Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salutare! am schimbat saptamana asta flansele pe care le montasem anul trecut, pentru ca nu mai suportam troncanelile.La mine s-a intamplat un lucru sa-i spunem ciudat si nu este prima oara desi explicatia este logica. In februarie cand am schimbat uleiul,talerul de deasupra se putea roti cu mana. Am strans piulita amotizorului si o perioada scurta nu s-a mai auzit nimic.Am pus lemforder, si lasand la o parte faptul ca este alta masina am pos flansele una langa cealalta si am constatat ca nu sunt la fel. Afara de uzura (tasare) care este normala si evidenta:
, dupa cum se poate vedea in poza de mai jos, partea metalica este mai adanca la flansa veche, ceea ce este imposibil sa fie de la uzura.
Este mai vizibil cu flansa intoarsa, desi in poze nu se vede mare diferenta, va asigur ca este.
Asadar, in momentul in care am strans talerul de deasupra, partea de jos a talerului a ajuns pe partea de tabla a flansei fara a prelua jocul dintre acest ansamblu si caroserie.Se vede si la tija amortizorului care nu mai este asa de sus dupa ce am strans piulita.
Flansa veche a fost febi, nu mai luati febi ca nici moca nu sunt si nici mult nu tin.
Skip ads

  • vali_c

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2010

  • Mesaj Privat
flansele imi fac probleme an de an.
Am folosit flanse febi si lemforder parca ceva mai bune cele din urma dar nu mare diferenta.
Problema flanselor aftermarket este ca sint prost facute
1 Cauciucul nu este de calitate prin urmare se taseseaza foarte repede
2 Imi face impresia ca grosimea cauciucului pus pe corpul metalic al flansei este mai subtire sau partea metalica ar trebui sa fie mai adinca astfel incit atunci cind sint montate contactul sa fie intre flansa si caroserie (aripa interioara).
Am pus un set de flanse si dupa ce le-am montat, ansambul arc spiral - amortizor, avea joc chiar mai mare, a fost necesar sa pun piulite mai subtiri pentru a elimina jocul.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
eu am pus acum Febi varianta tare... sunt cu 3mm mai groase decat standard... revin dupa 1 an cu impresii Smile
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sa revii cu impresii si poate chiar si poze si cod de piesa daca este buna flansa sa mai cumparam si noi pe acelasi cod de piesa...
Skip ads

  • Chelariu Vladimir

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 TCEE1*
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua ! Ar putea cineva sa imi spuna cum se aseaza flansa de sustinere a arcului de pe fata la Opel Astra 1,7 T D ( cu partea mare in exterior sau cu cea mica a flansei ? ) . Astept raspunsurile dumneavoastra ...Multumesc !
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
care mare si care mica? flansa se aseaza doar intr-un singur fel pe rulment care sta pe arc si amortizorul trece prin mijloc (tija amortizorului)
  • Chelariu Vladimir

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 TCEE1*
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Eu ma refeream la flansa care sustine arcul , nu cea de pe rulmentul de presiune ....
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Stie cineva codul rulmentului la flansa la un vectra b din 1997 ?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu are cod,se vinde cu flansa de asezare a arcului
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
pt un vectra b caravan ce flanse sa pun? care ar fii mai ok
  • cornel.m

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ce se defecteaza daca mergi cu flansele uzate?
eu am joc destul de mare. le-am schimbat acum 1 an dar s-au uzat iar.
ideea este ca nu bate nimic.
frate-miu (care e mecanic, deci am incredere in el) mi-a spus ca greutatea masinii nu-i da voie sa faca ca jocul sa se simta ca atunci cand este suspendata, decat in cazul in care mergi ca la rally.
oricum vreau sa le schimb, dar nu acum, pt ca n-am bani.

DECI: ce altceva se mai defecteaza daca mergi cu flansele uzate?
Va rog, daca se poate, raspunsuri din experienta.
  • cornel.m

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nimeni?
Skip ads

  • cornel.m

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Chiar nimeni?
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
daca chiar ai incredere in mecanicul tau de ce nu-l intrebi chiar pe el?
O flansa uzata nu inseamna doar o bataie si atat. Flansa preia in mare parte jocul axial si amortizeaza oscilatiile axiale, dar o flansa uzata duce la inclinarea rotii catre interior, bataie radiala, uzura cauciuc pe o parte a caii de rulare etc.
In loc de usoare oscilatii vor ajunge socuri in sistemul de directie si de aici cred ca-ti dai seama ce se poate intampla, strica mai departe.
  • cornel.m

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2010

  • Mesaj Privat
culmea: mie mi se tocesc rotile in interior ...
batai in afara de flanse nu am (au fost verificate la unghiuri. acolo am descoperit ca am joc in flanse, cu toate ca nu se auzea nimic).
mecanicul mi/a zis ca prima piesa afectata este capatul de bara, apoi pivotul.
sincer, prefer sa le schimb pe astea decat sa schimb flansele.
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai roata se inclina de partea de sus in interior, o data cu asta se modifica si geometria, roata ruleaza"inchisa". Acum intelegi de ce s-a uzat cauciucul pe interior?
De ce sa schimbi piese care nu sunt defecte?
Schimba flansele si gata, ca la pret, ori un pivot, ori un cap de bara, ori o flansa sunt apropiate ca si pret.
  • cornel.m

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2010

  • Mesaj Privat
manopera e marea diferenta.
oricum eu nu inteleg de ce se uzeaza asa de des: in ficare an
nu inteleg de ce au ales cei de la opel varianta cu flanse, dar asta e alta discutie ...
  • vali_c

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2010

  • Mesaj Privat
sistemul asta este adoptat si de catre alti producatori auto doar ca difera varianta constrctiva si sint mai mult sau mai putin eficiente/durabile etc.
  • stely

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am schimbat de 20000de km flansele rulmentii originale gm si telescoapele fata sachs nici o problema e suspensia ca noua nu luati porcarii cumparati de calitate daca tineti la masina voastra costa mai mult dar nu stai toata ziua la service o zi buna
  • cornel.m

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cat ai dat pe flanse?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR