ca daia nu are directia asistata calumea?
Asko a scris:Lucifer, jantele originale care sunt?
La janele R18 cu cauciucuri 245/45/ sa nu te astepti la altceva. Sunt pentru drumuri fara denivelari.
Citroen este recunoscut pentru sistemele de suspensie, de franare si de directie foarte performante (ulei LHM);
La janele R18 cu cauciucuri 245/45/ sa nu te astepti la altceva. Sunt pentru drumuri fara denivelari.
Citroen este recunoscut pentru sistemele de suspensie, de franare si de directie foarte performante (ulei LHM);
Pai astea sunt jantele originale....cu astea a venit masina. Adica vrei sa spui ca daia nu are directia asistata calumea?
Fenomenul de care vorbesti tu se numeste traimlining (http://en.wikipedia.org/wiki/Tramlining )... Apare la masinile cu caucicuri late corelat uneori si cu jante mari... pur si simplu masina preia datorita anvelopelor fortele intampinate la sol si le transmite prin sistemul de directie la volan... cu cat directia e mai sensibila cu atat e mai pronuntat fenomenul... masinile cu directie foarte asistata sufera mai putin de acest fenomen pentru ca fortele transmise sunt mult mai mici... O directie mai ferma si mai sigura insa este intotdeauna mai sensibila la asta... deci, daca vrei control ca lumea si directie sensibila cu cauciucuri late o sa ai si traimlining...
Va salut cu respect, am un opel zafira si acelasi lucru patesc si eu. Se poate rezolva asta cumva? Are legatura cu Caster angle ? exista rezolvare la asa ceva, nu gasesc un raspuns nicaieri... am uitat sa precizez ca am cauciucuri 225/45/R17... Multumiri
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
proff
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2011
- Mesaj Privat
jax
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2013
- Mesaj Privat
- george.purnavel
- *
- 10 mesaje
- din 22 Jan 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Braila
george.purnavel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2013
- Mesaj Privat
george.purnavel a scris:Sal,
Am si eu o problema cu masina mea, (insignia , 2 litri 130 hp, 2010, 150 mii km) eram pe autostrada si pe la 100 km/h mi-a aparut beculetul ca am o eroare motor, am calcat ambreajul si am constatat ca mi se oprise motorul. La prima cheie martorul a ramas aprins dar nu a pornit masina, la a 2 cheie sa stins martorul si a pornit masina fara probleme.
Am mai mers cu ea circa 20 km si problema s-a repetat, dupa aceste 2 opriri nu a mai facut nici un fel de problema, am mai facut cu masina in aceeasi zi cam 300 km si nimic.
Am fost cu ea la reprezentanta si mi-au citit de pe calculator 3 erori
P062D
P062E
P0268
Mi-au spus ca e o problema legata de injectoare, si mi-au rescris puntea de injectoare, totodata au facut si update soft ca aveam chemare de la opel pe masina
Acum la 3 zile dupa toate acestea mi s-a aprins iar martorul in bord, dar de data aceasta nu s-a mai oprit motorul, am oprit motorul si i-am dat cheie din nou si a pornit fara probleme in schimb martorul a ramas aprins, dupa circa 15 min sa stins., apoi a aparut din nou. Motorul merge rotund nu face nici un fel de probleme numai ca sta martorul aprins .... o sa ma duc la opel sa vad de ce s-a aprins din nou acel martor.
Am merscu masina umpic mai turata si acum e stins din nou acel martor,
Daca a mai avut cineva aceste simptome sa imi spuna si mie ce rezolvare a avut
Multumesc
Am si eu o problema cu masina mea, (insignia , 2 litri 130 hp, 2010, 150 mii km) eram pe autostrada si pe la 100 km/h mi-a aparut beculetul ca am o eroare motor, am calcat ambreajul si am constatat ca mi se oprise motorul. La prima cheie martorul a ramas aprins dar nu a pornit masina, la a 2 cheie sa stins martorul si a pornit masina fara probleme.
Am mai mers cu ea circa 20 km si problema s-a repetat, dupa aceste 2 opriri nu a mai facut nici un fel de problema, am mai facut cu masina in aceeasi zi cam 300 km si nimic.
Am fost cu ea la reprezentanta si mi-au citit de pe calculator 3 erori
P062D
P062E
P0268
Mi-au spus ca e o problema legata de injectoare, si mi-au rescris puntea de injectoare, totodata au facut si update soft ca aveam chemare de la opel pe masina
Acum la 3 zile dupa toate acestea mi s-a aprins iar martorul in bord, dar de data aceasta nu s-a mai oprit motorul, am oprit motorul si i-am dat cheie din nou si a pornit fara probleme in schimb martorul a ramas aprins, dupa circa 15 min sa stins., apoi a aparut din nou. Motorul merge rotund nu face nici un fel de probleme numai ca sta martorul aprins .... o sa ma duc la opel sa vad de ce s-a aprins din nou acel martor.
Am merscu masina umpic mai turata si acum e stins din nou acel martor,
Daca a mai avut cineva aceste simptome sa imi spuna si mie ce rezolvare a avut
Multumesc
Sal,
Rezolvarea a fost prin inlocuirea furtunului de la interculer, era crapat circa 5 cm si pierdea presiune (furtun +manopera 840 ron)
cpx07
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2013
- Mesaj Privat
Salut, am tot cautat pe forum inainte sa postez dar nu am gasit nimic concludent pentru Insignia.
Tot aud un fluierat la motor in plaja 1500-2500 rpm, un fluierat pe care il pot reproduce si eu (nu metalic), atat la relanti cat si in mers. Vorbind cu mai multi mecanici mi-au spus ca este normal si ca "asa face ele, sa le auzi pe cele din grupul VAG".
Pe tester si la verificare mecanica nu a aparut nimic in neregula.
Acum vreau sa va intreb la fel se intampla si la voi? (mentionez ca fluieratul scade in intensitate dupa ce se incalzeste dar parca tot se aude).
Motor: A20DTC - 110 cp (+eds soft tuning)
Multumesc
Tot aud un fluierat la motor in plaja 1500-2500 rpm, un fluierat pe care il pot reproduce si eu (nu metalic), atat la relanti cat si in mers. Vorbind cu mai multi mecanici mi-au spus ca este normal si ca "asa face ele, sa le auzi pe cele din grupul VAG".
Pe tester si la verificare mecanica nu a aparut nimic in neregula.
Acum vreau sa va intreb la fel se intampla si la voi? (mentionez ca fluieratul scade in intensitate dupa ce se incalzeste dar parca tot se aude).
Motor: A20DTC - 110 cp (+eds soft tuning)
Multumesc
nutzicu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat